Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:07

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 07:36 
cos w tym napewno jest ale nic nie dzieje sie bez przyczyny


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 07:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
cezzar napisał(a):
(również spłynięty tłok, jeden pęknięty korbowód) że Z20LET jest awaryjnym silnikiem.


"Grzebany" silnik każdy może być awaryjny...

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 11:38 
Dlatego ja się troche obawiam tego "grzebania"


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 11:44 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
o grzebanych sie mowi - bo wlasicielami sa czlonkowie roznych forumow o tej tematyce itd

nawet nie zdajecie sobie sprawy ile zupelnie seryjnych qp tak konczy :( oczywiscie nie dzieje sie to bez powodu, ale nie ma nic wspolnego z grzebaniem...

co nie znaczy, ze grzebania/em nie mozna popsuc ;)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 12:22 
Coube napisał(a):
nawet nie zdajecie sobie sprawy ile zupelnie seryjnych qp tak konczy :( oczywiscie nie dzieje sie to bez powodu, ale nie ma nic wspolnego z grzebaniem...



No to co jest tego powodem? Zaczynam sie bać o moje tłoczki.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 13:09 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
cezzar napisał(a):
No to co jest tego powodem? Zaczynam sie bać o moje tłoczki.


tego nie wiem, ten byl dlubany, przez Vtech, bez EGT - niestety, moglo sie zdazyc :(

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 13:18 
Coube napisał(a):
cezzar napisał(a):
No to co jest tego powodem? Zaczynam sie bać o moje tłoczki.


tego nie wiem, ten byl dlubany, przez Vtech, bez EGT - niestety, moglo sie zdazyc :(


Ale zdarzyło się podczas normalnej jazdy, przy niewysilonym silniku i to mnie najbardziej dziwi.

A co do mojego auta to nie wiem czy był dłubany czy nie. Sprowadzony jest. Wydaje mi się że jednak seria. Można to po czymś poznać poza hamownią?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 13:37 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
najlatwiej po doladowaniu, raczej nikt nie zrobil korekty wylacznie zaplonu bez ruszania doladowania.

Jak muli to seria ;)

jak rozbiora w kawalki to moze cos wyjdzie, moze sie tlok chybotal zbytnio...za duzo moze :(

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 13:38 
A moze cos jest nie tak z wtryskiem przy tym jednym cylindrze i ubogo ma na jednym cylindrze? A przeplywka byla wogole kiedys wymieniana?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 14:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Zlatan19 napisał(a):
Dlatego ja się troche obawiam tego "grzebania


Eeeee, cytuje: "nie siej lipy kolego"... :razz:

Jest dokładnie jak Coube napisał, seryjne też bez problemu się sypią....napisałem o "grzebanych" żebyście się wystraszyli i żeby nikt mi nie fiknął na światłach... :razz: :cool:

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 14:12 
Gdzie kupić tłoki do z20let w serwisie opla za jeden tłok 900zł, panewka bloku silnika 725zł
może bardziej opłaca się zrobić szlif i dać tłoki o większym nominale?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 14:16 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
wieksze, nie beda juz nominalem, szlif trzeba zrobic w zaleznosci od tego czy gladzie tego potrzebuja i czy ew. beda pasowane kute tloki.
Przy kwocie 900zl mozna kupic spokojnie wysokiej klasy tloki odkuwane, a jak chcesz to seryjne po prostu taniej, jak cos >PW.

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 14:26 
coube:
ja myślałem o wymianie jednej panewki i jednego tłoka, tylko problemem jest że reszta tłoków ma znaczne luzy, głowica zdjęta blok na dniach bedzie wyjęty więc nie wiem czy jest sens wymiany jednego tłoka gdy reszta jest już na skraju...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 19:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
turbo_tec napisał(a):
ja myślałem o wymianie jednej panewki i jednego tłoka


jak tak to zrobisz to ja ta robote nazwe FUSZERA,
takiego czegos sie nie robi. albo wszystko , albo sprzedaj ta reszte i kup rower.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, o 20:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Sir dobrze mowi tylko jeszcze jest aspekt finansowy. Ale na szczescie na wszystko jest sposob-wystarczy sprawdzic w jakim stanie sa tloki pozostale, pomierzyc i wtedy podejmowac decyzje. W sumie to jednak jestem za tym zeby odrzalowac "kilka zlotych"(ładne kilka zlotych!!!!) i kupic tloki wszystkie.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL