Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 21:27

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 czerwca 2015, o 06:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Witam, czy ktoś z was odciążał koło zamachowe?
O ile % / Kg ?

Jak się Let po tym zabiegu zachowywał ?

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2015, o 09:37 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
alwaro napisał(a):
Jak się Let po tym zabiegu zachowywał ?


nie polecam tego zabiegu

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2015, o 13:17 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Ryba czemu tego nie polecasz ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 czerwca 2015, o 08:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Co się dzieje z letem po odciążeniu koła?

Ktoś z forumowiczów już to robił ?

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 października 2016, o 19:04 
Podbijam nikt tego nie robil? Mialem w jednym aucie i dosyc fajnie sie wkrecalo a jak jest w Lecie?


Góra
  
 
PostNapisane: 15 października 2016, o 20:34 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
w turbo raczej takie zabiegi mijają się z celem, bardziej w N/A :) lepiej dmuchnąć 0.1b więcej niż bawić sie z odchudzanie zamachu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 października 2016, o 20:40 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
Ryba czemu tego nie polecasz ?

bo do cywilnych aut to się nie nadaje.spieprzony bieg jałowy.gra nie warta świeczki

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 października 2016, o 20:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
Cytuj:
Ryba czemu tego nie polecasz ?

bo do cywilnych aut to się nie nadaje.spieprzony bieg jałowy.gra nie warta świeczki


Hmmm dziwne bo nic takiego u siebie nie zauważyłem... Zamach mam -5 kg i koło pasowe -1kg tyle że u mnie było wszystko razem wyważane z Wałem korbowym

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 października 2016, o 20:59 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Boro napisał(a):
Hmmm dziwne bo nic takiego u siebie nie zauważyłem.

może przy takich modach jak u Ciebie się sprawdza ale przy mniej modyfikowanych autach kiepsko.ja mam już z Radzika i nie mam zamiaru po raz kolejny ściągać skrzyni biegów.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 października 2016, o 21:29 
W hondzie mialem kolo od Otoczaka również wszystko bylo w najlepszym porządku. Zero czepania silnikiem czy jakiegoś falowania na jałowym


Góra
  
 
PostNapisane: 16 października 2016, o 08:42 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
LET ma walki balansujace wiec bardzo duzo daja jesli chodzi o kulture pracy silnika,

LEH juz np tych walkow nie ma i na seryjnym kole trzepie silnikiem wiec ja bym nie zalozyl

co do zalet i wad lekkiego koła wystarczy poczytac na necie i samemu podjac decyzje :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL