Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:24

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 lutego 2014, o 22:14 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Pomyliło mu sie, już edytował :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2014, o 22:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Zrobilem maly edit, moja pomylka, popatrzylem na zielona kreske na wykresie michala, a to bylo WG. Czyli jest jak najbardziej ok. Przynajmniej turbina i sprzeglo pociagnie setki km:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2014, o 22:23 
Fajnie że wszystko jest w porządku i auto wyrabia żądane ciśnienie :) chociaż szkoda że nie jest to ta normalna wersja programu...
Ile na tej wersji może być Nm?

Mimo wszystko chyba jeszcze raz podjadę do kolegi i wgramy ten właściwy program bo apetyt urósł... Szczególnie że różnicę poczułem a skoro może być jeszcze lepiej to chyba warto.
Może jeszcze w tym tygodniu uda się to ogarnąć, wszystko zależy od pogody.


Góra
  
 
PostNapisane: 9 lutego 2014, o 22:24 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
spark napisał(a):
Ile na tej wersji może być Nm?


około 340-350

spark napisał(a):
Mimo wszystko chyba jeszcze raz podjadę do kolegi i wgramy ten właściwy program bo apetyt urósł... Szczególnie że różnicę poczułem


potem różnice nie są już tak odczuwalne

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2014, o 22:29 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
ja słyszałem że ten LOW ma koło 320 niutów. Ja na tym mocniejszym miałem 358...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2014, o 22:32 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
ja słyszałem że ten LOW ma koło 320 niutów. Ja na tym mocniejszym miałem 358...


ja słyszałemże słabszy ma 354NM a mocniejszy nawet 390NM ale to wszystko na zdrowym silniku,słowa SirAdam-a jak z Nim na zlocie rozmawiałem

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2014, o 22:38 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Tyle to ja mam na stage 2,5. Ciężko mi uwierzyć żeby stage 1 tak pruło jeszcze na LET turbinie ::eee


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2014, o 22:40 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Predator nie musisz.potem przyrosty nie są takie wielkie i odczuwalne jak przy stage 1

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lutego 2014, o 06:35 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
z dolu to mozna dmuchac nawet na tej turbinie sporo a jak dmuchac mozna to i mozna podlać. Aby tylko w lato IC nie puchł. W gornych partiach obrotowych trzeba sie hamwac z doladowaniem turbiny bo odleci jak nic. Softy sie robi pod klienta bo jedne lata w kolo komina i odswietnie sobie pocisnie a inaczje jak ktos smiga jak wlasnie dosc czesto pisal Sir ze top speed jak jedzie do PL. Tu trzeba ostroznie bo suszarka katowana tak dluzszy czas to nawet na serii moze dlugo nie pociagnac w niektorych autach. Nie jeden tuner po przyjezdzie klienta robil korekte jak uslyszal ze ten lata np do Francji swoim autem dosc czesto. Wszystko wlasnie z teog powodu ze lepiej zdjąć z 8-10 koni z gory jak ma sie turbina krzaczyc co kilka miechów.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, o 10:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 listopada 2010, o 09:13
Lokalizacja: Świętochłowice
Imię: Grzesiek
Silnik: Z20LET
Witam
Mam problem z doładowaniem i zanimum kupię chcę się upewnić, a mianowicie popękął mi kolektor wydechowy i zmuszony byłem na wymiane turbiny na regenerowaną natomiast od razu poczulem że auto jakby troszkę przymulone i po odpuszczeniu gazu słychać dźwięk zawirowania powietrza nie wiem czy w wydechu czy w dolocie. Na wskaźniku doładowania stare turbo pokazywało do 0,8 natomiast na tym nowym nie przekracza 0,5. Sprawdziłem z elektrykiem i jak np. żądane ciśnienie doładowania ma być 192 to daje 122. Sprawdziłem rónież pompką i zawór wastegate(ta gruszka) puszcza nie trzyma ciśnienia.
Czy przy regeneracji turbiny przekładają tą gruszkę z starej do nowej? i czy na 100% ten element mam do wymiany.
Dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, o 10:59 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
grachwal napisał(a):
po odpuszczeniu gazu słychać dźwięk zawirowania powietrza

myślę że gdzieś wężyk spadł z DV
grachwal napisał(a):
Sprawdziłem rónież pompką i zawór wastegate(ta gruszka) puszcza nie trzyma ciśnienia.

to masz z LET czy LEH??

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, o 11:13 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
sprawdź wszystkie podciśnienia, zaworki oraz tą puszke podciśnień z tyłu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, o 11:27 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
grachwal napisał(a):
Sprawdziłem rónież pompką i zawór wastegate(ta gruszka) puszcza nie trzyma ciśnienia.

do wymiany i masz przyczyne, walnela membrana

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, o 19:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 listopada 2010, o 09:13
Lokalizacja: Świętochłowice
Imię: Grzesiek
Silnik: Z20LET
wężyki mam ok sprawdzałem też obstawiałem wastegate, tylko tu pytanie może ktoś pracuje przy regeneracji turbin jak się oddaje swoją do regeneracji to wiem że wymieniają je na inne z półki tylko czy przekładają wastegate czy dostaję jakiś inny bo nie wiem czy dochodzić swego na wymianę na inna z firmą gdzie regenerowałem turbo? bo niestety ta gruszka tania nie jest chyba że ma ktoś namiar gdzie je regenerują lub można kupić w dobrej cenie.
Dodam jeszcze że turbo mam normalnie z LET.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, o 19:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Jakby ktos mial namiar na westgate oprocz Courtneya niech rzuci linkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL