Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 12:41

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 września 2013, o 19:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwietnia 2013, o 20:02
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
wężyk wymieniony ;)
kilka dni jeżdżenia - nie gaśnie póki co i mam nadzieję, że to była przyczyna i tak już zostanie.

Pytanie do klasenowców (mam nadzieję, że ktoś zrozumie pytanie, bo fachowe pytanie to pewnie nie jest) ::fiu
Czy spalanie zbyt bogatej mieszanki (zalewanie silnika?) przy obrotach w okolicach 1000-1500 obrotów (przy spokojnej jeździe) to jest standardowa operacja przy programowaniu w klasenie? Czy to może być też powodem gaśnięcia samochodu przy wrzucaniu na luz?
Bo jeśli przypuśćmy, że dalej będzie gasnąć, a dosłownie wszystko mam zrobione w silniku, dolot calutki szczelny i sprawny, to chyba zostaje tylko dostrojenie programu (wgranie nowego?). Być może jakaś część, podzespół nie współpracować z programem...

...choć mam nadzieję, że już nie będę musiał tego sprawdzać ;)

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 września 2013, o 19:32 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
electromara napisał(a):
Czy spalanie zbyt bogatej mieszanki (zalewanie silnika?) przy obrotach w okolicach 1000-1500 obrotów (przy spokojnej jeździe) to jest standardowa operacja przy programowaniu w klasenie?

raczej nie

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lutego 2014, o 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwietnia 2013, o 20:02
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
aktualnie posiadam taki wskaźnik boost:

http://www.poturbowani.pl/p/240/166/aut ... iczny.html

ale chciałem wymienić na taki, który będzie pasował do mojego EGT:

http://www.poturbowani.pl/p/242/185/aut ... iczny.html

Wystarczy tylko wyciągnąć stary ze słupka i podłączyć nowy? Czy potrzeba będzie coś pozmieniać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lutego 2014, o 21:17 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
bedziesz musial elektre ogarnac chyba innaczej
i upchac gdzies silniczek krokowy od nowego wskaznika

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lutego 2014, o 22:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwietnia 2013, o 20:02
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
to fatalnie, jak ktoś chętny to za pomoc w montażu nowego oddam stary wskaźnik za free ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lutego 2014, o 22:52 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Doktor29 napisał(a):
i upchac gdzies silniczek krokowy od nowego wskaznika

Jaki silniczek?
Jeżeli wskaźniki mają te same wymiary, to podmianka i zamiast wężyka pociągnąć kabel do wskaźnika. Czujnik boosta wpakować w skrzynkę z przekaźnikami i gotowe.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lutego 2014, o 23:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwietnia 2013, o 20:02
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Dan, na mój chłopski rozum tak to ma wyglądać?
Z trójnika wężyk leci do czujnika (takie czarne pudełeczko, które umieszczamy gdzieś w komorze silnika), a następnie wystarczy kabelkiem z tego czujnika podłączyć do wskaźnika na słupku?

Heh i tak dla mnie za trudne xD także oferta aktualna ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lutego 2014, o 23:14 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
zalezy gdzie ma wskaznik.. bo kabalek od silniczka krokowego badz jak zwiesz "czujnika" jest dosc krotki i trzeba sztukowac i przedluzac jesli zajdzie taka koniecznosc

generalnie jest w pudelku instrukcja wiec raczej montaz banalny :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lutego 2014, o 23:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
electromara napisał(a):
Dan, na mój chłopski rozum tak to ma wyglądać?
Z trójnika wężyk leci do czujnika (takie czarne pudełeczko, które umieszczamy gdzieś w komorze silnika), a następnie wystarczy kabelkiem z tego czujnika podłączyć do wskaźnika na słupku?

Dokładnie tak.

Doktor29 napisał(a):
bo kabalek od silniczka krokowego badz jak zwiesz "czujnika" jest dosc krotki

Tam nie ma żadnego silniczka. To jest tylko czujnik. Silniczki krokowe są w zegarach.


PS. To nie jest temat do dyskusji o instalacji zegarów.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lutego 2014, o 11:46 
Jak jeszcze nie zamontowałeś to podjedź do mnie - pokombinujemy, stary chętnie przyjmę, a z chęcią też pooglądam swoją "starą" asterkę.


Góra
  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 12:00 
witajcie
nie chce zakładać nowego tematu bo po co zaśmiecać
kupiłem bertonę turbo od klubowicza z tego klubu
ma wgrany program EDS1
martwi mnie spalanie chwilowe 1,1 - 1,3
średnie spalanie wynosi 12,7 przy naprawdę spokojnej jeździe
na forum wyczytałem że wcześniej było coś kręcone actuatorem
przy startowaniu z niskich obrotów przed 2tys jest lekkie szarpnięcie
dopiero w weekend mogę sprawdzić rezystancję na sondach żeby coś jeszcze określić
może ktoś wyjaśnić mi gdzie szukać problemu?


Góra
  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 13:38 
Po pierwsze to sprawdź błędy i zapisz logi podczas jazdy. Jak będziesz to miał to myślę że koledzy z forum Ci pomogą :)


Góra
  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 13:50 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
actuator raczej nic nie ma do spalania chwilowrgo, tak jak Ci pisałem sprawdź sondy - one odpowiadaja za spalanie najpierw, tylko, że jak sonda jeszcze żyje ostatkiem sił to błędami sypać nie będzie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 14:09 
itallio napisał(a):
actuator raczej nic nie ma do spalania chwilowrgo, tak jak Ci pisałem sprawdź sondy - one odpowiadaja za spalanie najpierw, tylko, że jak sonda jeszcze żyje ostatkiem sił to błędami sypać nie będzie


sondy dopiero w weekend sprawdzę jak zlokalizuje wtyczki oraz znajdę na forum jaka poprawna powinna być rezystancja


Góra
  
 
PostNapisane: 20 marca 2014, o 14:38 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
a jakie masz wolne obroty?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL