PEKA napisał(a):
i jak z perspektywy czasu wygląda Wasza przygoda z smt6/ bluboxem?
komu najlepiej powierzyć coupetke w Pl (promotor? - chyba przez ich rece najwiecej sie przewinelo bertonek?).
Z mojego wywiadu wynika ze smt6 srednio daje rade w Naszym przypadku - raczej wsazany jest remap....
reasumujac jaki jest najbezpieczniejszy i sprawdzony juz sposob na osiagniecie powiedzmy 240-250? (mysle ze taka moc jest jak najbardziej realna bez zakuwania silnika)
Dolaczam sie do pytania.
Z
tego watku wynika ze Coube zna cala prawde
Cytuj:
W przypadku tego ECU oznacza to tylko jedno > wycieczke do DE.
Gdyby to kogos interesowalo, zajmuje sie organizowaniem takich wycieczek :> jest tez mozliwosc wykonania "wycieczki" w Polsce Smile
Ta firma w DE to
www.klasen-motors.com ?
Jak to sie ma do produktow:
-
www.courtenaysport.co.uk
-
www.regal-shop.co.uk
-
www.vmax.de
i tego co mozemy w PL za rozsadne pieniadze zrobic?
Takie male dodatkowe pytanie - gdzie w wawie zrobic dobrze tlumik, czy caly wydech i ewentualnie jechac do MG?
Pozdrawima serdecznie
Lobuziak
Moze przydalo by sie zgrupowac aktualne informacje tuningowe w przyklejonym poscie (FAQ?)