No i Jacek Chojnacki chyba znalazł przyczynę - było brak jednej z trzech śrubek mocujących pokrywę górną zaworu sterowanego podciśnieniem – tam była nieszczelność
[ Dodano: 2005-06-25, 10:37 ]
Po dokręceniu śrub jest 203 KM, 323 Nm. Mało
Coś jeszcze nie tak.
Pytanka:
1. Czy Waszym zdaniem wykres fabryczny jest OK ?
2. Teraz sprawdzamy przepływomierz (za bogate afr - za dużo paliwa) i sterownik silnika - czy sterownik jest samoadaptujący ?
3. Gdzie w Wawie dostanę przepływomierz? W Oplu trzeba ściągać z Niemiec - 10 dni, 750 zł.
4. Czy to prawda że taki sam jest w 2 litrowej Alfa Romeo 156 lub w Astrze 1,7 diesel ?
5. Jakie napięcia (od - do, przy fabrycznym programie) powinien dawać sprawny przepływomierz ?
[ Dodano: 2005-06-25, 16:31 ]
PS - może ktoś swoją astrą coupe turbo z wawy i okolic mógły podjechać do Nadarzyna do Chojnackiego (w tyg 8-16, sob 8-14;
www.chojnacki.com.pl ) użyczyć na chwilę swój przepływomierz? To byłaby najlepsza metoda sprawdzenia, a nie mamy skąd wziąć.
Prośba o pomoc z powyższymi pytaniami
Okazało się że nie była dokręcona 1 śruba turbiny i zawór wastegate. Taki duperel...
[ Dodano: 2005-07-14, 11:18 ]
Po PromotoRze wszytko gra super :) - patrz wykresy. AFR przy 1500obr ok. 16, krzywa spada do 12,5 przy ok. 3300 (13 przy 2800); potem utrzymuje ten poziom ok. 12,5 do 6,5 tys obrotów – OK?, doładowanie 0,9 bar, osiągi rewelka.