Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
Z20LET odcina doładowanie http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=15133 |
Strona 3 z 4 |
Autor: | Boro [ 23 maja 2013, o 20:09 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET odcina doładowanie |
i myslisz ze odpalisz ? :-) |
Autor: | DAN [ 23 maja 2013, o 20:18 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET odcina doładowanie |
Lobuziak, rozumiem, że Q to ciśnienie z MAP sensora, a R to BCS na turbo? |
Autor: | DAN [ 24 maja 2013, o 00:15 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET odcina doładowanie |
Lobuziak napisał(a): można by podłączyć oscyloskop albo specjalny multimetr do mierzenia "duty cycle" pod wtyczkę idącą do BCS'a żeby sprawdzić czy faktycznie cały czas jest tam sygnał sterujący... Chyba nie to. Z tabelki wynika, że ecu wie co robi (nawet zapłon do przodu idzie). A sygnał na kablu chyba nie znika tak po prostu przy 4000rpm. |
Autor: | Lobuziak [ 24 maja 2013, o 06:47 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET odcina doładowanie |
DAN napisał(a): Lobuziak napisał(a): można by podłączyć oscyloskop albo specjalny multimetr do mierzenia "duty cycle" pod wtyczkę idącą do BCS'a żeby sprawdzić czy faktycznie cały czas jest tam sygnał sterujący... Chyba nie to. Z tabelki wynika, że ecu wie co robi (nawet zapłon do przodu idzie). A sygnał na kablu chyba nie znika tak po prostu przy 4000rpm. Tak wynika... ale ewidentnie coś jest nie halo... BCS, Actuator, DV był podmieniany, turbina regenerowana... masz jakieś inne pomysły? |
Autor: | Jurand [ 24 maja 2013, o 08:41 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET odcina doładowanie |
zostaje ecu. |
Autor: | Doktor29 [ 24 maja 2013, o 09:45 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET odcina doładowanie |
i bardzo pozno wstaje turbo... bo dopiero przy 3500 Obr osiaga ządane cisnienie moja stara rozwalona z mega luzami pompowala juz od 2600 obr moze gdzies jest nieszczelnosc albo cos nie tak z tym regenerowanym turbo ?? |
Autor: | kondzio [ 24 maja 2013, o 11:25 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET odcina doładowanie |
turbo jest ok bo jezdził na niej Boro |
Autor: | PIOTR [ 24 maja 2013, o 15:08 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET odcina doładowanie |
Boro jezdzil, ja robilem regeneracje ostatnio. Słuchajcie, mamy to. Przyczyna byl.. filtr powietrza. Pod obciazeniem nie przepuszczal tyle powietrza, ile powinien, az wciagal silikony. Po wymontowaniu puszki z filtrem wreszcie moglem cieszyc sie jazda powyzej 4 tysiecy. Nie dlugo, bo "przy okazji" padl czujnik polozenia walu, ale to juz blachostka. Wezcie to jako uwage na przyszlosc i inwestujcie w dobre, sportowe filtry powietrza. Ja mialem wkladke firmy Filtron i to ona byla przyczyna problemu. Dzieki wszystkim za rady i zaangazowanie w temacie, oraz wielkie dzieki dla Lobuziaka, ktory bardzo duzo mi pomogl. Pozdro! |
Autor: | Doktor29 [ 24 maja 2013, o 15:40 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET odcina doładowanie |
a jaki filtr w planie ? |
Autor: | PIOTR [ 24 maja 2013, o 15:46 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET odcina doładowanie |
Nie wiem, w tej chwili wleci wkladka pipercrossa, jezeli docelowo znajde cos lepszego, to zmienie. Cos polecasz? |
Autor: | Doktor29 [ 24 maja 2013, o 16:49 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET odcina doładowanie |
ja wlasnie mam pipercrosa i gowno wielkie to to zalatwilo mi juz jedną przeplywke tym nasączonym olejkiem..... i sam nie wiem co wsadzic |
Autor: | Jurand [ 24 maja 2013, o 21:20 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET odcina doładowanie |
tez mam pipercrosa i nic sie nie dzieje jak narazie. Zreszta z tego co wiem to jest to suchy filtr. |
Autor: | Lobuziak [ 24 maja 2013, o 21:42 ] |
Tytuł: | Re: Z20LET odcina doładowanie |
Jurand napisał(a): tez mam pipercrosa i nic sie nie dzieje jak narazie. Zreszta z tego co wiem to jest to suchy filtr. Przykro mi ale z tego co ja znalazłem to nie są suche filtry -> http://www.pipercross.net/panelfilters/cleaning.asp "Pipercross Cleaning Instructions The cleaning of a Pipercross air filter should be carried out as below. Failure to do this could result in damage to the air filter or even the vehicle. Remove excess dirt by gently brushing the filter. Apply cleaning additive (C9003 or C9000) liberally. Massage in with soft brush. Allow to soak for around 5 minutes. Flush the filter out with warm water from the clean side of the foam to the dirty side. Allow the filter to dry naturally (do not apply any heat to the filter!!) Lightly apply dirt retention additive (C9007 or C9001) on the dirty (black) side of the foam. Steps 2-4 may need to be repeated until the filter is clean. Do not over oil the foam as this will cause a lack of performance." Pozdrawiam Lobuziak |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |