Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 19:13

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 14:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
No widzisz.
Jak mówiłem - że większe doświadczenie mają z blueboxem V-Tech.
Koleś z projectu mówił żę 1 program da zrobić na smt6 (natomiast na blueboxe V-Tech da się lepiej okłamać chyba sensor czy coś tam, ciśnienie doładowania itp).
wsumie jak się zna lepiej to niech robi tak, żeby było dobrze.
Co o tym sądzisz Titleist.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 14:50 
ja uzyskałem info że Bluebox 2 programy, ale nie ma sterowania zapłonem; ma to SMT6 ale 1 program. Czy mając SMT można je łatwo wyłączyć/odłączyć i jeździć ekonomicznie na fabrycznym ?


Odnośnie walki z astrą - wysłałem mailem wykresy tłumaczące moje uparte drążenie tematu - nie wiem jak wstawić do posta (prośba do modów). Teraz sprawdzają zawór upustowy (blowoff).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 17:22 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
smt6 ma sterowanie zapłonem, mozliwosc ustawienia dwoch map (przelaczanych z kabiny - road i sport, albo np. zupelna seria i sport, jak chcecie), mozesz tez bardzo latwo zrobic np. shiftlight'a. Zaletą jest też to że smt jeździ już w kilku astrach i daje radę

blueboxa w akcji nie widzialem, slyszalem jakies zle rzeczy o nim, ja by sie wbijal jednak w smt

Tutaj wykres:

Obrazek

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 19:05 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
mnie to wyglada na boostcut i tyle. program do dupy. sprawa "softwarowa"

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 19:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Sory.
Masz racje... można zrobić 2 mapy paliwa, tylko są problemy(2X analogowe przełączanie... niewiem o co dokładnie chodzi).
A wracając do "smt6 ma sterowanie zapłonem"- a na cholere ci sterowanie zapłonem.
Będzie coś nie tak i się silnik posypie.
Są zabezpieczenia które i tak jak potrzeba to zapłon sam się przestawia i co najwarzniejsze powraca jak trzeba.
Może się myle, ale tak słyszałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 19:42 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
slyszales cos tam dobrze, ale zupelnie nie masz racji ;)
padam na pysk, nie chce mi sie tlumaczyc...

dobranoc all 8)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 23:35 
zmień hamownie v-tech pokazuje jak chce

podjedź do krakowa do TTC i shamują ci na obciążeniówce i napewno będziesz miał dokładny i pewny pomiar i wykres
co do zewnetrznego kompa to czasami testuję nowy komp z firmy GTX z Rzeszowa i mogę mieć wgranych na nim nawet 6 różnych programów


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2005, o 09:13 
Prośba o wyjaśnienie laikowi pojęci "shiftlight"

Odnośnie boostcut - ale wykres przed chipem też jest dziwny - nierówne opadanie, "ząbki".
Jakieś pomysły na powód ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2005, o 09:24 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
shiftlight - lampka zapalajaca sie przy okreslonych obrotach, pokazujaca ze trzeba zmienic bieg na wyzszy

sprawdz cisnienie doladowania podczas jazdy na hamowni i sprawdz przy okazji AFR!

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2005, o 09:55 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Jednak smt6 :!: :!: :!:
Titleist - miałeś racje... będą 2 programy :oops: .
Dzisiaj odbieram qpete - zobaczymy co wyjdzie :?:
Napewno nie to co uwas (Titleist, Coupe - przedostatnie mody) bo już nie było funduszy na wydech z kwasówki, ale 2 katy wycięte i końcowy tłumik carbon.

[ Dodano: 2005-06-23, 10:58 ]
Marek - MvX - Naprawde ten gościu jest taki dobry z GTX :?:
To jest za drukarnią i ten gościu ma może na imie Bogdan?
Napisz coś więcej.
A co to się stało że cie wywalili z PSWU :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2005, o 10:01 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
WARIK napisał(a):
Jednak smt6 :!: :!: :!:
Titleist - miałeś racje... będą 2 programy :oops: .
Dzisiaj odbieram qpete - zobaczymy co wyjdzie :?:
Napewno nie to co uwas (Titleist, Coupe - przedostatnie mody) bo już nie było funduszy na wydech z kwasówki, ale 2 katy wycięte i końcowy tłumik carbon.


IC już wymieniłeś? Będę sprzedawał swój powiększony niedługo, prawdopodobnie bardzo okazyjnie ;)

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2005, o 10:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
juz 3 miechy temu wziołem wszystko od Kuby :wink:
Ale pogadaj z kkkmmm (co to wogóle za nick :P )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2005, o 11:03 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
WARIK napisał(a):
juz 3 miechy temu wziołem wszystko od Kuby :wink:


tak myślałem ;)

tak btw. potrzebuję zmierzyć temp za IC na dolocie przy mocnym "bucie" w seryjnej qp z seryjnym IC (można to sprawdzić np. podpinając Tech'a)

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2005, o 12:09 
tak to Bogdan
gość zna się na rzeczy
Piotrek zaprojektował komputer do 8, 6 i 4 cylindrowców
ja testuję wersję dla 4 cylindrowców

czemu wywalili mnie ??? przez tego szczeniaka czacha z samochodem od tatusia i dupą wyżej nosa


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2005, o 08:53 
No i Jacek Chojnacki chyba znalazł przyczynę - było brak jednej z trzech śrubek mocujących pokrywę górną zaworu sterowanego podciśnieniem – tam była nieszczelność

[ Dodano: 2005-06-25, 10:37 ]
Po dokręceniu śrub jest 203 KM, 323 Nm. Mało :( Coś jeszcze nie tak.

Pytanka:

1. Czy Waszym zdaniem wykres fabryczny jest OK ?

2. Teraz sprawdzamy przepływomierz (za bogate afr - za dużo paliwa) i sterownik silnika - czy sterownik jest samoadaptujący ?

3. Gdzie w Wawie dostanę przepływomierz? W Oplu trzeba ściągać z Niemiec - 10 dni, 750 zł.

4. Czy to prawda że taki sam jest w 2 litrowej Alfa Romeo 156 lub w Astrze 1,7 diesel ?

5. Jakie napięcia (od - do, przy fabrycznym programie) powinien dawać sprawny przepływomierz ?

[ Dodano: 2005-06-25, 16:31 ]
PS - może ktoś swoją astrą coupe turbo z wawy i okolic mógły podjechać do Nadarzyna do Chojnackiego (w tyg 8-16, sob 8-14; www.chojnacki.com.pl ) użyczyć na chwilę swój przepływomierz? To byłaby najlepsza metoda sprawdzenia, a nie mamy skąd wziąć.
Prośba o pomoc z powyższymi pytaniami :(


Okazało się że nie była dokręcona 1 śruba turbiny i zawór wastegate. Taki duperel...

[ Dodano: 2005-07-14, 11:18 ]
Po PromotoRze wszytko gra super :) - patrz wykresy. AFR przy 1500obr ok. 16, krzywa spada do 12,5 przy ok. 3300 (13 przy 2800); potem utrzymuje ten poziom ok. 12,5 do 6,5 tys obrotów – OK?, doładowanie 0,9 bar, osiągi rewelka.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL