Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 23 października 2018, o 14:31

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: swap porada
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 16:23 
Witam jak w temacie potrzebuję porady tylko "fachowej " mam zamiar w najbliższym czasie pożegnać swój z18xe i teraz mam dylemat ........."od razu tym co napiszą sprzedaj i kup leta odpiszę od razu ::nunu chcę ,żeby buda została!!!!!"mój dylemat polega na tym czy wsadzić z20let czy jakąś v6 -proszę o poradę co lepsze .Nie będę tego robił ja oczywiście chcę to komus zlecić "jeżeli macie jakiś warsztat proszę o namiar" i czy wyrobię się łącznie z kompletem czyli silnik ,skrzynia ,wiązka itp +robota w granicach 15 tys.Z góry dzięki za podpowiedzi
dodam ,że mam brata w anglii i mam do kupienia całego leta za ok 7000 tysia
ps jak nie tu napisałem co trzeba to prosze o przeniesienie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 16:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Uderz do mickey-garage.pl Wsadz x30xe z omegi. Jest nawet na ich stronie Bertone którą przerobili na v6 tylko ze tam chyba włożyli x25xe...

Wysłano z Samsung Galaxy S III za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 16:35 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Jak nie chcesz sie bawic w wieksze mocy to jak kolega wyzej v6 z30xe ponad 200km lub z32se w vectry c
211Km . Seryjnego leta wciagniesz bez problemu.
V6 do 10tys wstawisz ;)

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 16:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
http://www.mickey-garage.pl/projekty/31 ... tone-25-v6

Wysłano z Samsung Galaxy S III za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 16:38 
Dominik właśnie oglądam ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 16:44 
jeżeli v6 to kiedyś przyszłościowo mozna coś z serią zrobić ??mówię o 3,0 lub 3,2


Góra
  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 16:47 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Ten koles od v6 ma tez vectre z letem na ok 400hp :D
Dzwiek v6 jest piekny a moc od dolu do konca ;)
Mozna podciagnac v6 do ok250-260 potem to kompresor lub biturbo :D
Jezdzi astrag v6 kompresor 0.5 bara i ma 330km jakos :D

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 16:50 
dużo tych z32se na allegro hmmm tylko ciekawe w jakim stanie się go kupi


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 16:58 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Jeśli chodzi o 3.0 czy 3.2 to podobno blok w 3.2 jest słabszy i większość osób montuje 3.0. A jeśli chodzi o tuning v6 to wyglada to tak jak MISQ mówi. I wszystko robią tez w mickey-garage

Wysłano z Samsung Galaxy S III za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 17:04 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Napisałeś, żeby nie pisać, ale jednak napiszę :P , swap na leta jest nieopłacalny, napewno za mniejszą kase niż jest warte Twoje cabrio + to co wydasz na swap znajdziesz ori całość w LET. Jeśli swap w AG to moim zdaniem tylko na v6 ;) . Pod wawą w Laskach masz dream garage, tam chłopaki robią różne cuda, PIOTR robił u nich swoją qp, pogadaj z nim. Jak pisze MISQ powinieneś się zmieścić w dyszce za 3.0/3.2, a 2.5 dużo mniej.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 17:13 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
3.2 bedzie najdrozszy ." Ponoc "jest najlepszy, usuniete wady itp . Ale wiekszosc montuje x30xe .
Na pewno jest cos w slowach domix-a skoro 3 .0 jest najwiecej.
2.5 nawet nie patrz :D czesci tyle samo do 3.0 a moc bez porownania ::coll
Osobiscie x30xe ::wow

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 17:17 
dzwoniłem do dream garage mają na stanie 3,0 ale jak coś powiedzieli ,żeby sam słupek załatwić od z32se mam nadzieję ,że ogarnę temat ........ po nowym roku mi ogarną temat powiedzieli ,że do dychy spoko nawet z kwasówką i hamami się ogarnę


Góra
  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 17:28 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
MISQ, chyba, że takie 2.5 jak wsadził Jarq z i500 o 25 km mocniejsze, czyli 195 KM, to moc praktycznie taka jak w 3.0, a troche lżejsze do tego :P , ponoć od zwykłego 170 KM , różni się tylko wałkami i kompem, więc łatwo przerobić na i500, jest jakiś koleś co robi kompa pod i500.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: swap porada
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 17:32 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
I tak x30xe wciagnie to i500 wiec szkoda czasu i kasy.
Ponoc kolektor -y z 3.2 do 30dadza przyrost mocy wiec mozna na start podszykowac to i owo :D

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2013, o 17:39 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
x30xe i do tego eaton m62 lub m90 z Mercedesa i robi się ciekawie pod maską nic nie zastąpi dźwięku v6 z kompressorem no chyba że v8 ;-)

Wysłano z Samsung Galaxy S III za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL