Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 22:39

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, o 18:00 
ok wracając do autgauge co to może być załozyłem czujnik tem oleju w pompie oleju i mam cały czas około 110 stopni jak włacze swiatła to wzrasta do 150 stopni hehe zaznaczam ze mam "-" do budy auta a nie do akumulatora czy to moze być powód!!!


Ostatnio edytowano 4 czerwca 2007, o 18:45 przez nemesis1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, o 22:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
nemesis1 napisał(a):
i mam cały czas około 110 stopni jak włacze swiatła to wzrasta do 150 stopni hehe zaznaczam ze mam "-" do budy auta a nie do akumulatora czy to moze być powód!!!


no to zes namieszal cos w elektryce :mrgreen:
Nie masz schematu jak to ma byc podlaczone ?
Jak masz, to podlacz tak jak tam jest namalowane.
Minus, nie musi byc do akku podlaczony, byle gdzie do masy auta wystarczy.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, o 22:43 
nemesis1, z czujnika wychodza dwa przewody jeden podlaczasz do wskaznika a drugi do masy. Poza tym do wskaznika jeszcze podlaczasz plus i minus.

Tak zrobiles?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, o 05:56 
z czujnika wychodzi mi jede pzewód a z zegara trzy sygnał z czujnika, + i -


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, o 06:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
nemesis1 napisał(a):
z czujnika wychodzi mi jede pzewód a z zegara trzy sygnał z czujnika, + i -


i ty dales rady jeszcze to sknocic ?
przy 3 kablach ?
:roll:




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, o 06:56 
no własnie nie wszystko ok zrobiłem i coś nie tak :cry:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, o 07:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
A gdzie + wpiąłeś? W bezpiecznik 21??

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, o 09:21 
wlasnie bo mowisz ze jak wlaczysz swiatla.... :) cos zes popitolil... nalezy sie wpiac w bezpiecznik od zaplonu a nie od swiatel :) ...

bo jesli ze 110 wzrasta ci do 150 po wlaczeniu to wydaje mi sie ze gdzies jest przebicie :) albo cos dostaje za duzo pradu...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, o 10:51 
zasilanie mam z bezepicznika 21 ale jak podłaczyłem bezpośrednio d oakumulatoira + i - to są takie same objawy :mad: w dziale albumy dałem zdjęcie jak zegary wyglądają


Ostatnio edytowano 5 czerwca 2007, o 11:50 przez nemesis1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 12 grudnia 2013, o 22:52 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
SirAdam napisał(a):
nemesis1 napisał(a):
czy jak wykręce korek ten z pompy to olej wyleci


wyleci ci ok. 50-100ml oleju z pompy, wiecej nie.


nemesis1 napisał(a):
i jak gwintowac pompę zdemntowac i wtedy gwinować bo chodzi o opiłki po gwintowaniu żeby nie dostały sie do układu


wykrecasz tylko zaslepke, wiercisz w niej dziure i gwintujesz (odpowiednio do czujnika) i wkrecasz potem zaslepke razem z czujnikiem spowrotem do pompy.


Wazne,
zaslepke ta od strony sciany grodziowej wykrecic, nie ta inna :!:
Robota MUSI byc 1. klasy, i wszystko superszczelne , bo masz tam cisnienie do 7 Bar.

Zdjecia na mojej stronie.




Adam


Uwaga odgrzewam kotleta.
Jeśli chciałbym zamontować sobie czujnik ciśnienia oleju to w to samo miejsce co temperatura?
Ma ktoś może jeszcze zdjęcia, o których mówi Adam?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 grudnia 2013, o 22:58 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
na pełnym bucie temp dochodzi mi do 130 stopni mysle ze co dosc duzo dlatego aktualnie zakladam chlodnice oleju :)

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re:
PostNapisane: 12 grudnia 2013, o 23:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Predator napisał(a):
SirAdam napisał(a):
nemesis1 napisał(a):
czy jak wykręce korek ten z pompy to olej wyleci


wyleci ci ok. 50-100ml oleju z pompy, wiecej nie.


nemesis1 napisał(a):
i jak gwintowac pompę zdemntowac i wtedy gwinować bo chodzi o opiłki po gwintowaniu żeby nie dostały sie do układu


wykrecasz tylko zaslepke, wiercisz w niej dziure i gwintujesz (odpowiednio do czujnika) i wkrecasz potem zaslepke razem z czujnikiem spowrotem do pompy.


Wazne,
zaslepke ta od strony sciany grodziowej wykrecic, nie ta inna :!:
Robota MUSI byc 1. klasy, i wszystko superszczelne , bo masz tam cisnienie do 7 Bar.

Zdjecia na mojej stronie.




Adam


Uwaga odgrzewam kotleta.
Jeśli chciałbym zamontować sobie czujnik ciśnienia oleju to w to samo miejsce co temperatura?
Ma ktoś może jeszcze zdjęcia, o których mówi Adam?


kupujesz adapter wykrecasz filtr oleju w to miejsce wkrecasz adapter z czujnikami a pod adapterem wkrecasz filtr oleju i zalatwione

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 grudnia 2013, o 00:11 
Ja mam adapter "auto gauge" niestety nypel z zestawu był za krótki i musiałem dorabiać


Góra
  
 
PostNapisane: 13 grudnia 2013, o 00:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Nie Ty jeden... kazdy przez to przechodzil

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 grudnia 2013, o 12:52 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Czyli dużo prościej założyć czujnik temperatury oleju? Bo z tego co widze takiego adaptera nie ma w zestawach z czujnikiem.
Bo myśle co sobie sprawić ,,pod choinkę", a mam 1 miejsce wolne na zegar i zastanawiam się jaki wybrać najlepiej. (zamontowane mam boost i egt)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL