Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 18:41

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 8 lipca 2015, o 15:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 października 2013, o 10:07
Lokalizacja: PPL
Imię: Andrzej
Silnik: Z20LET
Z Calibrami był ten problem, że Turbo było niewiele, większość sprowadzanych była zajeżdżona, z padniętym napędem, były problemy z synchronizatorami 1. i 2. biegu. Kto nie wiedział co i jak omijał tę wersję z daleka.
A V6 z czasem było coraz więcej i jak napisałeś wiele osób w pewnym momencie zrobiło hybrydę silnika z 3.0.

Też miałem C20LET, potem C25XE, teraz Z20LET.
V6 przyjemnie się jeździ, ale nie ma takiego przyspieszenia i momentu jak w turbo.
Moja V6 paliła więcej niż obydwie turbo, ale to dlatego, że była zrobiona do jazdy po mieście, a nie na długich trasach.

@ Saperos
Najważniejsze to żebyś wiedział, czego chcesz ;)
Dyskusja zeszła na obronę czci V6, a przecież zacząłeś tę dyskusję tak:

saperos napisał(a):
A co powiecie na swap z z18xe 1,8 16V 125KM na Z19DTH 1.9 CDTI 16V 150KM z vectry C ????
Mam do zainwestowania około 5-6 tys zł dam rade??


Nie wiem, czy jest sens robić swap dla 25 PS więcej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 8 lipca 2015, o 19:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
nie tylko konie sie licza. Niuton ma wiele do gadania.
Swap na 1.9 cdti moze sie skonczyc klapą. Pamietajmy ze to juz nie sa najmlodsze silniki a wtryski nie sa tanie. Turbo jeszcze jak cie moge nie jest jeszcze piekielnie dorgie ale to tez nie 100 zl niestety. Skrzynia tez dosc droga plus dwumas i sprzeglo tez za spore pieniadze. Gdzie jeszcze elektornika, pompa paliwa ktora tez do baku QPty raczej nie wmontujesz bez dlubania.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 9 lipca 2015, o 15:43 
@ Saperos
Najważniejsze to żebyś wiedział, czego chcesz ;)
Dyskusja zeszła na obronę czci V6, a przecież zacząłeś tę dyskusję tak:

saperos napisał(a):
A co powiecie na swap z z18xe 1,8 16V 125KM na Z19DTH 1.9 CDTI 16V 150KM z vectry C ????
Mam do zainwestowania około 5-6 tys zł dam rade??



Bo wkurza mnie że grono forumowiczów zakręciło się na punkcie turbolotów jak by to było bóstwo nie do zastąpienia a tak nie jest, silniki z turbinami są bardziej awaryjne niż zwykłe i same turbiny też się sypią co chwila pojawia sie temat "zajechana turbina", owszem jak ma coś się zj**** w silniku to nie zależnie od rodzaju tak czy tak trzeba naprawiać, w silnikach uturbionych dochodzą koszty "osługi/amortyzacji" turbiny co nie jest kwestią 100 cz 200 zł.

Widac to w tematach sprzedam/kupie, jak drogi jest osprzęt do turbo


Kończąc temat, każdy ma swoje zajawki i to sie ceni ale nie daj to prawa do wpychania tego innym :P nie zrozumcie mnie źle.
Pytałem o diesla, ktoś wspomniał o V-ce która także rozważałem wspomnialem ze turbo odpada i wtedy bumm zaczęło się :turbo, turbo, turbo a rozważania dotyczyły przecież Diesla i V-ki. Rozumiem ktoś zaproponował przełożenie najlepszych rzeczy z mojego 1,8 do 2,0t i spokój ale odrzucilem ta propozycje bo nie taki cel sobie obrałem.

Wybór jaki dokonałem okaże sie słuszny (bądź nie) dopiero po realizacji projektu i doświadczeniach z użytkowania...

Jak dla mnie temat zamknięty.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 23 lipca 2015, o 19:11 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
saperos chyba wiesz z ejestem zwolennikiem dieslów. Jednakze nie lubie okropnie tych CRów. Potencjal maja ale naprawde polecam ci poszukac ile co kosztuje do takiego 1.9 cdti. Slupek pozadny to koszt juz znaczny, wtryski naprawde juz do tych silnikow w uzywce to nie istnieją, turbo jeszcze trafisz dobre. Problemy sa z dpfami, kolektorami i klapami zawirowań. Skrzynie do tych silnikow to juz normalnie ksiazki mozna pisac.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 2 sierpnia 2015, o 09:25 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 grudnia 2011, o 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Patryk
Silnik: Z22SE
Ja niedawno robilem swapa w swojej, zrobilem praktycznie wszystko sam, takze znam wszystkie koszta, wybralem silnik 2.5 z kilku powodow, ale o tym moge chetnie porozmawiac osobiscie bo nie mam zamiaru sie tu klocic, bo wiekszosc osob ktore sie tu udzielaja nigdy chyba nie miala stycznosci z silnikami V6.
Jesli ktos chce porad, czesci, info o swapa to zapraszam 514779190

_________________
Obrazek Obrazek

https://www.facebook.com/BertoneByPatryk1992


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 2 sierpnia 2015, o 14:17 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 24 września 2008, o 19:47
Lokalizacja: szczecin
Imię: krystian
Silnik: inny
ja również robiłem swapa na z20let i wszystko sam robiłem żadnych problemów , jak się chce to mozna wszystko samemu ogarnąć a wiąże się to ze znacznie mniejszymi kosztami:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 2 sierpnia 2015, o 14:21 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Patryk1992,krystian164 da się macie racje.sam wszystko tez robię przy aucie.ale trzeba mieć też sprzęt i miejsce do roboty no i trochę wiadomości.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 10 sierpnia 2015, o 20:52 
Offline

Dołączył(a): 25 października 2009, o 11:00
Lokalizacja: opolskie
Imię: Marcin
Silnik: Z22SE
co powiecie na swap z 2.2.se na 2.8turbo z signum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 10 sierpnia 2015, o 21:01 
Offline

Dołączył(a): 14 grudnia 2014, o 12:06
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: inny
Rób, nie ma się co zastanawiać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 10 sierpnia 2015, o 21:08 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
co powiecie na swap z 2.2.se na 2.8turbo z signum

koszty pewnie będą porażające.z tego wiem tam są problemy z rozrządem(kosztowna wymiana)

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL