Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 14:14

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 maja 2013, o 21:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwietnia 2013, o 20:02
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Witam,
Jestem zielony w tych tematach, i sorry za ewentualny brak fachowego słownictwa, ale zapytam, bo mam problem i kilka wątpliwości z tym związanych i być może uzyskam jakieś wskazówki/pomoc.
Kupiłem Astrę turbo od forumowicza z Klassenowym Stage 1 i turbiną LEH'a. Ostatnio niestety tracę trochę oleju, dymi po zapaleniu na niebiesko i czuję lekki zapach spalin/oleju? Oddałem więc auto na diagnozę, gdzie okazało się, że mocno cieknie z gorącego miejsca na turbinie, stąd ubytki oleju. Warsztacik chce turbinę wysłać do regeneracji (powiedzieli, że jak będą dostępne części to koszta wyniosą ok 2400 zł, bez robocizny). I tak się zastanawiam, czy dawać do regeneracji, bo na ebayu z tego co widzę fabrycznie nowy LEH kosztuje w przeliczeniu ok 3300 zł. Wystarczy kupić wtedy takie nowe turbo i włożyć do auta zamiast starego, czy trzeba coś stroić jeszcze dodatkowo?

Co do kopcenia.
Możliwe jest, że przyczyną może być nieszczelność w łączeniu kolektora z blokiem silnika (bo widać, że tam olej leci na zewnątrz)? Lub czy może to mieć wspólnego coś z turbiną? Bo jeśli nie to już zostają chyba tylko uszczelniacze?

Mam nadzieję, że to co napisałem ma ręce i nogi ;)

I tylko nie piszcie:

::zbanowac


:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2013, o 21:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
o ja pitole...
tyle za regeneracje

ja placilem 1000 zł za regenacje o przerobienie turbo na hybryde cos chca z ciebie kase ....

na allegro jest turbo nowe z leha za niecałe 3 tysie

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2013, o 21:29 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
do do kopcenia to moze juz turbo puszczac, uszczelniacze, pierscienie
jak turbo i tak do regeneracji to zaczal bym od tego

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2013, o 21:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Nowe turbo £370 od tego gościa ze zwrotem starego -> http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... -VXR-Turbo
Kupowałem swoje od niego - opłaca się mimo podwójnych kosztów przesyłki...

Tu podobna oferta sklep też sprawdzony -> http://www.autovaux.co.uk/loadportal.as ... bo&tabid=5

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2013, o 21:43 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
na allegro jest nowe turbo LEH-a za 2829zł

Diesel Service - Turbosprężarki
08-110 Siedlce
ul. Grunwaldzka 14
kom. 500-678-551

e-mail: dieselservice@interia.eu
GG 31494869

Obrazek

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2013, o 21:51 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
pisalem majle oraz na GG do tej firmy Diesel Service (kilkukrotnie)
nie dostalem do dzis zadnej odpowiedzi...
co dla mnie stawia firme w zlym swietle, bo w dzisiejszych czasach sie odpisuje na zapytania ofertowe przez internet, a nie olewa klienta ;)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2013, o 22:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
Za 250eurakow masz na ebay nowe, oryginalne rdzenie do turbiny z LEH'a, samemu można je zmienić bez problemu.
Do kogo oddawałeś auto w ZS ze wystrzelił z taką ceną za regeneracje :)??
Ja bym osobiście nie wbijał się w regenerację za ponad kafla (bo takie są średnie koszta) a zakupił cały rdzeń i robił sam.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2013, o 05:46 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
możecie opisać dokładniej ten proces zamiany rdzenia z LEHa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2013, o 07:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
Wyciagasz turbine z auta,
odkrecasz rdzeń,
wkręcasz rdzeń z nowa uszczelka,
zakladasz turbo :)

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2013, o 07:26 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
P&P? sam to robiłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2013, o 07:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
Osobiście nie robiłem, ale znajomy robił.
Wpisz sobie rumpfgruppe z20leh lub let (komu tam co potrzebne) na ebay.de i bedziesz widział jak to wygląda.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2013, o 07:29 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Pawulon napisał(a):
Za 250eurakow masz na ebay nowe,


to w okolicach dobrego tysiaka

Pawulon napisał(a):
odkrecasz rdzeń,
wkręcasz rdzeń z nowa uszczelka,


ile ten zabieg kosztuje???chodzi o ten rdzeń i uszczelkę i gdzie to kupić?

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2013, o 09:22 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
Krzysiek, jak wpiszesz na e-bay rumpfgruppe z20leh to 2 pierwsze linki to są same rdzenie + uszczelka w granicach 250 ojro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2013, o 09:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwietnia 2013, o 20:02
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Auto oddałem na diagnozę do Bosch Papke Serwis, tam pracuje moderator z VectraKP. Znają się na oplach, ale ceny rzeczywiście nieziemskie.
Musze gdzieś jeszcze podjechać i popytać w inne miejsca coś czuję, może masz Pawulon kogoś zaufanego?

Z tego co się dowiedziałem z Waszych postów to jakie są koszta nowej turbiny, części, gdzie kupić itp... (póki co nastawiony jestem na nową)


Czy po wymianie turbo leh za leh'a i na przykład wymianie uszczelniaczy, trzeba coś stroić u jakiegoś tunera, jak się ma stage1???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2013, o 10:00 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
nie zmieniasz turbo przecież na większe/mniejsze :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL