Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

turbina hybrydowa - na czym właściwie polega
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=1545
Strona 1 z 5

Autor:  kkkmmm [ 21 maja 2007, o 10:33 ]
Tytuł:  turbina hybrydowa - na czym właściwie polega

Pytanko do naszych technicznych guru - na czym właściwie polega modyfikacja turbiny na hybrydową?

Ponoć w Gdańsku, Poznaniu robią?

Autor:  mich007 [ 21 maja 2007, o 11:03 ]
Tytuł: 

To znaczy poskładana z dwóch różnych...tzn. że turbina razem z kolektorem zostaje a sprężarka zostaje przełożona z innej wydajniejszej :evil:

Autor:  Coube [ 21 maja 2007, o 12:02 ]
Tytuł: 

to tak w skrocie - ale dobrze oddaje o co biega

aktualnie w qpt stosowanie "wydumek" mija sie z celem, sa lepsze rozwiazania

Autor:  kkkmmm [ 21 maja 2007, o 12:06 ]
Tytuł: 

lepsze rozwiązania czyli ?

(u mnie turbinka chyba już na wykończeniu, mam seryjną + program i więksszy IC po Titleist - ok 236KM - zastanawiam się co dalej warto zrobić efektywnie kosztowo bez kutrych elementów)

Autor:  mich007 [ 21 maja 2007, o 12:21 ]
Tytuł: 

Ile km zrobiłeś na programie?

Coube miał chyba na myśli turbine z LEH'a

Autor:  kkkmmm [ 21 maja 2007, o 12:30 ]
Tytuł: 

LEH jest seryjnie w jakich autach?

Na programie zrobiliśmy 236KM - jest w "wykresy"

Autor:  mich007 [ 21 maja 2007, o 12:32 ]
Tytuł: 

LEH jest z Astry H OPC.

Chodziło jaki przebieg zrobiłeś na programie, ile przejechałeś tyś. km?

Autor:  kkkmmm [ 21 maja 2007, o 12:35 ]
Tytuł: 

jakieś 50 tys

Na tej z astry opc ile można bezpiecznie wycisnąć KM / Nm bez kutych elementów ? Jaki jest jej koszt?

A K4Sport, garett itp?

Autor:  mich007 [ 21 maja 2007, o 13:57 ]
Tytuł: 

kkkmmm napisał(a):
Na tej z astry opc ile można bezpiecznie wycisnąć KM / Nm bez kutych elementów ?


ok. 260KM, z tego co wiem to powyżej to już wielkie ryzyko...trzeba kuć

Co do kosztu i zestrojenia to tylko z Coube rozmawiaj...On jest w tym najlepszy :smile:

Autor:  Maddog [ 6 czerwca 2007, o 14:00 ]
Tytuł: 

Na głównej stronie jest topik o turbinkach i jest tam właśnie hybryda>SirAdam napisał że powinna podnieść moc do około 300KM, a cena to 3200zł plus odanie swojej własnej.Więc sam wydatek to z 2-3 razy lepiej od chipa,więc chyba się opłaca.Tylko ciekawe ile kosztuje reszta przeróbek?

Autor:  mjaza [ 6 czerwca 2007, o 14:23 ]
Tytuł: 

bez sensu.... za takie same pieniadze kupisz nowe turbo od z20leh, ktore jest chociazby lepsze dlatego, bo to jest konstrukcja fabrczna. A zostaje CI twoje stare turbo i mozesz je jeszcze sprzedac. Wiec mowiac wprost wydasz mniej, a bedziesz mial lepiej.... no to chyba nie trzeba nikogo do takiego rozwiazania przekonywac.


Maciek

Ps.
Zawsze tak czy tak program musisz zrobic... nie wiem jak Ty to sobie wyobrazales inaczej. Zmieniasz turbo czy cokolwiek innego, to musisz zmienic program.

Autor:  NasH [ 6 czerwca 2007, o 15:53 ]
Tytuł: 

Maddog napisał(a):
Na głównej stronie jest topik o turbinkach i jest tam właśnie hybryda>SirAdam napisał że powinna podnieść moc do około 300KM, a cena to 3200zł plus odanie swojej własnej.Więc sam wydatek to z 2-3 razy lepiej od chipa,więc chyba się opłaca.Tylko ciekawe ile kosztuje reszta przeróbek?


he he a co ty myslisz ze wlozysz turbo ktore bedzie pompowac nawet 300 km i to wszystlo? a strojenie?? strojenie jest swego rodzaju chipem...

Autor:  Zlatan [ 6 czerwca 2007, o 16:10 ]
Tytuł: 

Cytuj:
a co ty myslisz ze wlozysz turbo ktore bedzie pompowac nawet 300 km i to wszystlo?


Gdyby tak było to wszyscy w klubie by mieli po 300 koni :razz:

Autor:  NasH [ 6 czerwca 2007, o 18:41 ]
Tytuł: 

bez kitu... wywalilbym 4-6 tys i bym mial 300 km :)

Autor:  Coube [ 6 czerwca 2007, o 22:09 ]
Tytuł: 

wywalisz z 8 i bedzie ;)

Strona 1 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/