Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 20:48

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2006, o 20:57 
i jak z perspektywy czasu wygląda Wasza przygoda z smt6/ bluboxem?

komu najlepiej powierzyć coupetke w Pl (promotor? - chyba przez ich rece najwiecej sie przewinelo bertonek?).

Z mojego wywiadu wynika ze smt6 srednio daje rade w Naszym przypadku - raczej wsazany jest remap....

reasumujac jaki jest najbezpieczniejszy i sprawdzony juz sposob na osiagniecie powiedzmy 240-250? (mysle ze taka moc jest jak najbardziej realna bez zakuwania silnika)

pzdr


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2006, o 09:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
PEKA napisał(a):
i jak z perspektywy czasu wygląda Wasza przygoda z smt6/ bluboxem?

komu najlepiej powierzyć coupetke w Pl (promotor? - chyba przez ich rece najwiecej sie przewinelo bertonek?).

Z mojego wywiadu wynika ze smt6 srednio daje rade w Naszym przypadku - raczej wsazany jest remap....

reasumujac jaki jest najbezpieczniejszy i sprawdzony juz sposob na osiagniecie powiedzmy 240-250? (mysle ze taka moc jest jak najbardziej realna bez zakuwania silnika)

Dolaczam sie do pytania.
Z tego watku wynika ze Coube zna cala prawde
Cytuj:
W przypadku tego ECU oznacza to tylko jedno > wycieczke do DE.
Gdyby to kogos interesowalo, zajmuje sie organizowaniem takich wycieczek :> jest tez mozliwosc wykonania "wycieczki" w Polsce Smile

Ta firma w DE to www.klasen-motors.com ?
Jak to sie ma do produktow:
- www.courtenaysport.co.uk
- www.regal-shop.co.uk
- www.vmax.de
i tego co mozemy w PL za rozsadne pieniadze zrobic?

Takie male dodatkowe pytanie - gdzie w wawie zrobic dobrze tlumik, czy caly wydech i ewentualnie jechac do MG?

Pozdrawima serdecznie
Lobuziak

Moze przydalo by sie zgrupowac aktualne informacje tuningowe w przyklejonym poscie (FAQ?)

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL