Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 15:41

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z BOVem
PostNapisane: 9 maja 2005, o 10:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Jakiś czas temu zamieniłem bova na większego i co za tym idzie wydajniejszego.
Teraz od czasu do czasu na wyższych biegach przy wciśniętym do oporu gazie (czasami) zaczyna mi spadać moc (chwilowo, z tym ze robi się tak jak bym odejmował gazu i dodawaj i ze stożka(z bova nie wiem ogólnie syczy) mi syczy tak jak sie odejmuje i dodaje gaz). Nie wiem czy to jest przez zawór spowodowane (oczywiście sam regulowałem - tylko czy dobrze :?: ).
No i dalej delikatnie rzuca silnikiem na wolnych obrotach tak jak na starym bovie.


Ostatnio edytowano 10 lutego 2008, o 20:27 przez WARIK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2005, o 11:57 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
trzepanie na wolnym spowodowane jest faktem, ze bov nie jest calkowicie domkniety na wolnych obrotach. Potrzebujesz tzw. dwu-tloczkowego zaworu.

a to ze traci moc przy duzym obciazeniu...ma za slaba sprezyne, chociaz dziwne...bo nadcisnienie w tym momencie powinno go trzymac.
Jest na pewno dobrze podpiety :?:

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2005, o 13:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Siedzi chyba dobrze - tak jak stary.
Czyli nie wystarczy mocniejsza sprężyna - czeba kombinować z 2 tłoczkowym?
Mam taką możliwość wymiany u tego samego gościa (coś wspominał, że jak będzie dalej to samo to będzie kombinował z 2 tłoczkowym).
Tylko znowu trzeba wysyłać i pare dni czekać, a qpeta w garażu :cry:
Ale to rzucanie w słumie jeszcze jest do zniesienia... może dokręce jeszcze bova i podczas jazdy nie będzie się otwierał :?:

A wy jakie macie - 2 tłoczkowe, czy z dodatkową zprężyną.
A czy z dodatkową sprężyna (mocniejszą) ten zaworek nie bedzie się gożej otwierał :?:

[ Dodano: 2005-05-09, 14:42 ]
A może być to spowodowane złym wężykiem (za grubym) podpiętym do bova :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2005, o 14:00 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
ja nie walczyłem z BOV'em - od początku mam DV, problemów brak (chociaż z pewnością mniej efektownie :( )

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL