Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 16:40

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, o 21:15 
kumam dzieki i do dzieła :evil: ostanie tylko pytanie odnośnie wskaźnika oładowania mam ten elektroniczny czyli do zegara idzie mi tylko wiązka trzech przewodów czarny biały i czerwony i mam jeszcze takie ustrojstwo chyba jakas membrana osobny elemnet od którego tez odchodza trzy przewody o takich samych kolorach i powiedzcie mi czy dobrze kumam instrukcje czerwony do bezpiecznika 21 (obydwa przewody z tej powiedzmy membrany i zegara, czarny do masy gdzies i białe kable mam połaczyć ze sobą tzn membrane z zegrem zeby był sygnał na zegar tak ???/ No i oczywiście trójnik -wężyk do membrany


Ostatnio edytowano 31 maja 2007, o 21:35 przez nemesis1, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 14:42 
dobra mądrale :wink: co źle zrobiłem ---- mam podpięty wskaźnik doładowania wszystko fajnie jak włacze zapłon ładnie się skaluje od -1 do + 2 i staje równo na pozycji 0 jak włacze silnik wskazówka spada do -0,7 jak zaczynam jechać obojętnie na jakim biegu itp wskazówka przy max obrotoach podchodzi max do + 0,4 macie jakieś pomysły dlaczego tak jest


Ostatnio edytowano 1 czerwca 2007, o 14:47 przez nemesis1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 14:52 
nemesis1, a co CI nie pasuje.... fakt.... powinno dochodzic troche wyzej - do 0,5.
Moze twoj ECU chodzi w trybie awaryjnym? Nie jest to przypadkiem odczyt na zimnym silniku? (wtedy tez ogranicza do 0,4).

Ale wskaznik to wyglada na to, ze dziala...

Maciek

Ps.
Program sobie zrob, to CI bedzie wyzej wskazowka chodzic :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 14:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Sprawdź jeszcze raz czy masz szczelnie wpięty wężyk, a jeżeli masz wskaźnik autogauge to lepiej się przyzwyczaj do belejakości... :mad:

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 14:57 
no to ładnie mam włąsnie autogauge model smoke II (nowy model hehe ) ele sterowany elektornicznie!!! na awarjnym chyba nie chodzi bo deska czystaa nowa przepływka nowa lambda nowe swiece (jak spradzić czy chodzi na awaryjnym)


Ostatnio edytowano 1 czerwca 2007, o 14:58 przez nemesis1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 15:01 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
No, ja mam egt elektroniczny i pochodził pół dnia...

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 15:02 
czyli jak lipa walnięty jest :mad:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 15:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
nemesis1 napisał(a):
czyli jak lipa walnięty jest


Twój nie jest walnięty...po prostu musisz dać autogauge większą tolerancje...stałe poprawne doładowanie to 0,5bara, więc jak Ci pokazuje 0,4 to jest ok

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 18:16 
tylko ze staruje u mnie od -0,7 hehe


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 20:50 
Ja mam tej samej firmy. Po zapaleniu silnika jest na -0,6 a max doladowanie zazwyczaj 0,5, czasem nawet zdaza sie 0,6. Wiec zapewne masz skale z lekka kopnieta.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 22:16 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
ehhh.....bo na wolnych obrotach - domknietej przepustnicy w kolektorze dolotowym wystepuje PODCISNIENIE

rozgrzany silnik na wolnych: -0.6bar
hamowanie silnikiem: -0.8bar
doladowanie stale: 0.5bar

znam poki co 2autogauge i jeden zamiast -0.8 pokazuje czasem -1 a drugi juz na dziendobry pokazuje -0.8 a dalej -1.
Co ciekawe, ten drugi pokazuje nadcisnienie prawidlowo :roll:

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, o 23:18 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Coube napisał(a):
drugi juz na dziendobry pokazuje -0.8 a dalej -1.
Co ciekawe, ten drugi pokazuje nadcisnienie prawidlowo

mi tak właśnie pokazuje, czyli jest OK :?: to znaczy na wolnych -0.8 a przy hamowaniu silnikiem -1 :?:


Ostatnio edytowano 1 czerwca 2007, o 23:41 przez WARIK, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, o 10:04 
rob porzadek :mrgreen:

a tak wogule to teraz w overboostcie pokazuje mi czasami 1.5 bara przez jakies 5-10 sec :) chyba mom wieksze trubo niz myslalem :P


Ostatnio edytowano 2 czerwca 2007, o 10:06 przez NasH, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, o 15:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Podsumowując....te autogauge to są jakieś jaja :!: :mad:

Nie polecam....wiem że porządne firmy są drogie (autogauge zresztą tani też nie jest), ale ja jednak wole już dołożyć i mieć porządne pomiary...

KONIEC OT

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL