Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 09:45

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, o 20:00 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Skręć bardziej sztangę trochę zniwelujesz problem a jeśli nie będzie poprawy sprawdź jeszcze DV, bo ten dźwięk po puszczeniu gazu to właśnie rozwalona membrana DV. A gdy jest dziurawa turbina nie utrzyma własnie doładowania.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, o 20:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 listopada 2010, o 09:13
Lokalizacja: Świętochłowice
Imię: Grzesiek
Silnik: Z20LET
A ten DV to jak sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, o 21:03 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Obrazek
Na części zimnej turbiny znajdź takie coś i w ten dzyndzel dmuchnij/zassaj powinno być szczelne.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, o 21:08 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
w dzyndzel to nie do konca bo glowy tam nie wlozy ;) ten wezyk co idzie od tego dzyndzla sie rozpina jakos miedzy kolektorem a puszka filtra i ten wezyk ssasz lub dmuchasz i ma byc szczelne

ale jak gruszka ci nie trzyma to i tak masz do wymiany

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, o 22:16 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Tego już raczej nie musimy pisać jak luknie to wpadnie na pomysł żeby wężyk jakiś podpiąć ;) a co do gruchy jeśli puszcza to na pewno musi wymienić, a ja dałem tylko tymczasowe rozwiązanie żeby mógł pośmigać :D jeśli ma tam rozwalone i podciśnieniem nie może domykać WG to musi zwiekszyc naprężenie sprężyny żeby WG się nie uchylał tak szybko. Do tego jeśli ma DV walnięte to ciśnienie mu "ucieka" w dolot dlatego spada w granice 0,5 bar. Ja bym zaczął od sprawdzenia DV.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2014, o 10:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 listopada 2010, o 09:13
Lokalizacja: Świętochłowice
Imię: Grzesiek
Silnik: Z20LET
Rozumiem że dmuchając w ten przewód od DV to powinien postawic opór, bo go nie stawia moge dmuchac do woli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2014, o 10:49 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
więc membrana pęknięta i DV do wymiany :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2014, o 11:09 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Zregenerowali Ci turbine i nawet nie sprawdzili DV? Gdzie znajdujecie takie firmy? Jak ktoś wie niech rzuci linkiem gdzie można membranę DV dostać, bo chyba nigdy nie było żadnego namiaru, a za chwile będzie takie pytanie :D

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2014, o 11:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 listopada 2010, o 09:13
Lokalizacja: Świętochłowice
Imię: Grzesiek
Silnik: Z20LET
A co bardziej szkodzi turbinie jazda z uszkodzonym DV czy uszkodzonym wastegate, druga sprawa za pieniądze nowych tych elementów + regeneracja to miałbym nową turbine z Z20LEH.
Co do firmy to "motoremo" DV niby sprawdzili i było ok ogólnie cene kumpel załatwił mi fajna tylko co z tego jak się teraz z nimi będe bujał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2014, o 12:01 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Przy uszkodzonym DV turbosprężarka musi osiągac większe prędkości aby nabić żądane ciśnienie, gruchy na razie nie ruszaj. Wymień te membranę (sam dasz rade) ustaw później śrubki na sztandze blisko jej końca i sprawdź jak utrzymuje ciśnienie. Będzie git to OK, jeśli nie będzie utrzymywać ciśnienia nadal, skręć sztangę bliżej środka, gdy nie będzie w ogóle poprawy to szukaj gruche.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2014, o 12:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 listopada 2010, o 09:13
Lokalizacja: Świętochłowice
Imię: Grzesiek
Silnik: Z20LET
A to z tego co piszesz to sama membrame kupie ok dzięki poszukam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2014, o 13:00 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Co do Dv to jest niedostepne jako czesc
W serwisie opla nie wystepuje. Jedynie producent KKK sprzedaje to z zestawem do regenerowania turbo.

Lub tak jak ja szukac po firmach co regeneruja
Ja mam gdzies taki nowy grzybek DV z leha bo wstawialem forge

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2014, o 14:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 listopada 2010, o 09:13
Lokalizacja: Świętochłowice
Imię: Grzesiek
Silnik: Z20LET
DV w oplu da się kupic dla informacji 5850072 koszt 738zl; gruszka 5850070 koszt 1674zł do ściągniecia z Niemiec.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2014, o 15:47 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
no widzisz co aso to inne informacje... zaraz sprawdze ten numer :)
ceny kosmos :O za te dwie rzeczy to idzie cale turbo LEHa wyrwac haha

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2014, o 15:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Wpisz w allegro: Zawór DV OPEL Astra Corsa Zafira turbo Z20LET Z16


Jest to zawór tłoczkowy na wzór forge a nie membranowy jak standardowy i ma wymienne sprężyny.

Wysłano z Samsung Galaxy S III za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL