Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 12:44

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, o 11:04 
Jurand napisał(a):
Moze przegrzales silnik i uszczelniacze zaworowe sa do wymiany? jak w wezu od intercoolera wylewasz olej to turbina, a jak jest tylko lekki film olejowy to uszczelniacze... zresza podobno jest to czesta usterka w oplu 16 zaworowym... Pozdro.

Może się mylę, ale olej w rurze od intercoolera nie musi być skutkiem zużytej turbiny. Ostatnio w innym wątku pisałem o oleju w dolocie, który pojawił się z odmy. Jeśli tego oleju byłoby więcej to mógłby chyba pójść dalej aż za turbinę? Czy się może mylę?


Ostatnio edytowano 14 września 2009, o 11:04 przez KUPERnick, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2009, o 12:04 
Cytat: "Od przegrzania padają uszczelniacze - to prawda. Jeśli turbina nie naprawiona jak Twoja po małym przebiegu i prawidłowo eksploatowana wypuszcza olej to na 99% jest to problem z niewystarczającym odpowietrzeniem silnika, lub nieszczelnościami pierścieni. Jeśli test szczelności wyjdzie poprawnie w granicach 15% (wyszło 8%) to trzeba poprawić odpowietrzenie silnika, gdyż olej ma problemy ze spływem z turbiny do miski.

[ Dodano: Pon 14 Wrz, 2009 14:40 ]
Przy okazji - zastanawiam się czy wydechu szerszego nie dać - czy coś to da dla osiągów z leh'em (teraz mam średnicę jak w serii, bez katów)

[ Dodano: Czw 24 Wrz, 2009 17:25 ]
szerszy wydech to 2tysie - chyba nie ma sensu...


Góra
  
 
PostNapisane: 29 października 2009, o 16:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Może ciśnienie oleju dopływającego do Turbo jest za wysokie i uszczelnienie nie daje rady przy wyższym obciążeniu. Możę przydał by się restryktor jak w tym temacie

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Ostatnio edytowano 29 października 2009, o 16:32 przez Lobuziak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL