Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 15:53

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2007, o 02:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
NasH napisał(a):
jesli ma byc to samochod pokazowy to ok ale jak na jazde codzienna to przecierz mija sie to z celem... turbo padnie raz dwa


Samo sedno sprawy...

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2007, o 22:40 
Kuba z Promotora LEHa jeszcze nie wstawiał i nie wiemy czy wiąże się to z poważnymi kosztami przeróbek dolotów - może ktoś wesprze informacją?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2007, o 22:45 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
kkkmmm napisał(a):
i nie wiemy czy wiąże się to z poważnymi kosztami przeróbek dolotów


widze ze wy tam w tym Promotorze absolutnie pojecia o Z20LET nie macie.
Watpie zeby ktos byl na tyle dobry, i zaczal wam tutaj wyklady robic na temat tuningu.
Mi sie bynajmniej nie chce, zbyt zmeczony wieczorami do domu wracam, a forum traktuje jako rozrywke.
Nadal zycze powodzenia w skladaniu.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2007, o 23:19 
Die Polen sind doch nicht so dumm... :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2007, o 06:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
moze nie sa dumm, ale bardzo czesto sa leniwi, i czekaja na gotowe xP



Adam


PS. dobra rada - poczytaj forum, a znajdziesz odpowiedz na twoje pytanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2007, o 12:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Turbo pasuje "bolt on"

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, o 13:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Odgrzewam temat.
Chodzi mi mianowicie o to, czy da sie wziac kolektor wydechowy od Z20LET i zamontowac w nim cala reszte z Z20LEH. Albo czy ktos jest w stanie powiedziec czy kolektor wydechowy od Z20LEH jest taki sam jak Z20LET czy sie roznia ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, o 13:38 
System plug&play :) pozatym z turbina LEH masz odrazu kolektor. Nowe podkladki i jezdzisz

mich007 napisał(a):
kkkmmm napisał(a):
czy jej wstawienie do qp to duża rzeźba z kolektorem?


Kolektor pasuje


Tak wiec wydaje mi sie ze powinno pasowac kolego marcinpsk no i ostatnio jak
mialem regenerowana turbine to kolega Boro posiadacz LET (a ja LEH) stwierdzil ze
z zewnatrz nie widzi roznicy w let/leh...


Ostatnio edytowano 27 czerwca 2009, o 13:49 przez Jajnik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, o 13:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Jajnik napisał(a):
System plug&play :) pozatym z turbina LEH masz odrazu kolektor. Nowe podkladki i jezdzisz


Turbo z LEH juz mam w aucie, tyle ze mam do kupienia drugie prawie nowe z popekanym kolektorem a kolektor od LET.
Dlatego pytam czy ktos moze rozbieral lub ma pewnosc czy bedzie plug&play.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, o 15:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
Jajnik napisał(a):
System plug&play :) pozatym z turbina LEH masz odrazu kolektor. Nowe podkladki i jezdzisz


Turbo z LEH juz mam w aucie, tyle ze mam do kupienia drugie prawie nowe z popekanym kolektorem a kolektor od LET.
Dlatego pytam czy ktos moze rozbieral lub ma pewnosc czy bedzie plug&play.

Chodzi Ci o to czy bebechy z Z20LEH wsadzisz do kolektora Z20LET??? a wiec odpowiedz brzmi. niestety nie bedzie pasowac sam właśnie przerabiam temat i Z20LEH ma wieksze wiatraki po obu stronach turbiny i nie ma jak obrobic kolektora LET pod te wieksze wiatraki dlatego ja odpuściłem temat z robieniem hybrydy i kupiłem nowe turbo z Z20LEH

[ Dodano: Sob 27 Cze, 2009 16:40 ]
Jajnik napisał(a):
System plug&play :) pozatym z turbina LEH masz odrazu kolektor. Nowe podkladki i jezdzisz

mich007 napisał(a):
kkkmmm napisał(a):
czy jej wstawienie do qp to duża rzeźba z kolektorem?


Kolektor pasuje


Tak wiec wydaje mi sie ze powinno pasowac kolego marcinpsk no i ostatnio jak
mialem regenerowana turbine to kolega Boro posiadacz LET (a ja LEH) stwierdzil ze
z zewnatrz nie widzi roznicy w let/leh...

Różnica jest tylko jej nie widać z zewnątrz... większe wiatraki większy wałek pośredni...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, o 07:17 
Czy wysokie ciśnienie doładowania (1,4) może powodować zasysanie / spalanie oleju?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, o 19:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
tak, wyciska olej przez uszczelki labiryntowe na walku turbiny w obydwie strony,
najbardziej w goraca.
Te turbiny nie sa na takie cisnienia skonstruowane, ale coz - trzeba z tym zyc.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, o 12:20 
dużo może tak oleju zniknąć? (np litr na 1tys km przy ostrej jeździe)? Może gęsty olej lać...


Ostatnio edytowano 11 września 2009, o 12:42 przez kkkmmm, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, o 16:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
kkkmmm napisał(a):
dużo może tak oleju zniknąć? (np litr na 1tys km przy ostrej jeździe)? Może gęsty olej lać..

moja jesz na czipie (1,3 bara OB) juz od 75.000 km, jezdze juz od zawsze na 5W40 i zuzycie to 0,5 ltr./ 5000 km.
Czy bedziesz lal "gesta zupe" musisz sam rozsadzic.Ja jeszcze nigdy nie uzywalem gesciejszego oleju jak 5W...




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, o 13:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Moze przegrzales silnik i uszczelniacze zaworowe sa do wymiany? jak w wezu od intercoolera wylewasz olej to turbina, a jak jest tylko lekki film olejowy to uszczelniacze... zresza podobno jest to czesta usterka w oplu 16 zaworowym... Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL