Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 16:48

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 czerwca 2014, o 10:05 
Witam, dziś podłączyłem swoją astrę op-comem i wyskoczyl mi następujący błąd:

1. P1243 - Elektrozawór obejścia turbosprężarki, przerwany obwód
Dodam, że silnik pracuję dobrze, czasem wyskoczy check, ale tylko wtedy gdy np z 5 lub 4 biegu ciagne od dołu od 2tys np.. (mam stage 1)
Co to może być? może jest to powiązane z tym błędem? Może ktoś miał podobnie? gdzie szukac?

Proszę o pomoc "kumatych" ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2014, o 10:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
elektrozawory sa dwa, tzn bcsy. Podejrzewam ze cos z tym za silnikiem. Przerwany obwod? moze z kablem cos.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2014, o 10:38 
Jurand napisał(a):
elektrozawory sa dwa, tzn bcsy. Podejrzewam ze cos z tym za silnikiem. Przerwany obwod? moze z kablem cos.


rozumiem, tylko gdzie mam to szukac? w którym miejscu pod maską? jak wygladają te bcsy?


Góra
  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2014, o 10:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
uzyj szukajki bylo 100razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2014, o 11:03 
Jurand napisał(a):
uzyj szukajki bylo 100razy


ok, wiem. Może wie ktos gdzie kupić to ustrojstwo w polsce?

! A jak myślisz, gdzie się kupuje części do auta?
DAN


Góra
  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2014, o 17:34 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
W aso kosztują stosunkowo mało, ale jeśli by ci się sam w sobie popsuł to nie wyskoczy ci check!
Wyraźnie pisze że przerwanie obwodu, więc coś na kablach sie stało, może wtyczka sie poluzowała.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2014, o 09:47 
Dzięki predator.
Dokładnie tak to wygląda: jak jezdze normalnie powyzej 2tys obr nie mulac go na niskich to check nie wyskoczy i cisnienie ladowanie pokazuje mi 0,7-0,8 bara. I teraz jadąc 50km/h na 4 biegu i wciskajac mu wdeche od niskich to wyskoczy check i laduje mi potem max. 0,3 bara. Potem znow troche pojezdze check zniknie i znow laduje wiecej.


Góra
  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2014, o 09:57 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
To kombinuj z tymi bcs, bo one właśnie do tego służą - do ograniczania doładowania na niskich obrotach :)
Widać jakieś wadliwe działanie, posprawdzaj wtyczki. Spróbuj odłączyć rurki podciśnieniowe bez wypinania bcsów ze wtyczek i zobacz czy dalej jest problem.
I po co wciskasz w deche przy 50 na 4? :P Twoje panewki dzwoniły do mnie wczoraj wieczorem i mówiły że tego nie lubią :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2014, o 11:16 
Predator napisał(a):
To kombinuj z tymi bcs, bo one właśnie do tego służą - do ograniczania doładowania na niskich obrotach :)
Widać jakieś wadliwe działanie, posprawdzaj wtyczki. Spróbuj odłączyć rurki podciśnieniowe bez wypinania bcsów ze wtyczek i zobacz czy dalej jest problem.
I po co wciskasz w deche przy 50 na 4? :P Twoje panewki dzwoniły do mnie wczoraj wieczorem i mówiły że tego nie lubią :P


Ok pokombinuje dziś z tymi bcsami, ja nie daje w deche na 4 przy 50km/h zauwazylem to gdy dałem auto dziewczynie :P

grzebie dziś przy tym i jeszcze raz podpiąłęm pod kompa i wyskoczyl błąd p1106
edit:
skasowałem błąd i patrze pod maskę, tak gdzie jest actuator i a sztanga chodzi, miałem niedokręconą tą górną śrubkę, było centymetr luzu, dokręciłem teraz ta górną, a na dole zostawiłem 6 zwojów, podpiałem op-coma i zrobiłem loga z jazdy, nie wyskoczył żaden błąd teraz. Myslicie, że to mogło być to?


Góra
  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2014, o 16:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Podepnij op coma i wyreguluj ta sztange tak, zeby cisnienie zadane przez komputer bylo zblizone rzeczywistemu. Regulacja na zwoje to druciarstwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2014, o 16:56 
Jurand napisał(a):
Podepnij op coma i wyreguluj ta sztange tak, zeby cisnienie zadane przez komputer bylo zblizone rzeczywistemu. Regulacja na zwoje to druciarstwo.


Ok, tylko nie wiem, na co patrzec, sorry jestem początkujący, te inf będą podane w logu? jak zrobie na obciazeniu traskę i zapisac z tego loga i tam patrzec tak?


Góra
  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2014, o 17:18 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
tak, wrzuć loga tu, to ci pomoge


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2014, o 19:49 
Kod:
http://host1gb.net.pl/download.php?file=39d8c88dc7cc588fe259bfb3bc6c7d01

tu wrzuciłem loga ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2014, o 20:04 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Program ci żąda ok. 1 bara, a ty osiągasz maksymalnie 0,7.
Czyli spróbuj skręcić acturator mocniej.
Widać też bolączke seryjnego ic przy takiej pogodzie jak dziś, 57 stopni w dolocie fiu fiu ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2014, o 20:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
dokladnie, skrec bardziej sztange bo jest porazka z doladowaniem, a intercooler moj chinski ale centralny chlodzi o 27 stopni lepiej hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL