Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 19:57

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 21:37 
Przeciez pisze ze nie . 180 koni nie dalo mi opciecie katalizatora a moze ale jak ogladalem silnik shreka a swoj jest inaczej podpiety inaczej troszke wyglada bardziej nowoczesnie ,jego sie pytajcie jak wyglada jak jezdzi bo tez probowal jechac z ze mna i jak wdeplem gazem to powiedzial ze czuje sie jakby jechal w turbo mowie ze egra i katalizatory na oko 10 koni ale ja mowilem ze moje auto robi kazda astre 2,2 i to o cale auto i ogolnie radzi sobie mocneijszymi autami przyklaedem alfe co ma 7 sekund do setki wyprzedzilem tez wiec cos musi byc bmw 330 ogolnie nie chce sie chwalic ale moze wyjatek moze nie ale ja sie ciesze a nie dowairko zapraszam do katowci lub kupic sobie relanium


Ostatnio edytowano 17 listopada 2008, o 21:42 przez $ PAPIEROWSKI $, łącznie edytowano 3 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 22:20 
dobrze gada! dac mu wodki! ;)

a teraz na powaznie ... no wlasnie, na powaznie tutaj sie nie da :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 22:36 
$ PAPIEROWSKI $, Sprawdz na kartoniku z kodem radia czy nie masz napisane w kodzie silnika Z22 SER literka R oznacza wzmocniony silnik,na silnikach 22 niema bitych numerów,prożba, chłopie pisz po polsku,chyba ze jestes dyslektykiem to wtedy można by to jeszcze wytlumaczyc


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 22:44 
$ PAPIEROWSKI $ napisał(a):
Przeciez pisze ze nie . 180 koni nie dalo mi opciecie katalizatora a moze ale jak ogladalem silnik shreka a swoj jest inaczej podpiety inaczej troszke wyglada bardziej nowoczesnie ,jego sie pytajcie jak wyglada jak jezdzi bo tez probowal jechac z ze mna i jak wdeplem gazem to powiedzial ze czuje sie jakby jechal w turbo mowie ze egra i katalizatory na oko 10 koni ale ja mowilem ze moje auto robi kazda astre 2,2 i to o cale auto i ogolnie radzi sobie mocneijszymi autami przyklaedem alfe co ma 7 sekund do setki wyprzedzilem tez wiec cos musi byc bmw 330 ogolnie nie chce sie chwalic ale moze wyjatek moze nie ale ja sie ciesze a nie dowairko zapraszam do katowci lub kupic sobie relanium


dobra.. ja już nie mam siły..

gościu.. jak tak dalej będziesz jechał to nikt Cię nigdy nie będzie brał na poważnie..

jeśli Ty robisz AR, która ma 7 sekund do setki..
pozwolę sobie tylko przypomnieć, że Turbo ma katalogowo 7,5.. czyli..
jedź na hamownię jeszcze raz.. bo myślę, że źle shamowali i masz ze 240KM..

hiperturboOPC jak w mordę strzelił..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 22:52 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Pod tym postem nie chce widzieć żadnego postu dotyczącego auta kolegi $ PAPIEROWSKI $.
Każdy taki post będzie nagradzany warnem.

A kolega $ PAPIEROWSKI $ wybierze się na hamownię i wklei wykres (mam tylko nadzieje, że jego auta). Wtedy możemy kontynuować dyskusję.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2008, o 23:16 
darek1947 napisał(a):
na silnikach 22 niema bitych numerów


Nie Darek - no coty - są bite normalnie - na filtrze olejowym masz numery wybite przecierz na tym płaskim aluminowym kawału tu gdzie filtr olejowy się wkręca


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2008, o 08:55 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
może on silnik 2.2 Direct 155 km?jest mocniejszy niż z22se 147 km

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2008, o 10:00 
Spiderxxx, Zaraz sprawdze bo mi geniusze w stacji kontroli spisali nr obudowy jako nr silnika wtedy jeszcze spisywalo sie numery siknika


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, o 22:58 
Witam,
Od jakiegos czasu mam zamiar zmodyfikowac wydech w swojej QP, w zwiazku z tym mam pytanko. Czy wywalenie tzw PreKata nalezy wiązać ścisle z pozbyciem sie takze EGRa? Chodzi mi głównie o to aby nie pojawił się błąd check engine po tej modyfikacji.
Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, o 23:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Kopyt napisał(a):
Czy wywalenie tzw PreKata nalezy wiązać ścisle z pozbyciem sie takze EGRa?


jedno z drugim nie ma nic wspolnego.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, o 18:30 
Zabierając sie za modyfikacje usuniecia PreKata, co trzeba zrobic z pierwszą sondą? Zostaje ona w pierwotnym miejscu czy nalezałoby zmienic jej polożenie? Nadal interesuje mnie kwestia ew. błędu który mogłby sie pojawic. (Kata. głównego nie zamierzam usuwac).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, o 21:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Kopyt napisał(a):
co trzeba zrobic z pierwszą sondą?

nic, nie ruszac jej.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, o 22:14 
Ok :) dzięki serdeczne.
Pozdrawiam


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL