Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

turbo z opc z20leh
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=1742
Strona 2 z 4

Autor:  SirAdam [ 12 lipca 2007, o 19:44 ]
Tytuł: 

Jak dobrze pamietam , to celujesz tak w 280-290 KM, a przy tej mocy to taka turbina to nie jest najlepsze wyjscie.Wprawdzie bedzie chodzic, ale pytanie jest jak dlugo ?
Ja wiem napewno ze nie dlugo, bo sprezarka wprawdzie jest wieksza, ale reszta bebechow jest identyczna z K04.
Dalej nie rozumie twojego toku myslenia;
piszesz ze chcesz ok.290KM
blok chcesz jakis z Nubiry dopasowac :roll:
aby taka moc osiagnac , musisz silnik zakuc (koszta ogromne)
a na sam koniec jako "korone" chcesz zamontowac najtansza (i notabene najgorsza) turbine :???: .
Wiec ja sie pytam, chcesz auto ktore jest mocne ale tez i wytrzymale, czy robisz to tylko aby go dzien po skonczeniu sprzedac.
Moj ojciec zawsze mi powtrzal;
"Adam, jak cos robisz, rob to porzadnie, a jak masz cos na odpierdol zrobic - nie rob wcale"
Dzisiaj jestem mu wdzieczny za to - bo mial racje.
Ale Ty zrobisz jak uwazasz.





Adam

Autor:  kkkmmm [ 13 lipca 2007, o 07:33 ]
Tytuł: 

blok nubiry to blok General Motors praktycznie identyczny jak w oplu.
Silnik naturalnie zakujemy (notabene kute tłoki są tańsze od lanych seryjnych...) .
Jestem nieco skonfundowany, gdyż wielu forumowiuczów radziło turbinę z LEHa a tu nagle info że to najgorsza turbina...
Jaką w takim razie radzisz? (czy Coube ma wstawioną z leha?)
(zaraz pewnie znów mnie opierniczą że "pytam o to samo", chociaż tak nie jest :)

Autor:  mich007 [ 13 lipca 2007, o 07:53 ]
Tytuł: 

kkkmmm napisał(a):
Jestem nieco skonfundowany, gdyż wielu forumowiuczów radziło turbinę z LEHa a tu nagle info że to najgorsza turbina...


Jest dobra ale na 260KM a nie na 290KM...

Autor:  NasH [ 13 lipca 2007, o 08:01 ]
Tytuł: 

kkkmmm napisał(a):
Jestem nieco skonfundowany, gdyż wielu forumowiuczów radziło turbinę z LEHa a tu nagle info że to najgorsza turbina...


pamietaj ze w lehu pracuje przy 240 KM wiec +20,+30 KM mozna liczyc cobyt mialo to sens

Autor:  kkkmmm [ 13 lipca 2007, o 08:13 ]
Tytuł: 

a jaka na więcej?

Autor:  mich007 [ 13 lipca 2007, o 08:15 ]
Tytuł: 

Garrett + rzeźba kolektora

Autor:  kkkmmm [ 13 lipca 2007, o 08:19 ]
Tytuł: 

dzięki za info. ciekawe gdzie go upychają :) w którejś gazecinie tuningowej jakiś Rumun miał 400KM :)

Autor:  nero6 [ 13 lipca 2007, o 08:41 ]
Tytuł: 

o tym Ruminie tez bylo na forum... :mrgreen:

Autor:  kkkmmm [ 13 lipca 2007, o 09:56 ]
Tytuł: 

leh ma k04 049 nr 55559850

Autor:  NasH [ 13 lipca 2007, o 09:59 ]
Tytuł: 

kkkmmm napisał(a):
którejś gazecinie tuningowej jakiś Rumun miał 400KM


gazeta gt

Autor:  yolk [ 13 lipca 2007, o 14:35 ]
Tytuł: 

Klik i masz artykuł :smile: :
viewtopic.php?p=18538&highlight=#18538

Autor:  SirAdam [ 13 lipca 2007, o 22:11 ]
Tytuł: 

kkkmmm napisał(a):
Jestem nieco skonfundowany, gdyż wielu forumowiuczów radziło turbinę z LEHa a tu nagle info że to najgorsza turbina...

widze ze ty w temacie tuningu to NIC a NIC, co ?
Jakbys sie troche zainteresowal tym to bys sam wiedzial ze ta turbina sie nadaje tak jak juz ktos powyzej napisal na ok . 260 KM, ale fakt ze uszczelniacze na osi turbiny sa takie same jak w kazdej K04 , czyli .....no nie najlepsze :mrgreen:

kkkmmm napisał(a):
(czy Coube ma wstawioną z leha?)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
naturalnie, zastanow sie co piszesz, bo czasem zdaje mi sie ze kpisz z nas, i to "w zywe oczy" :???:

kkkmmm napisał(a):
Jaką w takim razie radzisz?

odpowiedz powyzej;
mich007 napisał(a):
Garrett + rzeźba kolektora





Adam

Autor:  WARIK [ 13 lipca 2007, o 23:57 ]
Tytuł: 

nie wiem o co wam chodzi z turbiną od leha - przeciez z niej można wyciągnąć ok 300KM tak ze 280 jest ok, a 270 to robią w S3 na turbinie K04-023, Coube i Titleist na hybrydzie k04-025 zrobili w granicach 280KM.

Autor:  kkkmmm [ 14 lipca 2007, o 07:54 ]
Tytuł: 

dokładnie stąd moja konfuzja, że hybrydy wyciskały 280, więc leh może też ma potencjał...

czyli GT2871R

Do opla gt turbo 270KM wstawiono ciekawą turbinę ze zmienną geometrią, dwukanałową, bez lagu (k04 twin-scroll):
Der Turbolader des Vierzylinders arbeitet nach dem Twin-Scroll-Prinzip. In Auspuffkrümmer und Turbolader sind die Kanäle des ersten und vierten sowie des zweiten und dritten Zylinders durch eine entsprechende Geometrie voneinander getrennt. Die pulsierenden Gassäulen werden in Spiralen (Scrolls) geleitet und unmittelbar vor der Turbine zusammengeführt. Durch die Trennung der Abgasströme bis zum Turbineneingang kann deren Dynamik optimal ausgenutzt werden. Der Druckaufbau beginnt bereits bei rund 1.400 Motorumdrehungen, entsprechend verzögerungsfrei werden Gaspedalbewegungen in vehementen Vortrieb umgesetzt. Der maximale Ladedruck beträgt 1,38 bar. Weitere wesentliche Merkmale des äußerst kompakt bauenden Turboladers sind das elektromagnetische Schubumluftventil, eine Unterdruck-Steuerung sowie ein wirkungsgradoptimiertes Turbinenrad. Bei einem definierten Unterdruck wird ein Ventil geöffnet, das die Luft zum Verdichtereintritt zurückleitet. Dadurch bleibt die Drehzahl des Laders auf hohem Niveau. Beim erneuten Beschleunigen steht dann umgehend wieder Ladedruck zur Verfügung. Um den Füllungsgrad in den Brennräumen zu erhöhen, wird die vorverdichtete Luft in einem Ladeluftkühler vor dem Eintritt in die Brennräume um rund 100 Grad Celsius abgekühlt.

Autor:  NasH [ 14 lipca 2007, o 08:04 ]
Tytuł: 

ehhh mozna wycisnac nawet pewnie z 320-350 .... dla potrafiacej osoby nic trudnego kwestia czy turbo tyle dmuchnie ... jesli ma byc to samochod pokazowy to ok ale jak na jazde codzienna to przecierz mija sie to z celem... turbo padnie raz dwa

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/