Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 15:41

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 21:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
darek1947 napisał(a):
a chcialem miec motocykl o pojemnosci wiekszej niz samochod


Boss Hoss ?
Cos takiego np. ?

http://www.bosshoss.com/view_bike.asp?x=BHC3LS2




Adam

PS. jak juz i tak sie tutaj "Papierowski" OffTopic zrobil,
to i ja pozwole sobie troche na OT :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 22:20 
Dajcie bana temu pajacowi bo czytać już nie moge....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 22:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ignoruj jego wypowiedzi (tak jak ja) i nie denerwuj sie.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 22:36 
ej chłopaki.. po prostu zazdrościcie :-)

ja tam jestem pod wrażeniem :)
i pamiętajcie!! tylko mocne auta!! :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, o 22:42 
jutro biore bosza i po sumie jade z katalizkami!!!niema baata!!!!heheheh....
papierowski---sprzedaj 2.2 i kup turbo!!!!!!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, o 22:26 
Witam bylem na hamowni z swiadkiem panem shrekiem i moja ma 180 koni zeby wam miny wam jeszcze zedly to bmw 330 nie dalo dzsiaj rady na kresce wiec gadaliscie smialiscie sie a ja wam mowilem ze ma mercedesa slk 2006 rok i moja bertone jest mocniejsza pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, o 22:29 
Możesz zamieścić wykresy z hamowni w dziale odpowiednim? Chciałbym zobaczyć jak przebiega krzywa mocy i momentu. A i spisz jeszcze wszystkie mody zrobione przez Ciebie. Przyda się to użytkownikom 2.2 pragnącym More Power z Z22SE.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, o 22:38 
a ile pali??
bo rzeczywiście zaraz wezme bosha i bede chlastał rury, katalizatory i co sie da.....heheheehehe....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, o 23:06 
GARNULLI napisał(a):
a ile pali??

pali 1l mniej, pisal o tym...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 02:34 
..a łyżka na to.. niemożliwe.. :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 08:45 
TE Shrequ, byłeś z Papierowskim na hamowni ? gadaj mi tu szybko czy to prawda co Ten Gościu tu opowiada albo Ci przedłużę to Twoje L4 do stycznia 2009 :|


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 15:17 
GARNULLI napisał(a):
zaraz wezme bosha i bede chlastał rury, katalizatory i co sie da...

Dokładnie :lol: Jak pokazuje przykład kolegi Papierowskiego tuning Z22SE nie tylko daje dużo kucy ale i jest tani :DD
Do kolegi Papierowskiego:
180 kucy to już po wywaleniu obu katalizatorów czy przed? :roll:

Przypominam, że jesteśmy w dziale Technika, więc wiecie o co mi chodzi. [-X
DAN


Ostatnio edytowano 17 listopada 2008, o 15:51 przez Rafaello, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 20:33 
Witam ja mam w swoim aucie troche inaczej niz shrek jesli chodzi o wyglad silnika kable i takie tam ale ja mam ostatni model silnika 22 bo mam rok 2004 auta na hamowni mi powiedzieli ze egra wywalenie daje moment obrotowy leprzy a dwa katalizatoru daly gora kolo 10 koni tu sa 100% pewni bo mulily go a co do palenia to na ta chwile pali mniej okolo litra ale robie bardziej trase


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 20:40 
no to co Ci dalo takie osiagi?
bo mowisz ze masz moc prawie jak TURBO a spalanie prawie jak TURBO DIESEL


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, o 21:15 
Ja wiem!!!

on ma turbo.. ino słaba seria :)

a tak na poważnie..
kolego $ PAPIEROWSKI $..
z tego co piszesz,
wnioskuję, że raczej nie zdajesz sobie sprawy ile kosztuje zwiększenie mocy o +/- 30KM,
w silniku wolnossącym..
jeśli faktycznie masz tam 180KM (do czego podchodzę sceptycznie)
to gwarantuje Ci, że nie będzie to zasługą tylko EGR-a i wyciętych katów..


Ostatnio edytowano 17 listopada 2008, o 21:22 przez Adolvo, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL