Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:39

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 21:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
wesol napisał(a):
-wystarczy sprawdzic w jakim stanie sa tloki pozostale, pomierzyc i wtedy podejmowac decyzje.



ale on juz napisal;


turbo_tec napisał(a):
ja myślałem o wymianie jednej panewki i jednego tłoka, tylko problemem jest że reszta tłoków ma znaczne luzy,


wiec pozostaje tylko kapitalka.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, o 09:15 
jaki warsztat w Wawie i okolicach polecacie w związku z tą nieszczęsną awarią?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, o 17:21 
na e-bay jest sporo kutych tłoków z Niemiec - czy któreś są godne polecenia?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, o 19:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
jak juz pisalem, ja mam tloki z Calibry, co do innych ofert to najlepiej ci Kuba poradzi, on ma rozeznanie.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, o 21:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
SirAdam napisał(a):
wesol napisał(a):
-wystarczy sprawdzic w jakim stanie sa tloki pozostale, pomierzyc i wtedy podejmowac decyzje.



ale on juz napisal;


turbo_tec napisał(a):
ja myślałem o wymianie jednej panewki i jednego tłoka, tylko problemem jest że reszta tłoków ma znaczne luzy,


wiec pozostaje tylko kapitalka.




Adam


Tylko mam pewna watpliwosc co do pomiarow kolegi gdyz tloki nie sa okragle a owalne i wygladaja w przekroju jak jako. Tloki sa idealnie dopasowane do cylindrow wtedy gdy juz sa nagrzane. moze faktycznie nie trzeba pozostalych wymieniac...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, o 22:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
wesol,

masz racje, ale to juz kolega musi wiedziec co mierzy, i co bedzie robione dalej.
Doswiadczenie w sprawie silnikow, nalezy ale miec, bo teoria ....to jest teoria.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, o 23:41 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
no, ale chwila chwila....mamy tu dwa rownolegle watki rozumiem :?:

kkkmmm, poslalem Ci prv... :?: wez uderz na gg - tak bedzie najlatwiej

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, o 06:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Coube napisał(a):
no, ale chwila chwila....mamy tu dwa rownolegle watki rozumiem :?:



no niestety :mad:



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2007, o 07:42 
Czy to prawda, że przyczyną spalania stukowego mogło być planowanie głowicy?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2007, o 10:07 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Co masz na mysli ?
Glowica w Z20LET nie moze byc planowana, wedlug Opla.Jezeli jest "zwichrowana" to musi byc na nowa wymieniona.Pozatym planowanie przy turbo jest ....powiedzmy troche ryzykowne z powodz podwyzszonego wtedy stopnia sprezania.
Jak sie ma planowanie do spalania stukowego, nie moge ci jednoznacznie powiedziec.
Ale powoli odnosze wrazenie, ze ten twoj silnik byl niezle "pokombinowany" i do tego program ktory mu dolozyl "ten ostatni cios"



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2007, o 19:23 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Moze by przeszlo to planowanie glowicy ale trzeba by bylo sie rozeznac czy opel oferuje rozne grubosci uszczelek pod glowice. W dieselkach grubosc uszczelki dobiera sie na zasadzie wystawania tlokow w stosunku do cylindrow. Diesle maja komore w tloku a benz w glowicy. Trzeba by bylo wyliczyc zeby pojemnosc byl taka sama. Fachowo powinno sie wymienic glowice na nowa ale mozna by sprobowac.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2007, o 19:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
wesol napisał(a):
trzeba by bylo sie rozeznac czy opel oferuje rozne grubosci uszczelek pod glowice.


Nie.
Jedyne co mozna zrobic to dac 2 uszczelki, ale to juz jest moim zdaniem fuszera.
Zycie mnie juz nauczylo;
jak cos robic to porzadnie a nie kombinowac, bo predzej czy pozniej ta kombinacja bokiem wyjdzie i wtedy placi sie 2 razy za to samo, pomijajac nerwy,czas itd.
Moj siink jak sie rozlecial, to sobie powiedzialem ze bede tylko i wylacznie oryginalne oplowskie czasci montowal i zadnych kombinacji, tylko sprawdzone rzeczy (np. tloki z Calibry) i jak widac oplacilo mi sie to, auto jezdzi juz 3,5 roku na programie i wszystko dziala jak trzeba, zadnych problemow.
Fakt kosztowalo mnie to wtedy 4000 euro przy bardzo duzym wkladzie wlasnej roboty, ale nie zaluje tych pieniedzy.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL