Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 22:26

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 czerwca 2014, o 18:57 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
co ty masz za ulepa aktuator... moze on swiruje

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 czerwca 2014, o 19:02 
własna przeróbka, ale zrobiona profesjonalnie :P w innym wątku pisałem o nim, jest w nim mocniejsza sprężyna założona


Góra
  
 
PostNapisane: 11 czerwca 2014, o 20:18 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
lkserwis2 napisał(a):
własna przeróbka, ale zrobiona profesjonalnie


tzn???coś więcej???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 czerwca 2014, o 23:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Sprawdź jeszcze drugi bcs. Jest na kolektorze ssącym. Idź za wężykiem od DV. I tą puche co tam obok jest.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 października 2014, o 15:25 
DAN napisał(a):
Sprawdź jeszcze drugi bcs. Jest na kolektorze ssącym. Idź za wężykiem od DV. I tą puche co tam obok jest.

ok jutro, znaczy sie dzis posprawdzam

dodane: 14 października 2014, o 16:25

lkserwis2 napisał(a):
DAN napisał(a):
Sprawdź jeszcze drugi bcs. Jest na kolektorze ssącym. Idź za wężykiem od DV. I tą puche co tam obok jest.

ok jutro, znaczy sie dzis posprawdzam


Za waszą radą z znalazlem chwilę czasu i postanowiłem sprawdzić ten drugi bcs, porobilem parę fotek dla potomnych. Poszedłem za wężykiem od DV jak kolega wyżej mi radzil i znalazlem tam tą puchę z takim oto wężykiem:

Obrazek

poszedłem dalej za nim aż do jego drugiego końca:

Obrazek

i co się okazało, że ten drugi koniec, a wlaściwie jego końcówka jest pęknięta i po prosu luźno wisiala, zdjąłem wężyk i zrobilem zdjęcie;

Obrazek

Podejżewam, że mogło mieć to wpływ na moje problemy z doladowaniem.. Mam racje?
Wie ktoś może jak nazywa się ten wężyk? gdzie go można dokupic oprócz aso?
Proszę o pomoc :)


Góra
  
 
PostNapisane: 14 października 2014, o 17:01 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Miałem tą samą usterke, u mnie to sie objawiało nieprawidłową pracą DV i cofaniem powietrza przez filtr. Te rzeczy raczej kupisz tylko w aso, taki kawałek jak trzymasz w ręku jest warty ok 30 zł + 40 zł te gumki więc go nie wyrzucaj, tylko sobie wymien samą tą gumke co pękła. Sprawdze bo chyba mam taką w garażu i ci dam znać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 października 2014, o 17:02 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
zwykły wężyk do podciśnień:) w każdym motoryzacyjnym powinni mieć


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 października 2014, o 17:03 
Predator napisał(a):
Miałem tą samą usterke, u mnie to sie objawiało nieprawidłową pracą DV i cofaniem powietrza przez filtr. Te rzeczy raczej kupisz tylko w aso, taki kawałek jak trzymasz w ręku jest warty ok 30 zł + 40 zł te gumki więc go nie wyrzucaj, tylko sobie wymien samą tą gumke co pękła. Sprawdze bo chyba mam taką w garażu i ci dam znać.


jakbys czasem znalazl tą gumkę to z chęcią od Ciebie odkupie ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2014, o 17:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Lepiej kupić "tuningowe" przewody silikonowe na metry i wymienić wszystkie podcisnienia i mieć raz na zawsze spokój.

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 października 2014, o 18:48 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Domix4 napisał(a):
Lepiej kupić "tuningowe" przewody silikonowe na metry i wymienić wszystkie podcisnienia i mieć raz na zawsze spokój.

Ja tam pozaciągałem wszystkie łączenia trytytkami i jest spoko. Te gumki lubią spadać jak się mocniej depnie, zwłaszcza jak doładowanie podniesione.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 października 2014, o 19:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Ja tam pozaciągałem wszystkie łączenia trytytkami i jest spoko. Te gumki lubią spadać jak się mocniej depnie, zwłaszcza jak doładowanie podniesione.


Ja zrobiłem dokładnie to samo wymieniłem wszystko na niebieskie silikony i wszystko jeszcze cienkimi trytytkami zabezpieczylem.


Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 października 2014, o 10:00 
Domix4 napisał(a):
DAN napisał(a):
Ja tam pozaciągałem wszystkie łączenia trytytkami i jest spoko. Te gumki lubią spadać jak się mocniej depnie, zwłaszcza jak doładowanie podniesione.


Ja zrobiłem dokładnie to samo wymieniłem wszystko na niebieskie silikony i wszystko jeszcze cienkimi trytytkami zabezpieczylem.


Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

Tez mysle nad tym, gdzie kupowales te sylikony? Rzucisz linkiem? :-)


Góra
  
 
PostNapisane: 17 października 2014, o 12:05 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Allegro
Fmic.pl
Sklepy tuningowe - gogle

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2014, o 17:55 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Wpisz w allegro: przewód podcisnienia 4mm, nie pamiętam tylko czy ma być 4mm... Niech koledzy potwierdzą.

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 października 2014, o 20:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
A nad czym czuwa ta puszka ciśnienia od czego ona jest?

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL