Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 17:21

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 30 grudnia 2013, o 18:04 
panowie już po gruszkach poszło idzie z32se -kasa na silnik dziś wysłana, w sobotę samochód jedzie do Krakowa :)ale jak to usłyszałem http://www.youtube.com/watch?v=t2SBd3cHCNM to mi się łonowce wyprostowały :) więc zostanie namiastka tego czyli v6


Góra
  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 30 grudnia 2013, o 18:18 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
kzkzk napisał(a):
B204R lub B234R

w ogóle ktoś upchnął go do astry bo z opowieści podobno jest za mało miejsca
kzkzk napisał(a):
2.0T kupi i zrobi je na ~280KM, a to nie koniec zabawy

chyba jak w każdym turbo.wszystko zależy od budżetu na tuning silnika
Doktor29 napisał(a):
W n/a bez problemu 300km pocisniesz lub jakies soft turbo masz mocny trwaly silnik

owszem można i bez kucia grubo ponad 400kucy wytrzymuje

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 30 grudnia 2013, o 18:36 
Nie wiem ile ogarną ,ale około 250 km i tyle zostanie ""nie jestem bananowym dzieckiem :D "" odkładałem kasiorę długo czasu i miała iść na co innego ,ale zadziałałem pod wpływem impulsu i mam nadzieje ,że nie będę żałował -astra tez kupiona pod wpływem impulsu otworzyłem link na allegro zadzwoniłem i kupiłem chodź zawsze oglądałem astry w cabrio- tak ,że jestem spłukany jak muszla toaletowa w centrum handlowym :) teraz jak będę otwierał lodówkę to będę długo widział tylko wkurwionego pingwina ;D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 30 grudnia 2013, o 19:00 
ryba1 napisał(a):
kzkzk napisał(a):
B204R lub B234R

w ogóle ktoś upchnął go do astry bo z opowieści podobno jest za mało miejsca


Na Wyspach trochę tego poupychali, ale nic dziwnego jak tam B204 można za 200 funtów spokojnie wyrwać..

A ciasno faktycznie jest, ale wchodzi (B204)
Obrazek

ryba1 napisał(a):
kzkzk napisał(a):
2.0T kupi i zrobi je na ~280KM, a to nie koniec zabawy

chyba jak w każdym turbo.wszystko zależy od budżetu na tuning silnika

Tyle, że te silniki to naprawdę przyjemność i zabawa jeśli chodzi o modzenie, w dodatku za niewielką kasę.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 30 grudnia 2013, o 20:20 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
kzkzk napisał(a):
Na Wyspach trochę tego poupychali,

tam tak ale w Polsce jeszcze nie słyszałem
Cytuj:
Tyle, że te silniki to naprawdę przyjemność i zabawa jeśli chodzi o modzenie, w dodatku za niewielką kasę.

hmm....niewielka kasa tzn???ile?bo dla mnie to 1-1,5tyś a raczej wątpię żeby coś tanio szło zrobić.

strasznie zachwalasz ten silnik.skoro jest wszystko dlaczego nie działasz ze swapem????

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 30 grudnia 2013, o 22:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Mam nadzieje ze Ryba i zalozyciel tematu wybaczy mi ze odbiegne na chwile od tematu ale najbardziej bawi mnie fakt ze najwiecej do powiedzenia na temat LETa maja ludzie ktorzy nie mieli z nim nigdy stycznosci i ten caly mit ze po zakupie trzeba remontowac... Moi drodzy wlasciciele silnikow 1.8 i 2.2 podejrzewam ze nie ma na tym forum auta z tym silnikiem ktory by przejechal od wymiany oleju do wymiany bez dolewania oliwy...
Kzkzk robiles swapa z saabowskim motorem??? dlubales taki silnik??? wydaje mi sie ze nie tak wiec nie pisz o przyjemnosciach bo nie masz o tym zielonego pojecia...
A teraz pare slow do wlasciciela tematu moim zdaniem bez sensu wywozic auto do Krk jak tu na miejscu chlopaki by Ci zrobili swap np Lukasz z kobylki ktory nie jednego swapa ma na koncie tak czy inaczej zycze powodzenia i trzymam kciuki za projekt

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 30 grudnia 2013, o 22:53 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Boro napisał(a):
Ryba i zalozyciel tematu wybaczy mi ze odbiegne na chwile od tematu

ryba nie ma nic przeciw.tez mnie bawi pitolenie o LET-cie że trzeb robić.mam 2 w swoim życiu i chodzi jak trzeba.

no ale jak piszesz
Boro napisał(a):
najwiecej do powiedzenia na temat LETa maja ludzie ktorzy nie mieli z nim nigdy stycznosci

::haha

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 30 grudnia 2013, o 23:36 
Ja ogólnie aż tak mocno nie siedzę w tuningu i mechanice...... zakładając temat chciałem zobaczyć za i przeciw zarówno v6 jak i turbo zapewne jakby mi każdy suszył na temat turbo to bym kupił 2,8 :D ale zapewne nie starczyłoby mi kasiory na pełen swap wydaje mi się ,że w v6 też drzemie jakaś moc ,którą kiedyś można uwolnić ,ale to może kiedyś.Każdy pomysł ma swoich przeciwników i tych którzy go dopingują ,ja na początku po zakupie myslałem o uturbieniu 1,8 i zapewne gdyby nie to ,że zobaczyłem filmik z mickey garage o vectrze b to bym władował turbo dlatego ,że nie sposób sprzedać samochód i kupić drugi z turbo ,bo to jest pryszcz,ale człowiek czuje się wtedy dumny jak coś postanowi ,że ma zrobić i dąży do tego celu ;D
a czemu Kraków nie wiem gość był konkretny z Mickey garage dziś zdecydowałem ,że idę w to na 100 % zadzwoniłem i zaraz miałem załatwiony silnik ,a po drugie ma kilka projektów z v6 więc mam nadzieję,że idzie w dobre ręce :) Pozdrawiam
p.s poproszę go o foty w miarę na bieżąco co by wam zdać relację :D
Jakbym się nie odzywał to wszystkiego dobrego w Nowym Roku ,a najbardziej spełniania marzeń szczególnie tych typu swap ;D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 30 grudnia 2013, o 23:41 
ryba1 napisał(a):
kzkzk napisał(a):
Na Wyspach trochę tego poupychali,

tam tak ale w Polsce jeszcze nie słyszałem
Z tego co słyszałem to Łukasz z astra-g.pl swapował B204 do astry, jak to się skonczyło, nie wiem. Zresztą astra w UK czy w Polsce to ta sama astra ;).

strasznie zachwalasz ten silnik.skoro jest wszystko dlaczego nie działasz ze swapem????

Bo swap to w ogóle według mnie nieopłacalna zabawa. Zapłaci za to kupę kasy, którą mógłby dołożyć do nowego auta i miałby seryjnie mocniejszy silnik. Nie wspominając, że po swapie prawie zawsze coś wychodzi i nigdy do konca nie jest zrobione z tego co się słyszy. Ale to jego wybór i zamierzam go odciągać od niego ;).


Z moich słów ani słowo o lecie nie padło w tym temacie. A o każdym z silników najlepiej świadczy co się słyszy od osób je używających ;).


Góra
  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 31 grudnia 2013, o 13:42 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 września 2010, o 19:45
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Najbardziej żenujące są opinie zasłyszane a nie zdobyte wraz z doświadczeniem.
Jest grupa kilku osób na forum którzy p(@#$%@$%#lą niespotykane rzeczy o letach a może conajwyżej siedzieli na siedzeniu pasażera. Siliniki saaboskie są mega cool, fajne i wogóle ale najlepiej w ori budzie.
W astrze g nie da rady łatwo wpasować tego silnika bez kucia, gięcia, cięcia, spawania, dorabiania po wycinanie podłużnic.
Kolego maro: podzielam Twój wybór, sam przez chwilę myślałem o v6. Ten dźwięk jest powtarzalny, no chyba że przeż v8 czy v12 :) 250kucy w n/a myślę że to wystarczające wartości, mi tyle co mam w moim wystarcza w zupełności.

_________________
Moja ignorancja dotycząca wyższości turbodoładowanej jednostki była tak wielka że nie mogę się ogarnąć po dziś dzień jak wciskam pedał gazu w podłogę a wskazówki się nie prawdopodobnie szybko przesuwają w prawą stronę, tylko jedna wskazówka idzie w lewo. To stan paliwa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 31 grudnia 2013, o 14:03 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
zazdroszczą spalania i mocy ;D

silniki Saaba łatwiej się robi, tego mi nie powiecie. A z wpasowaniem to nie mam zielonego pojęcia, wiem, że w VB trzeba ciąć troche żeby sie zmieścił elegancko, a i przypuszczam, że V6 tak łatwo nie wejdzie. No i pozostaje kwestia masy, nie wiem ile waży takie 3.2 a 2.0t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 31 grudnia 2013, o 14:15 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
itallio napisał(a):
przypuszczam, że V6 tak łatwo nie wejdzie.

wejdzie.pasuje na seryjne łapy.jest ciasno ale wchodzi.widziałem kilka wpasowanych V-łek
Cytuj:
nie wiem ile waży takie 3.2 a 2.0t

masa myślę że będzie porównywalna

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 31 grudnia 2013, o 17:27 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
roznica w masie spora samych silnikow.. wazylem GSi przed swapem 1080kg a po swapie 1150
fakt ze w gsi nie bylo turbo i osprzetu typu IC i orurowanie.. ale mysle ze wzgledem LETa bedzie dobre 40 KG roznicy

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 31 grudnia 2013, o 18:15 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Doktor29 silnik LET-a tez swoje waży i nie zdziwiłbym się jak by ważyły tyle samo co V6

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 31 grudnia 2013, o 19:32 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
napewno 2.3t z Saaba waży prawie tyle co 2.5 V6 w VB, więc przypuszczam, że nasz LEcik będzie lżejszy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL