Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 08:28

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 stycznia 2014, o 20:12 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
No to wychodzi na to ze korzystniej jest wsadzic wtryski leh do letowej listwy no nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 stycznia 2014, o 20:52 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Dokladnie.
A seryjna pompa daje rade na ponad 300 KM wg courtenaya
dla spokojnej glowy mozna wsadzic cos wydajniejszego

Ja zwyczajnie kupilem orginal boscha nowke. Bo wiecej jak 300 nigdy nie planowalem

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 stycznia 2014, o 21:59 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Seryjna ponoć daje 3.8 i skoro ,,całe życie" jeździ na regulatorze 3.3, to zmiana samych wtrysków jej nie powinna zaszkodzić.
Jakby się z nią coś działo to będe widział np po podwyższonej temperaturze spalin.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 stycznia 2014, o 13:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
Doktor29 napisał(a):
Leh 3 bary !
Let 3,3
mozesz to potwierdzic

bo tak leh regulator ma numery 90411542 i wszedzie pisza ze ma regulator 3.3 bara

a let 90424310 pisza ze 3.0 bary wiec niewiem co teraz mam myslec??

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 stycznia 2014, o 13:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
kondzio napisał(a):
Doktor29 napisał(a):
Leh 3 bary !
Let 3,3
mozesz to potwierdzic

bo tak leh regulator ma numery 90411542 i wszedzie pisza ze ma regulator 3.3 bara

a let 90424310 pisza ze 3.0 bary wiec niewiem co teraz mam myslec??


Nie sprawdzałem po numerach ale potwierdzam to co napisał Doktor29.

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 stycznia 2014, o 13:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
czyli na ebay pisza brednie ok . jutro zakladam 630ccm wiec wroce do seryjnego regulatora 3.3 bary leta bo 4.0 bary z audi regulator bedzie za duzy przy 630ccm

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 stycznia 2014, o 14:21 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Tekst z listwy wtryskowej u courtenaya:

"Injectors Z20LEH VXR - Set of 4

Product Information
Genuine VXR Bosch Injectors from the Z20LEH engine. Set of Four, with rail and 3 bar fuel pressure regulator.

Suitable for tuning upgrades to Z20LET/Z20LEL/Z20LER turbo engines where a higher flow injector is required for above 270bhp up to 360-370 bhp."

Czyli leh ma 3.0bar wtryski 630 tez powinny być na 3.0bar tekst z eds:

"product description
Suitably for all Phase-4 of systems
C20LET/Z20LET/Z20LEL/Z20LER/Z20LEH
starting from 1.5 bar turbo pressure
Execution: 4-Lochdüse
Resistance approx. 12-15 ohms

630 ccm at 3.0 bar


SOFTWARE UPDATE NEEDED

This product is not certified in the range of the StVO"

Wysłano z Samsung Galaxy S III za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 stycznia 2014, o 17:24 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
na listwie wtryskowej regulator z audi 4 bary + wtryski LEH-a.może być taka konfiguracja???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 stycznia 2014, o 17:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Zmiana
z 3Barów na 3,3 Bara daje 4,8%
z 3Barów na 4 bary daje 15%
z 3.3 Bara na 4 Bary daje 10%
wzrostu przepływności

Tak czy siak trzeba zmieniać parametry wtrysku paliwa...

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 stycznia 2014, o 18:03 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Lobuziak napisał(a):
Tak czy siak trzeba zmieniać parametry wtrysku paliwa...


ale może być po wgraniu STAGE3 i potem strojeniu będzie to chodzić jak trzeba???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2014, o 18:15 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Taka jest wydajność wtrysków leh:
470 ccm at 3.0 bar
507 ccm at 3.5 bar
542 ccm at 4.0 bar
575 ccm at 4.5 bar

Wysłano z Samsung Galaxy S III za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 stycznia 2014, o 18:19 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Domix4 napisał(a):
470 ccm at 3.0 bar


czyli 4.0 bar będzie za duży.to lepiej założyć to listwy w LET-a i pod ori regulator???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2014, o 18:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Regulator w let jest 3.3 lepiej założyć regulator od leh 3.0 bar

Wysłano z Samsung Galaxy S III za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 stycznia 2014, o 18:48 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
tyle ze wieksza wydajnosc beda mialy przy listwie i regulatorze z LETa + korekta (ja tak mam)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 stycznia 2014, o 19:01 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
dobra podsumowując 4.0bar za dużo.czyli zakładam wtryski LEH do listwy LET z regulatorem LET

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL