Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

turbo z opc z20leh
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=1742
Strona 4 z 4

Autor:  KUPERnick [ 14 września 2009, o 11:04 ]
Tytuł: 

Jurand napisał(a):
Moze przegrzales silnik i uszczelniacze zaworowe sa do wymiany? jak w wezu od intercoolera wylewasz olej to turbina, a jak jest tylko lekki film olejowy to uszczelniacze... zresza podobno jest to czesta usterka w oplu 16 zaworowym... Pozdro.

Może się mylę, ale olej w rurze od intercoolera nie musi być skutkiem zużytej turbiny. Ostatnio w innym wątku pisałem o oleju w dolocie, który pojawił się z odmy. Jeśli tego oleju byłoby więcej to mógłby chyba pójść dalej aż za turbinę? Czy się może mylę?

Autor:  kkkmmm [ 14 września 2009, o 12:04 ]
Tytuł: 

Cytat: "Od przegrzania padają uszczelniacze - to prawda. Jeśli turbina nie naprawiona jak Twoja po małym przebiegu i prawidłowo eksploatowana wypuszcza olej to na 99% jest to problem z niewystarczającym odpowietrzeniem silnika, lub nieszczelnościami pierścieni. Jeśli test szczelności wyjdzie poprawnie w granicach 15% (wyszło 8%) to trzeba poprawić odpowietrzenie silnika, gdyż olej ma problemy ze spływem z turbiny do miski.

[ Dodano: Pon 14 Wrz, 2009 14:40 ]
Przy okazji - zastanawiam się czy wydechu szerszego nie dać - czy coś to da dla osiągów z leh'em (teraz mam średnicę jak w serii, bez katów)

[ Dodano: Czw 24 Wrz, 2009 17:25 ]
szerszy wydech to 2tysie - chyba nie ma sensu...

Autor:  Lobuziak [ 29 października 2009, o 16:31 ]
Tytuł:  Restryktor zmniejszający ciśnienie oleju w turbo

Może ciśnienie oleju dopływającego do Turbo jest za wysokie i uszczelnienie nie daje rady przy wyższym obciążeniu. Możę przydał by się restryktor jak w tym temacie

Pozdrawiam
Lobuziak

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/