Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 20:03

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, o 18:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
maddog,

najpierw zrob porzadny tunig , a gazem to sobie bedziemy potem glowe zawracac.
Cos mi sie zdaje ze jestes zwyklym teoretykiem (bez urazy) , ale fuzo gadasz i najdziwniejsze pomysly masz (gaz) a jak narazie to nawet Phase I nie masz w aucie.
Wszytko pokolei.

A tak na uboczu.....
zanim "zainstalujesz" te 300+ koni w aucie , to pomysl o;
- sprzegle
- polosiach napedowych
- skrzyni biegow

bo o zakutym silniku juz nie wspomne.

No to do dziela, zaczynaj zamawiac klamoty.......




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, o 19:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Pozwólcie że odgrzeje kotleta mam zapytanie i mam też nadzieje ze ktoś mi pomoze a więc do rzeczy czy z turbinki LETowskiej da radę zrobić hybryde np zalożyc część zimną od LEHa??? Mam swoje Turbo rozebrane w serwisie i człowiek który mił sie tym zająć trochę narzeka że się jednak nie da zrobić hybrydy. a przeciez LET i LEH optycznie wygladaja tak samo... tak więc licze na wasze doświadczenie i pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, o 20:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Na pewno się da, jak nie było taniego turbo z Z20Leh to robiono hybrydy Z20Let ...
Świeży temat na forum AOC. Okazuje się że często turbinki z z20Leh nie bardzo lubią pracę pod zwiększonym obciążeniem więc powraca temat "upratingu" turbawek Z20Let(h).
W UK znają się na tym takie firmy jak:AET, Turbo Technics, Turbo Dynamics koszty rzędu 500-750Ł .
Można by się ich podpytać mailowo co propunują wsadzić do hybrydy Z20Let..

W PL polecano na forum Turbo-tec do regeneracji turbinek, może oni by dali radę to dobrze zrobić.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, o 20:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
też mi sie wydaje ze nie powinno być problemu a już mam pare rzeczy kupionych pod kątem wiekszej turbinki większe wtryski i nowa pompa i nie chce juz wracac do seryjnego turbo

[ Dodano: Pią 19 Cze, 2009 21:15 ]
Lobuziak jesli masz taka mozliwosc podpytaj sie co warto wlozyc jako zamiennik seryjnego wiatraczka. Z gory dzięki za pomoc w rozwiazaniu problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, o 22:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
jak chcesz to mam takie gówno do sprzedania za 500,- zł
p.s. troszeczke przepuszcza oleiwe ;)

p.s. oddam za piwo ;) bo nie chce tego gówna widzieć ;)


Ostatnio edytowano 19 czerwca 2009, o 22:21 przez WARIK, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, o 22:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Napewno wiatraczek czesci zimnej jakby byl nieco wiekszy tak 1.5- 2 mm to by byo juz duzo wydajniesze turbo. Taki magik musi oczewisice tez przetoczyc w tej muszli otwor pod srednice tego wiatraczka. Dobrym od takich hybryd robienia jest Karambol bynajmniej w TDI. LINK do stronki karambola
Robia takze KKK wiec nie powinno byc problemu. Ceny tez przystępne.

Ciekawe tylko co na to oryginalne tłoki powiedzą...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, o 01:07 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
oddam tą boską hybryde wraz z kolektorem - warunek chyba prosty - opdbiór osobisty ;)
p.s. hybryda nie jest z leh'a ;)


Ostatnio edytowano 20 czerwca 2009, o 01:10 przez WARIK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, o 08:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
To oczywiste że jak sie daje wiekszy wirnik to trzeba odpowiedno przygotowac obudowe pod niego. Ciekawi mnie czy ktoś zakładał wiatrak z LEHa do LETa czy oprócz wiatraka trzeba zmienic wałek łączący oba wiatraki?? Jeśli ktoś widział oba wiatraki ile większy jest ten z LEHa od LETa?

[ Dodano: Sob 20 Cze, 2009 11:00 ]
WARIK napisał(a):
jak chcesz to mam takie gówno do sprzedania za 500,- zł
p.s. troszeczke przepuszcza oleiwe ;)

p.s. oddam za piwo ;) bo nie chce tego gówna widzieć ;)

Warik jakie piwo pijesz? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2015, o 11:33 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Szukam ze znajomym hybrydy LEH, ma to jeździć w AH z20ler, ma być 300km i turbina z zapasem żeby nie mieliła powietrza na górze. Macie jakieś sprawdzone miejsca gdzie można zrobić lub kupić taką hybrydę z większym wirnikiem i kołem kompresji?

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2015, o 12:05 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
bear - pewnie znasz z agc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2015, o 13:09 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
mario angole robia hybrydy LEHa na rdzeniu k06 + cnc + jeszcze jakies tam udogodnienia.
Ale cena powala... ok 6 tys :) tyle ze p&p i spokojnie 330KM da sie ogarnac

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2015, o 14:33 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Właśnie szukamy czegoś mocniejszego, spróbujemy znaleźć kogoś kto ogarnie podobny setup.
Dzięki za info.

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2015, o 18:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 stycznia 2012, o 17:35
Lokalizacja: Krosno
Imię: Kamil
Silnik: inny
W mojej okolicy jest fachowiec od turbin który z turbiną może zrobić wszystko :) Pracował w tym temacie w Anglii teraz ma firmę w PL. Dostarczasz mu turbinę mówisz co oczekujesz on doradza proponuje bebechy i do dzieła :) Rok temu padł mi Garrett po konsultacjach turbina została roztoczona i wsadzony większy wirnik ( największy jaki wszedł), wymieniona cała zawartość turbiny na nową, całość porządnie wyważona na nowoczesnym sprzęcie. Efekt to kolosalna różnica w pracy turbiny, szybciej wstaje, więcej wytrzyma, można znacząco zwiększyć doładowanie. Cena za całość 750 PLN.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2015, o 18:28 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Cena podejrzanie niska...
Samo kute koło kompresji kosztuje 300-400pln.
Szukam kogoś z doświadczeniem, dla każdego fachowca wejdzie max co innego.
Przykład u mnie, nikt mi nie chciał wirnika H wstawić bo żeliwo będzie pękać a teraz już wstawiają HL i nic się nie dzieje.

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwietnia 2015, o 21:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Ja w nastepnym tygodniu wysylam turbo do kolegi "bear"
Zobaczymy co z tego wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL