Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 20:49

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 lipca 2013, o 08:29 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
WARIK napisał(a):
dżiiiizesk....ajap......e może 044 boscha? na co Ci tyle paliwa?



to co polecasz żeby dawało radę około 300KM

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lipca 2013, o 11:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Wydajniejsze pompy:

Do 400KM
Walbro 255lph - głośna
odpowiednik cichy firmy Tre -> http://trefuelpumps.com/
odpowiednik firmy Hrc -> http://hrc-performance.co.uk/car-listin ... -pump-vxr/
odpowiednik DW200 firmy Deatsh Werks -> http://www.deatschwerks.com/products/fuel-pumps

Jeszcze mocniejsze:
DW300 -> http://www.deatschwerks.com/products/fuel-pumps
Aeromotive 340 -> http://aeromotiveinc.com/products-page/fuel-pumps/
Walbro 400 -> http://www.full-race.com/store/fuel-sys ... 00lph.html

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lipca 2013, o 15:19 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Lobuziak napisał(a):
odpowiednik cichy firmy Tre -> http://trefuelpumps.com/
odpowiednik firmy Hrc -> http://hrc-performance.co.uk/car-listin ... -pump-vxr/
odpowiednik DW200 firmy Deatsh Werks -> http://www.deatschwerks.com/products/fuel-pumps


czy to są jakieś markowe czy made in chine???

Lobuziak napisał(a):


te mnie nie interesują bo tak wysoko nie celuje.ale dzięki za linki ;)

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lipca 2013, o 17:20 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Jesli chodzi o dw200 to sam sie interesowalem i miala dobre opinie w necie
Podobno cichsza i wydajniejsA niz odpowiednik walbro

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lipca 2013, o 17:32 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
krzychu musisz pamietac ze walbro jest glosne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lipca 2013, o 19:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
Lobuziak napisał(a):
odpowiednik cichy firmy Tre -> http://trefuelpumps.com/
odpowiednik firmy Hrc -> http://hrc-performance.co.uk/car-listin ... -pump-vxr/
odpowiednik DW200 firmy Deatsh Werks -> http://www.deatschwerks.com/products/fuel-pumps


czy to są jakieś markowe czy made in chine???

Trudno mi powiedzieć gdzie są produkowane ale Tre od dłuższego czasu jest polecana jako cichsza wersja Walbro. A teraz znalazłem przy okazji podobne info o Hrc na tym samym forum http://www.vxronline.co.uk/forum. Ja mam Walbro gss342 no i słychać ją ale się można przyzwyczaić i nie przeszkadza szczególnie.
Co do "Deatsh Werks" to też wypadają dobrze w jakichś testach i porównaniach. W zasadzie chyba wszystkie nowsze pompy łącznie z Walbro 400 są cichsze od Walbro255 (inna budowa wirnika?)

Co od wydajności pompy przy większych ciśnieniach to przy tuningu trzeba brać to pod uwagę. Jak damy 3Bary ciśnienia na regulatorze to przy doładowaniu 1,5Bara mamy już 4,5 Bara (65PSI) na listwie żeby na wtryskach było nominalne 3Bary. Jak damy większy regulator np 4Bary nominalne i do tego doładowanie 2Bary na Garrecie to mamy 6Barów na listwie czyli 87PSI...

Obrazek

Jak widać na załączonym obrazku przy 65 PSI nie jest źle - wychodzi około 180lph ale przy 87PSI zwykła pompa 255lph bez HP pompuje ze 60lph trochę mało.
Zawsze też trochę zapasu się przydaje... podobno Walbro255HP wymięka gdzieś przy 420KM, ale to pewnie zależy od konfiguracji.

Jeśli gdzieś się pomyliłem w mojej logice to proszę mnie poprawić.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lipca 2013, o 21:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
ja mam załozona pompe walbro 255 i niewidze roznicy w glosnosci od orginalnej :)

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lipca 2013, o 09:32 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 stycznia 2011, o 21:14
Lokalizacja: Lubartów | C20LET
Imię: Michał
Silnik: inny
Jeśli chodzi o ciśnienie jakie daje oryginalna pompa to jest to około 4,5 Bara (jeśli pompa jest w dobrej kondycji).
Założyłem walbro 255 i gdyby nie fakt że zatarła się przez nieszczelność w układzie paliwowym i uciekające paliwo to dawała radę świetnie.
Teraz mam połączone równolegle dwie pompy seryjne z których każda daje po 4,5 bara. Regulator ciśnienia paliwa ustawiony obecnie na 4bary i nie ma problemów ze spadkiem ciśnienia nawet przy konkretnym przyspieszaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lipca 2013, o 13:16 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Ja mierzylem nowa i miala 3,7 - 3,8 bara i tyle podaje producent wiec nie wiem skad masz onfo ze 4,5 bara daje seria

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lipca 2013, o 18:55 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 stycznia 2011, o 21:14
Lokalizacja: Lubartów | C20LET
Imię: Michał
Silnik: inny
3,8 bara ma regulator ciśnienia paliwa w x18xe1 a pompa paliwa musi być bardziej wydajna niż ciśnienie na regulatorze.
Sprawdzałem manometrem kilka sztuk zanim znalazłem takie które dają 4,5 bara.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lipca 2013, o 19:22 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
W Z20LET regulator ma 3,3 bara a pompa daje mac 3,8

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lipca 2013, o 23:12 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 stycznia 2011, o 21:14
Lokalizacja: Lubartów | C20LET
Imię: Michał
Silnik: inny
http://www.bosch.co.nz/content/language ... mp_WEB.pdf
Faktycznie producent przewidział dla tego modelu pompy 90l/h i ciśnienie 3.8bara 0 580 453 465 (x18xe1) więc nie wiem dlaczego obie które posiadam dają dużo więcej niż 3.8
Dla silnika Z20LET dedykowana jest mocniejsza pompa (0 580 453 489) 3.8bara i 100l/h


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sierpnia 2013, o 23:34 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
tak dziś pomyslałem a czy pompa z astry OPC Z20LEH nie dała by rady 300KM?

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sierpnia 2013, o 21:30 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 stycznia 2011, o 21:14
Lokalizacja: Lubartów | C20LET
Imię: Michał
Silnik: inny
Numer tej pompy to 0 580 314 141 ale na oficjalnej stronie boscha nie mogę znaleźć nic na jej temat. (na innej stronie była wzmianka że daje 4.4 bara-ale to nic pewnego)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sierpnia 2013, o 22:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
ja wolalem wydac 350 zł czy tam 300 zł niepamietam i zalozyc walbro 255 i miec spokoj...

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL