Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 07:51

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 marca 2014, o 15:00 
itallio napisał(a):
a jakie masz wolne obroty?


ok 750obr/min


Góra
  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 16:11 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
zabik napisał(a):
itallio napisał(a):
a jakie masz wolne obroty?


ok 750obr/min


za mało.jak stan przepustnicy?

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 16:35 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Czemu za mało? Przecież LETy tyle trzymają.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 16:59 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
przeczyść przepustnice, nie zaszkodzi - możesz jeszcze zresetować wartości wyuczone i sam wyreguluje sobie wolne obroty jeśli są złe
mi chwilowe na postoju waha się między 0.7-0.9


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 17:15 
itallio napisał(a):
przeczyść przepustnice, nie zaszkodzi - możesz jeszcze zresetować wartości wyuczone i sam wyreguluje sobie wolne obroty jeśli są złe
mi chwilowe na postoju waha się między 0.7-0.9


wyczyszczę w weekend.
a jak zrestartować te wartości? w ogóle można mając EDS1?


Góra
  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 17:28 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
mozna, OPCOMEM

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 18:13 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
albo odepnij aku na jakiś czas:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 18:15 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
itallio napisał(a):
albo odepnij aku na jakiś czas:)


to raczej nic nie da

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 21:37 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
zabik napisał(a):
ok 750obr/min

ryba1 napisał(a):
za mało.jak stan przepustnicy?

Cytuj:
Czemu za mało? Przecież LETy tyle trzymają.

Tyle pokazuje obrotomierz, na OP-COMie jest ponad 800.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 23:13 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
u mnie obrotomierz 750 a na opcomie ok. 775 w tym samym momencie. To są niuanse takie raczej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwietnia 2014, o 00:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwietnia 2013, o 20:02
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Gaśnięcia ciąg dalszy...
Ostatnio zrobiłem ok 50 km z podłączonym kompem. Na bieżąco monitorowane. Temperatura dość szybko wacha się od 73 do ok 92 - wg kompa (na wskaźniku pokazuje od początku skali do maks 85), niezależnie czy butujesz, czy jedzesz spokojnie. Jak temperatura jest w tych wyższych partiach (85-90) wszystko chodzi super (adaptacja krótkoterminowa pokazuje okolice "0"), natomiast jak temperatura spada w okolice 75 stopni (czasem niżej) silnik zaczyna zalewać i się mulić, a na jałowym gasnąć (adaptacja siada, nie pamiętam czy na minus czy na plus - generalnie za dużo paliwa).
Wymieniony mam czujnik temperatury, następne w planach termostat, który mam nadzieję załatwi sprawę (bo raczej przy dynamicznej jeździe nie powinien wskazywać tych 73 stopni, tylko trochę więcej, może za szybko się otwiera?).

Ktoś coś z tego rozumie? :]
Jakieś przemyślenia? ::hmm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwietnia 2014, o 15:00 
Ja tylko podpowiem, że za moich czasów termostat wymieniałem.


Góra
  
 
PostNapisane: 3 kwietnia 2014, o 16:22 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ktory czujnik temp wymieniles ? ten na ECU czy ten na deske?
kupiles orginal czy zamiennik ?

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwietnia 2014, o 17:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwietnia 2013, o 20:02
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
ten na ECU i nie zamiennik. :]
Ja wiem Kupernik, że wymieniałeś, ale minęło już 5 lat od Twojej wymiany... tak, tak 5 lat już minęło ;), więc może już odmówił posłuszeństwa.
Jak to nie zadziała będę szukał dalej, może to coś z elektroniką w okolicach chłodnicy... nie wiem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwietnia 2014, o 20:43 
DAN napisał(a):
zabik napisał(a):
ok 750obr/min

ryba1 napisał(a):
za mało.jak stan przepustnicy?

Cytuj:
Czemu za mało? Przecież LETy tyle trzymają.

Tyle pokazuje obrotomierz, na OP-COMie jest ponad 800.


wracając do tematu na op-com mam 799

zakres sondy:
1 sonda ok 240-600 mV
2. sonda 451mV nic nie rusza

co jeszcze sprawdzić op-comem?

z błędów miałem nieaktywne jak
1. nieprawidłowe wypadanie na rożnych cylindrach - nieaktywne
2. nieprawidłowe wypadanie na 1 cylindrze - nieaktywne
2. nieprawidlowe wypadanie na 3 cylindrze - nieaktywne

pisze z pamięci bo zapisałem błędy ale nie mogę ich znaleźć w folderze


Ostatnio edytowano 9 kwietnia 2014, o 20:47 przez zabik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL