kkkmmm napisał(a):
Pytanie - czy z nr seryjnego da się odcyfrować rok produkcji?
z numeru silnika - zdaje mi sie ze nie, tylko z nr. seryjnego nadwozia.
Pozatym co ci da rok silnika, przebieg jest wazny a nie wiek.
kkkmmm napisał(a):
Czy turbinę z calibry można i na ile podkręcić lub zrobić hybrydę?
Mozna i to i to.
"specjalista" od C20LET jest firma
www.eds-motorsport.dena ich stronie mozsz sie duzo dowiedziec, albo na forum
www.c20let-forum.comkkkmmm napisał(a):
Czy te zestawy 4x4 są kosztowne?
co masz dokladnie na mysli jako "zestaw" ?
kkkmmm napisał(a):
Czy zamiast komputera z calibry można podłączyć jakiś inny moduł programowalny?
Jezeli znajdziesz jakiegos magika ktory ma o tym pojecie , to pewnie tak, ale watpie ze w polsce takiego znajdziesz.Jezeli to ma byc ale taki specjalista jak ten ktory czipowal ci twojego Coupe, to zapomnij.
kkkmmm napisał(a):
A co z funkcjami z komputera związanymi z kontyrolkami, wyświetlaczem, abs, czujniki itp?
no beda , ale dlatego pisalem ze musisz cala wiazke kablowa wymienic.
Nie wiem dlaczego, ale odnosze wrazenie ze ty sobie taki swap bardzo prosto wyobrazasz, o cenie takiego przedsiewziecia juz nawet nie wspomne.
Dlaczego nie poszukasz jakiegos bloku do Z20LET, albo jakiegos kompletnego silnika, i zbuduj sobie go od podstaw wedlug wlasnych potrzeb (zakucie itd.) i bedzie po klopocie.
Przeciez taka przerobka na C20LET , wyjdzie cie duzo,duzo drozej, a jezeli chcesz miec ok.280-290KM to C20LET tez musisz wzmocnic.
Sorry, ale nie rozumiem twojego toku rozumowania. :roll:
Adam