Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 04:51

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 08:42 
Po wgraniu V-techowskiego programu mamy problem. Odłączaliśmy trakcję bezpiecznikiem oraz odpinając czujnik piast, mimo to po dojściu do ok 4 tys obrotów (przy ok 197 KM, 320 Nm) pojawiają się falowane/czasem ząbkowane spadki wykresów. Auto powinno osiągnąć ok 220 KM i 340 Nm. Na drodze wydaje się być ok. Ponoć może to być spowodowane wariowaniem komputera - szyna CAN wtrąca się w przepustnicę (kontrolka trybu awaryjnego nie świeci się, jedynie oczywiście kontrolki trakcji i abs). Ponoć zależy od oryginalnego programu i podobnie jest w niektórych alfa romeo.Auto z 2001 roku. Czy ktoś się z czymś takim spotkał ? Jak "skuteczniej" wyłączyć trakcję ? Może sugerujecie inne przyczyny ?


Ostatnio edytowano 10 lutego 2008, o 22:49 przez kkkmmm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 09:06 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
kkkmmm napisał(a):
po dojściu do ok 4 tys obrotów (przy ok 197 KM, 320 Nm) pojawiają się falowane/czasem ząbkowane spadki wykresów.


Nie wydaje mi się żeby to była trakcja, wcześniej by się fale pojawiły. Sprawdzaliście zapłon? Jakie masz świece?

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 09:15 
sprawdzimy. Świece były oryginały, potem zmieniliśmy na NGK.

Kolejne tropy do sprawdzenia:
- zawór egr
- korpus przepustnicy
- ciśnienia sterujące
- kompresja
- dawkowanie paliwa
- ciśnienie doładowania

Czy ktoś może potwierdzić że zdarzają się takie egzemplarze komputerów mieszające trakcją/przepustnicą itp mimo odłączenia trakcji ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 09:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Ja robiłem program w V-techu i tam na chamowni wyszło seryjnie 199km i 272Nm, program 220km i 340Nm!
Teraz obecnie qpeta jest w Project Xs i (przed modami) wyszło 196km i 340Nm.
To jest właśnie pie....ny V-tech (dają ci karteczke z wykresem i klijent jest zadowolony).
Trakcja tu nie ma nic do gadania...wyciągasz bezpiecznik i powinno być ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 09:52 
no ale moment się zgadza - w sumie newtony ważniejsze od koni :)

Auto jest u Chojnackiego.

Może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie, samemu ciężko walczyć z tematem


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 09:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Nie sądze że mogło to być spowodowane różnicą temperatór(program był robiony w pażdzierniku, a w tamtym tygodniu było 30 stopni, świece też zmieniłem z orginalnych na NGK).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 10:01 
czyli to Twój wykres jest na stronie vtechu ? http://www.vtech.pl/images/Wykresy/opelastraturbo.gif

Kilka wykreów jest też na:
http://www.promotormocy.pl/modyfikacje.php
http://www.godula.pl/index.php?mode=Laboratorium

(VTG tych aut nie robiło)


Ostatnio edytowano 22 czerwca 2005, o 10:15 przez kkkmmm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 10:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Tak...bo był naj... :lol:

Po kiego robisz program... nie rób tego błędu co ja (szybko ci się znudzi - obiecuje) i kasa w błoto, będziesz żałował.
Kup stm6 :!: :!: :!:
Potem będziesz chciał zrobić coś więcej i kasa na program pujdzie w błoto :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 10:16 
stm6 ? Prośba o wyjaśnienie (jestem świeży w temacie)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 10:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
smt6 zewnętrzny komputer - gdzie możesz po każdej modyfikacji dostroić za małą kaskę, a nie następny program który pewnie kosztuje od 1400 - 2000,- zł.
smt6 (Piggyback) - używka: 600,- zł montąż: 200 - 400,- zł, strojenie: 500 - 800,- zł;
Można dwa programy władować.
Może koledzy bardziej doświadczeni się wypowiedzą na ten temat :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 11:20 
A co sądzicie o BlueBox (Vtechu), SMT7 (czym się różni), innych piggybackach ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 11:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Właśnie rozmawiałem z Project Xs i chyba będą próbować z blueboxem v-techa.
Poniewaz w smt6 jednak nie da się zrobić 2 programów.

Z tego co wiem to z smt7 qpeta nie chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 13:16 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
blueboxa V-Tech bałbym się założyć po tym co słyszałem o przygodach z nim w niektórych autach, chociaz nie wiem, może od tego czasu cos w nim dopracowali...

w smt6 da się zrobić 2 programy bez żadnego problemu, nie wiem skąd masz to info ;)

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 14:17 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Titleist - w project Xs od roku testuja i ulepszają blueboxa V-Tech (wsadzili je już do ponad 10 samochodów i jest OK).
Będa próbowac na stm6 i bluebox V-Tech - zobaczymy co z tego wyjdzie(wieksze doświadczenie mają z blueboxem V-Tech).
A co się działo z furkami na blueboxe V-Tech :?: :?: :?:
Napewno w qpecie da się zrobić 2 programy na stm6 :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2005, o 14:28 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
WARIK napisał(a):
Napewno w qpecie da się zrobić 2 programy na stm6 :?:


da się bez problemu, mozesz zrobic samemu - wystarczy laptop, kabel do SMT i jakiś pstryczek

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL