Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 16 kwietnia 2024, o 06:34

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2007, o 22:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
gonarek napisał(a):
A można cos dokładniej na ten temat? Niemiałbm nic przeciwko troche szybciej reagujacemu gazowi.

to juz musisz sie z niemieckimi tunerami skontaktowac.A moze w Polsce tez ktos cos takiego robi ?
gonarek napisał(a):
A swoja droga czesto na "jedynce" zdarza mi sie, ze po puszczeniu pedału gazu jeszcze przez 1-2 sekundy auto zachowuje sie jakby gaz nadal byl wcisniety - jest dzwiek i trzyma obroty. Czy to normalne w Z18XEL ?

Juz bylo o tym cos pisane na forum, i zdaje sie to byc "naturalna przypadloscia" w 1,8 :|




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2008, o 17:09 
Ten pierwszy obrazek mnie troche zdezorientował oznaczenie jest x/z18xe

Obrazek

a tu dolot, czy to jest splaszczony dolot czu normalny ?

Obrazek

Kto rozpozna po tych 2 obrazkach ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, o 20:20 
Po tym zdjęciu wydaje mi się, że właśnie taki sam dolot jest u mnie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2008, o 08:30 
Ja mam pytanko. Nadal szukam astry coupe. Ostatnio oglądałem ładną z 2001 roku 1.8 czyli już tą 92 kW / 125 KM ale ku mojemu zdziwieniu w dowodzie miała wbite 85 kW.
Gdzie jest na silniku umieszczony model bo coś mi nie gra. Mam nadzieję że znajde napis Z18XE. Gdzie go szukać?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2008, o 16:40 
Harry napisał(a):
Ostatnio oglądałem ładną z 2001 roku 1.8 czyli już tą 92 kW / 125 KM

W 2001r. wychodziły 85 i 92 kW. Skoro jest wbite 85 kW to niestety tyle właśnie jest

[ Dodano: Pon 05 Maj, 2008 18:05 ]
caleb napisał(a):
Kto rozpozna po tych 2 obrazkach ?

1) mam Z18XE i dolot ma na całej długości identyczną grubość - więc trochę inaczej niż u Ciebie
2) nad końcówką nie mam tej krzątaniny linek i przewodów (u mnie nic tam nie jest poprowadzone, chyba że jest coś pod matą)
3) plastikowa osłona jest u mnie na całej powierzchni w kolorze srebrnym (ten fragment przy dolocie też)

Głowy nie dam, ale chyba musisz zmienić swój opis w kategorii "silnik" ;/

[ Dodano: Pon 05 Maj, 2008 18:17 ]
Dokładniej się przyjrzałem i...
4) plastikowa osłona w lewej górnej części ma jeszcze drobną część pionową
5) dolot za tymi "kółeczkami" w stronę objemki jest dłuższy
6) pod dolotem a nad rozrządem nie mam tego dużego elementu metalowego koloru srebrnego (sorki, ale nie wiem co to jest i jak to nazwać)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2008, o 18:06 
No to zmieniam opis no i w dowodzie mam 85 KW teraz tak zobaczylem :-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2008, o 21:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Ja dodam ze nie wiem czemu sie uparliscie na te silniki 125 konne na innych forach astry gadaja ze ten 115 konny jest lepszy od tego niby mocniejszego. Chodzi o awaryjnosci oraz dynamike. Co do mocy to sa tylko liczby a wcale nie musi oznaczac ze ten 125 konny lepiej sie zbiera choc nie przecze ze tak jest.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2008, o 22:15 
Cytuj:
W 2001r. wychodziły 85 i 92 kW. Skoro jest wbite 85 kW to niestety tyle właśnie jest


masz racje, sprawdziłem w książce serwisowej tam podają model i jest z XE1


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2008, o 07:26 
wesol napisał(a):
Ja dodam ze nie wiem czemu sie uparliscie na te silniki 125 konne na innych forach astry gadaja ze ten 115 konny jest lepszy od tego niby mocniejszego. Chodzi o awaryjnosci oraz dynamike

Jest filmik z jakiegoś minispotu chyba z Poznania na youtube i tam wyraznie wida ć różnicę w dynamice 85kW i 92kW na korzyść Z18XE


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2008, o 07:40 
Arti napisał(a):
Jest filmik z jakiegoś minispotu chyba z Poznania na youtube i tam wyraznie wida ć różnicę w dynamice 85kW i 92kW na korzyść Z18XE

To koledzy Luk i Przemo testowali swoje furacze było o tym na forum ;) Na tym nagraniu faktycznie wygrywa Z18XE ale wyścig był powtarzany kilkakrotnie i nie zawsze ta różnica na korzyść Zetki była taka duża...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, o 08:55 
Przy 9/10 kucach różnicy i identycznym momencie obrotowym róznica nie może być ogromna. Ale powiedzmy sobie szczerze, że każdy bez względu ile ma obecnie chętnie by przyjął pod machę kolejne 10 PS-ów :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, o 09:56 
Co prawda to prawda :) Ja bym chętnie do 2.2 przygarnął pare rumaków bo silnik mocno stłumiony do 3 - 3,5 tys obrotów niewiele się dzieje - ale wiem ze to nieopłacalne, następne auto może będzie mocniejsze ;-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, o 17:22 
Rafaello napisał(a):
To koledzy Luk i Przemo testowali swoje furacze było o tym na forum Na tym nagraniu faktycznie wygrywa Z18XE ale wyścig był powtarzany kilkakrotnie i nie zawsze ta różnica na korzyść Zetki była taka duża...


a co :D
powiem tak - na zimnym silniku zawsze ja wygrywałem...
na rozgrzanym Przemo... tak wiec nie wiem co jest grane ;]
ale ogolnie lepsza dynamike ma Przemo Z18XE...
poza tym mam 80kg sprzetu w bagazniku :)

a tak swoja drogą myslalem, ze fele 18" mi zmula furę, a jednak nic takiego sie nie wydarzyło - ostatnio ścigałem sie z furą Przema (tylko, ze juz kto inny jest właścicielem) i wyniki były identyczne jak na 17" :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2008, o 09:06 
Luk napisał(a):
powiem tak - na zimnym silniku zawsze ja wygrywałem...

[-X Na zimnym silniku się nie katuje auta!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2008, o 09:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
KUPERnick napisał(a):
Luk napisał/a:

powiem tak - na zimnym silniku zawsze ja wygrywałem...

[-X Na zimnym silniku się nie katuje auta!


Potem się ludzie dziwią że im olej bierze albo samochód nie ma mocy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL