Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 06:53

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 czerwca 2014, o 21:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Coś tu nie tak ... Wartość "Zawór elektromagnetyczny stosunku pulsów ciśnienia ładowania" spada i ciśnienie utrzymuje się stałe więc ecu steruje actuatorem dodatkowo przepustnica chwilowo się przymyka...

Co to za program ? Może on jest przyczyną problemów.

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2014, o 21:55 
EDS stage 1, jutro spróbuję skręcić bardziej, zrobie jeszcze jednego loga, dzieki za pomoc ;)

10.06.14

Zrobiłem dwa logi dziś, po podkreceniu actuatora, i wszystko ok do czasu, podczas robienie 2 loga wywaliło ikonke z kluczykiem i w op comie pokazalo mi blad p1106, ograniczając doladowanie na wskazniku do 0,4 bara.. logi zalaczam
Kod:
http://host1gb.net.pl/download.php?file=e2338e49fa2ddddf36f85e910c4b3947
- log 1 z dzis
Kod:
http://host1gb.net.pl/download.php?file=1982daae932355d5fb67dce10d8e32c5
- log 2 z dzis, wywaliło bład (nie wiem czy dobrze sie zapisał, brakło mi baterii w laptopie)
Kod:
http://host1gb.net.pl/download.php?file=bc1438f6998392c7f0801706c374388e
- błąd


Ostatnio edytowano 10 czerwca 2014, o 18:56 przez ryba1, łącznie edytowano 1 raz
edytowałem do jednego posta


Góra
  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2014, o 18:43 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
lkserwis2 napisał(a):
wywaliło ikonke z kluczykiem, ograniczając doladowanie na wskazniku do 0,4 bara..


To są objawy wejścia w tryb awaryjny, Radqus na ten temat może dużo powiedzieć :D:D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2014, o 19:06 
w tryb awaryjny mówisz, może ktoś coś poradzi na podstawie tych logów?


Góra
  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2014, o 19:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
jezeli chodzi o doladowanie to jest znacznie lepiej, ale mogloby byc jeszcze lepiej heh. Przeladowania nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2014, o 19:35 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Tryb awaryjny to jest to :D hahaha sprawdź wtyczke i przewody od bcs na turbinie (takie małe czarne z plastiku z wężykami). Jak to Predator mówi na logach widzisz skutki a ty likwiduj błędy.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2014, o 19:46 
wizualnie już ja sprawdzelem niby wszystko ok, może wypiąć i wpiąć?


Góra
  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2014, o 21:42 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
a p1106 to nie czasem błąd map sensora? Zobacz czy sie nie wypiął.
W logu nr 2 wszystko w porządku, z ustawieniem gruchy już nic nie kombinuj.
Ograniczenie doładowania do 0,4 bara to skutek wejścia w tryb awaryjny.
Przyczyną wejścia w tryb awaryjny może być brak sygnału z przepływki albo map sensora.
Albo nieszczelność w dolocie??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2014, o 22:08 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
P1106 to zazwyczaj nieszczelny dolot.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2014, o 22:16 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Nieszczelność w dolocie nie "przerzuci" w tryb awaryjny uwierz mi :D co do map sensora wywala do awaryjnego, ale też błąd odpowiedni, bo też bez niego śmigałem... choć szczelność dolotu też można sprawdzić skoro musiałeś podkrecic sztangę żeby trzymał cisnienie. Odkręć te gumowe kolanko od puszki filtra powietrza, dmuchaj w nie z całej pety i słuchaj ;) a błąd nieszczelnego dolotu to przypadłość eds 1 low było już na forum milion lat temu.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 czerwca 2014, o 05:35 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
Radziu jak to nie wejdzie w awaryjny? a u Ciebie co sie działo? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 czerwca 2014, o 08:01 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Radziu sam wymusil tryb awaryjny poprzez odpiecie przeplywki, bo mu szarpalo przeciez :p to nawet ja ze zlotu pamietam xD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 czerwca 2014, o 09:17 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
wydawało mi się, że jak dzwonił w nocy do mnie, to że mu auto rzuca w awaryjny, ale może sie myle :D niech wypowie sie zamieszany!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 czerwca 2014, o 10:57 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Nieszczelność (spora) wywala błąd "przeprogramować lub wymienić ECU" auto chodzi jak na ssaniu i nie napedza się na wyższe obroty niż 1250. Po np. dojeżdżaniu do skrzyżowania obroty spadają za nisko i właśnie turbina nie utrzymuje doładowania od 4 tyś rpm w góre. Mi w tryb awaryjny jeszcze sam w życiu nie wskoczył, zawsze sam wymuszałem odpięciem przepływki :D po usunięciu nieszczelności zaczyna przeładowywać, aż sztangę się skreci prawie na luźno....

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 czerwca 2014, o 18:14 
porobiłem parę zdjęć, może coś się rozjaśni:

Obrazek
znalazłem odpiętą wtyczkę od czegoś tylko nie wiem od czego to jest, może ma to wpływ na mój problem?
Obrazek

Obrazek

Obrazek


tutaj miałem nierówno dokręconą tą gumową rurę poprawiłem, ale nie wiem czy to miało wpływ.
Obrazek

jakby to nie ta wtyczka to w którym miejscu jeszcze poszukać? dolot wydaje się być ok
Obrazek


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL