Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 17:16

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, o 23:17 
jak w temacie panowie.
Posilkujac sie wasza nieskazitelnie obszerna wiedza i umiejetnosciami szukania dziury w calym prosze o wasze uwagi co do potencjalnej wymiany mojego malego silniczka 1.8 125KM na powiedzmy 2.5 V6 np pochodzacego z Omegi lub czegos nowszego.
Powaznie zastanawiam sie nad tym moze na wakacje.
Czy jest takie cos do zrobienia?
Czy taki silnik wpasuje sie w moja komore?
Co jeszcze trzeba bedzie wymienic ewentualnie?

I wszystkie za i przeciw (oczywiscie obiektywnie a nie ze komus to srednio sie podoba)

Za normalne i rzeczowe odpowiedzi podziekuje a zartownisiom pokaze smak porazki jak to sie uda :lol:

Pozdrawiam :-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, o 23:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Mozliwe to jest, ale czy oplacalne ?



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, o 23:34 
Ale chyba tym żartownisiom co na hulajnodze pomykają ;)

Weź pod uwage to, że taki silnik sporo waży... wiec w stosunku masy do mocy tak sporo nie zyskasz

Poza tym jest duże prostsze rozwiazanie... z pewnościa wiesz o czym mowie ;)


Ostatnio edytowano 30 sierpnia 2007, o 23:36 przez Zlatan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, o 05:13 
2,5 - taki silniczek u kumpla siedzi w vektrze - nosa tam nie wsadzisz - zeby zarowke swiatel wymienic musi akumulator wyjmowac - a w astrze? :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, o 06:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Z ta waga to chyba przesadziles bo chyba 40 kilo to nie tragedia??

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, o 07:28 
To jakies sa sprawdzone i dobre sposoby podniesienia mojej mocy bez wymiany silnika?
I bardziej oplacalne.
Mam juz ok 140 000km nabite i wciaz rosnie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, o 07:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
W benie troche ciezko jest i malo co mozna wykrecic tej mocy ale jakbys mial dieselka to co innego. Poza tym to przebieg 140 tys to tak jak w dieslu 280 tys. Niestety diesle sa bardziej wytrzymale. Jedyne problemy w nich to ewentualne padniecie turbawki lub pompy.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, o 09:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Totin napisał(a):
Czy jest takie cos do zrobienia?
Czy taki silnik wpasuje sie w moja komore?
Co jeszcze trzeba bedzie wymienic ewentualnie?


Jest do zrobienia...
Silnik na biede zmieści sie w komorze...jak go troche popieścisz ale zmieścisz
Jeszcze duuuużo rzeczy będziesz musiał zmienić...litanie szło by napisać...

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, o 11:52 
Zlatan napisał(a):
Poza tym jest duże prostsze rozwiazanie...


kupienie 2.0T :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, o 12:13 
Zgadza się ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, o 16:06 
Ho ho ho a czy ja dysponuje taka kasa by teraz auto na Turbo wymianiac.Przyznaje ze z przyjemnoscia i troche zaluje ze poltora roku temu nie dolozylem do turbo ale coz teraz w mieszkanko inwestuje :) wiec nie stac mnie na nowe auto.
Chyba ze ktos mi swoj silniczek odstapi za poldarmo :DD


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, o 19:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Cytuj:
Ho ho ho a czy ja dysponuje taka kasa by teraz auto na Turbo wymianiac.


a masz kase na swapa :O
Przeciez taka przekladka, ze wszystkimi koniecznymi przerobkami i zmianami cie drozej wyjdzie jak sprzedac swoje auto i dolozyc do turbo.
Czy ty myslisz ze taki swap za 1000 zl jest zrobiony ? ?|




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, o 20:29 
Zdroworozsądkowo faktycznie się nie opłaca, ale skoro ludzie do Kadetta i Corsy A ładują V6, to dlaczego nie do Astry G. Ja osobiście bym tego nie robił, ale do odważnych świat należy ... :D


Góra
  
 
PostNapisane: 31 sierpnia 2007, o 20:53 
Cos takiego jest możliwe i wcale kosmicznych kosztów ze sobą nie niesie, a jeśli chodzi o miejsce w komorze to.. pisze to bo mam znajomego który takowy silnik zaaplikował do lanosa :DD :DD :DD Wcale nie twierdze ze to dobre rozwiązanie bo jakichs super efektow jesli chodzi o osiągi to nie przyniesie a prowadzanie pojazdu wręcz chyba pogorszy(rozkład masy itd..), no i dużo dupereli poza silnikiem bys musial wymienic wręcz bardzo duzo :P ale dzwięk V6ki - BEZCENNY


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2007, o 01:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Totin jak myślisz o tym poważnie to szukaj MV6 i dawaj do mnie (tzn do zaprzyjaźnionego mechaniora) ;)
Tak jak już gdzieś wcześniej pisałem MV6 zmieści się do Corsy A, mało tego, lepiej wchodzi niż C20XE :DD


Ostatnio edytowano 1 września 2007, o 01:50 przez WARIK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL