Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 13:33

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 września 2013, o 16:20 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
ryba1 napisał(a):
teraz słychać że to z DV


Ale piszczenie czy łutututu?
Pisze jeszcze raz, że sprawdzaliśmy i nie jest spadnięty wężyk od DVki.
Jest to możliwe, że przez rąbnięty ten sterownik przy silniku do którego on idzie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 września 2013, o 16:26 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
Jest to możliwe, że przez rąbnięty ten sterownik przy silniku do którego on idzie?


jest ale możesz tak mieć już nie wiadomo dlaczego.Radgus ma tak u siebie i nawet po wymianie turbo mam takie zawirowania powietrza

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 września 2013, o 16:41 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
no ale mówisz o piszczeniu? ono sie pojawiło po zmianie turbo.

a łutututu u mnie też było jeszcze na starej turbinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 września 2013, o 17:08 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Tak dźwięk przy zmianie biegów mam podobny tylko głośniejszy, ale tego dziwnego piszczenia nie mam :/ zamontuj kamere pod maską zobaczymy czy to faktycznie stamtąd się to wydobywa...

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 września 2013, o 19:13 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Radqus Ty masz stożek i u Ciebie słychać głośniej a u Predator-a jest pucha i jest ciszej ale słychac

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 września 2013, o 19:23 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Co nie zmienia faktu że tego dziwnego piszczenia nie powinno być... Ja bym odpiął przepływke i sprawdził czy w trybie awaryjnym (0,4 bar) na pełnym bucie też tak piszczy. Jeśli nie to faktycznie jakiś wąż jest walnięty i dopiero przy wyższych ciśnieniach puszcza, a jeśli dalej piszczy to jeszcze wydech może gdzieś dziwnie tak piszczy?

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 września 2013, o 19:34 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Przy niższych doładowaniach nie, przecież napisałem w temacie od jakiego ciśnienia :P (mam wskaźnik boost)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 września 2013, o 20:13 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
a moze uszczelka na ssącym ?

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 października 2013, o 16:33 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Problem rozwiązany - niedokręcona była obejma na kolanku przed map sensorem. Dokręciłem tak, że poleciały wióry ze śruby i problem zniknął ;)
Mowa o piszczeniu oczywiście, łutututu już chyba zostanie na zawsze.

27.10.13

Kolejny problem rozwiazany. Wadliwe działanie DV (łutututu przy puszczaniu gazu) okazało się winą walnietego tylnego zaworu BCS. Po wymianie na nowy z aso dziwne odgłosy ustały i trzyma ładnie równo ciśnienie doładowania, jak i równiez podciśnienie przy puszczonym gazie.


Ostatnio edytowano 27 października 2013, o 09:05 przez ryba1, łącznie edytowano 1 raz
edytowałem do jednego posta


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 października 2013, o 05:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
szkoda, ze tak dlugo to trwalo, miales diagnoze podana na tacy, wymiana powinna trwac 1 dzien, a nie ponad miesiac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 października 2013, o 08:59 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Zaworek szedł do mnie ponad tydzień, a jak przyszedł okazało się że jest z jakiegoś chevroleta Oo i wgl mocowanie nie pasowało. Pojechalem w koncu do aso po prawidłowy, potem nie miałem czasu, prawie wcale autem nie jeździłem. I nie miesiąc, tylko 2,5 tygodnia! :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL