Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 08:15

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 stycznia 2014, o 18:46 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
tylko jeśli masz wymienione, to obawiam się że może być kicha:(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 stycznia 2014, o 20:01 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Na stage 1 sprzęgło da rade, a jeśli nie to pół biedy, bo w takim wypadku było i tak na wykończeniu ;)

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 stycznia 2014, o 21:36 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
jeśli wgra klassena i ma te słabsze sprzęgło to nawet na ok mogą być jajca(z tego co wyczytałem)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 stycznia 2014, o 21:38 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
jeśli wgra klassena i ma te słabsze sprzęgło to nawet na ok mogą być jajca(z tego co wyczytałem)



bzdura!!!wgrywasz wersje LOW i śmiga

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 stycznia 2014, o 21:44 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
no o niej właśnie mówie! tylko program klassena jest jeden, a w EDS jest LOW i HIGH


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 stycznia 2014, o 00:15 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Ja tam nie byłbym takim optymistą z tym sprzęgłem. Nie wiem ile masz przelatane, ale raczej bym się nastawiał, że padnie.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 stycznia 2014, o 02:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
itallio napisał(a):
no o niej właśnie mówie! tylko program klassena jest jeden, a w EDS jest LOW i HIGH


nastepny expert na forum. Na forum jezdzi kilka furek z klassenowskim pliczkiem, a 3 lub 4 indywidualnie strojone pod rozne graty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 stycznia 2014, o 14:53 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
wyczyściłem temat.pisać o stage1 a nie o sprzęgłach.osobiście będę nagradzał miesięcznym urlopem!!!

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 stycznia 2014, o 08:43 
Jakie jest ciśnienie doładowania na stage 1? Stałe i OB?


Góra
  
 
PostNapisane: 21 stycznia 2014, o 09:34 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
OB 1,1-1,2 (zależy jak acturator skręcony), stałe 1 bar, ale turbina LET w życiu ci tyle nie utrzyma w większym zakresie obrotów. Spada stopniowo do ~ 0,9 b przy 4k obr ~ 0,7 b przy 5k obr i 0,6 b przy 6k.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 stycznia 2014, o 10:57 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
overbost to wynik tego ze turbo nie daje sie opanowac przez ECM. Jesli bedzie grucha lub ta lapka na WG lekko zatarta to bedzie jeszcze wiekszy. TO zreszta nic dobrego bo w zasadzie najlepiej jakby tego OB wcale nie bylo.
Z racji iz silniki sa nacpane elektornika to mzoan bylo zorbic juz tak ze cisnienei jest tłumione wraz ze wzrostem obrotów wlasnie po to by turbo dlugo sluzylo. Stare motory bez sterowania elektronicznego a jedynie proste mechaniczne mialy tak to zrobione ze utrymywaly zadana wartos maksymalna w calym zakresie- powiedzmy 0.7 b do odcinki.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 stycznia 2014, o 16:21 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Predator napisał(a):
OB 1,1-1,2 (zależy jak acturator skręcony), stałe 1 bar, ale turbina LET w życiu ci tyle nie utrzyma w większym zakresie obrotów. Spada stopniowo do ~ 0,9 b przy 4k obr ~ 0,7 b przy 5k obr i 0,6 b przy 6k.


nie zgodzę się z tym.mi przy poniżej 1 b nie spadało

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 stycznia 2014, o 16:26 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
krzychu zależy jak masz acturator ustawiony, z logów widzieliśmy z Michałem, że program ząda nawet 1.2b, ja testowałem różne ustawienia i jak jest odpowiednio skręcony to poniżej bara nie schodzi:) no i od turbawki też zależy dużo..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 stycznia 2014, o 16:30 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
jak masz acturator ustawiony,

w oryginale nie skręcany,nie ruszany
Cytuj:
no i od turbawki też zależy dużo..

no była w bdb stanie w blękitnej

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 stycznia 2014, o 16:56 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
u mnie actuarator w ustawieniu jak w serii w peaku ładował 1.1, później do 0.9 spadało z tego co pamiętam.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL