Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 10:51

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 21:56 
Offline

Dołączył(a): 4 czerwca 2012, o 21:06
Imię: Radek
Silnik: Z20LET
10tyśków to jest przystępna cena... Panów od mechaniki i elektroniki mam. Tylko tak, z tego co wiem to 1.6 i 1.8 hamulce, skrzynia i zawias to samo. Byłbym bliżej 2.5. Panie Administratorze RYBA1 co to jet i500 i skąd to wziąć? Poza tym tak jak wspomniałem wcześniej, co będzię z ciężkim silnikiem na przodzie? Nie bez powodu producent wolał włożyć turbo niż pojemność bo masa za duża.... Pojeździłem Vectrą C OPC i wiem co mówię. Na krętej drodze kicha. Naprawdę. Już ostatecznie kupiłbym TURBO ale koniecznie linea blue... Była taka jedna piękna z Wołomina... Chyba, że ktoś ma przypadkiem taką na zbyciu?:))) szukałem wszędzie... Więc chyba to 2.5.
A co do tego 2.5 to skrzynia też będzie do wymiany? Hamulce?

_________________
X18XE1 automat HB
Z22SE automat Cabrio
Z20LET Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 22:04 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
sie uparles na 2.5..... bedziesz zalowal po tygodniu ze 3.0 nie wsadziles... masa ta sama robota ta sama cena ta sama....
i500 to 2,5 z wektry b 195KM... ale te konie to tylko sprawa walkow rozrzadu i ta moc jest tylko wyzsza w gornych partiach obrotow i tak naprawde dla mnie ten silnik jest kicha za taka cena... taniej masz 3.0 a w kij niuta wiecej

auto bedzie sie prowadzic slabo po zakretach.. musial bys dobry zawias wstawiac

hamulce moga zostac .. zawias tez.. tylko odpowiedz sobie na pytanie czy wazniejszy jest szpan ze masz v6 czy bezpieczenstwo twoje i przedewszystkim innych uzytkownikow na drodze

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 22:10 
Offline

Dołączył(a): 4 czerwca 2012, o 21:06
Imię: Radek
Silnik: Z20LET
Doktor29 napisał(a):
sie uparles na 2.5..... bedziesz zalowal po tygodniu ze 3.0 nie wsadziles... masa ta sama robota ta sama cena ta sama....
i500 to 2,5 z wektry b 195KM... ale te konie to tylko sprawa walkow rozrzadu i ta moc jest tylko wyzsza w gornych partiach obrotow i tak naprawde dla mnie ten silnik jest kicha za taka cena... taniej masz 3.0 a w kij niuta wiecej

auto bedzie sie prowadzic slabo po zakretach.. musial bys dobry zawias wstawiac

hamulce moga zostac .. zawias tez.. tylko odpowiedz sobie na pytanie czy wazniejszy jest szpan ze masz v6 czy bezpieczenstwo twoje i przedewszystkim innych uzytkownikow na drodze

Rozumiem. Są 2 możliwości: zacisnąć zęby i włożyć kupę kasy, żeby autko przygotować profesjonalnie. Tyle tylko, że ja już wydałem ok 18tyś żeby moją coupe doprowadzić naprawdę do ideału. Druga propozycja: kupić zajeżdżone turbo i zrobić swap na V'kę.
W moim wiem co mam.
Jeszcze pytanie. Czy rzeczywiście przy takiej ciężkiej jednosce napędowej da się tak przygotować zawieszenie, że sa radę? Przecież fizyki nie da się oszukać...

_________________
X18XE1 automat HB
Z22SE automat Cabrio
Z20LET Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 22:10 
A może saabowskie B204? Można tanio dorwać, a potencjał i wytrzymałośc silnika niczego sobie.


Góra
  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 22:12 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
sam jestem w trakcie swapa... mial byc LET bedzie 3.0 ale do astry F... zawias da rade dobrac zeby troszke zniwelowac efekt..
ale niestety fizyka jest fizyką ;) ale tragedii nie bedzie ;)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 22:22 
Offline

Dołączył(a): 4 czerwca 2012, o 21:06
Imię: Radek
Silnik: Z20LET
Dobrze, a co włożyć żeby auto się jednak dobrze prowadziło? Powiem szczerze ,że dla mnie to ważniejsze niż super moc. Taki złoty środek? To 2.5 jest sporo lżejsze , a jak proponował Ryba1 to ten i500. Lekki i 195KM... Czy to jeździ porównywalnie do Turbo?

_________________
X18XE1 automat HB
Z22SE automat Cabrio
Z20LET Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 23:47 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ale kto ci powiedzial ze 2,5 lzejsze hahahaha to ten sam silnik co 3.0 baaa nawet chyba 3.0 ma mniej miesa:P
z czegos musieli pojemnosc zrobic a blok taki sam ... wiec??

oddaj auto do jakiesj znanej firmy... poloz worek kasy i ci zrobia co bedziesz chcial... bo pojecia nie mas nawet minimalnego

a wystarczy wygoglowac swap v6 astra g...... i masz niemal wszelkie informacje...

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2013, o 06:58 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
ja bym był za LETem lub B204L z Saab'a. Sam miałem do mojej VB wrzucić B204L, ale ostatecznie kupiłem astre.
I500 od zwykłej 2.5 różniła się wałkami oraz sterownikiem.
Co do wagi, to myśle, że takie 2.5/3.0 waży tyle co nasz LET z osprzętem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2013, o 07:34 
Offline

Dołączył(a): 4 czerwca 2012, o 21:06
Imię: Radek
Silnik: Z20LET
Doktor29 napisał(a):
ale kto ci powiedzial ze 2,5 lzejsze hahahaha to ten sam silnik co 3.0 baaa nawet chyba 3.0 ma mniej miesa:P
z czegos musieli pojemnosc zrobic a blok taki sam ... wiec??

oddaj auto do jakiesj znanej firmy... poloz worek kasy i ci zrobia co bedziesz chcial... bo pojecia nie mas nawet minimalnego

a wystarczy wygoglowac swap v6 astra g...... i masz niemal wszelkie informacje...

Hej. Pojęcia o Vkach faktycznie nie mam, ale mam do tego sprawdzonych ludzi. Oni mi też odradzają 1.8. A Ci Panowie swego czasu przygotowywali astrę OPC do rajdów:) Worka pieniędzy szkoda bo wtedy lepiej kupić np. Nissana 350Z. Więc pytam się WAS o złoty środek. To i500 ma 195KM czy to jeździ porównywalnie do Turbo? Czy ok 10tyś wystarczy na porządną modyfikację? Czy raczej poszukać zwyczajnie ładnej astry turbo? Choć szukam i szukam i nic. Poza tym Turbo też trzeba przygotować, żeby cieszyć się świętym spokojem przez kilka lat. W tej kategorii Vka bedzie bardziej przewidywalna...

_________________
X18XE1 automat HB
Z22SE automat Cabrio
Z20LET Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2013, o 07:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Kazdy się wypowiada a tak naprawde nikt takiego silnika nie ma u siebie.
Zaloguj sie na forum astra-g.pl, masz tam kilku uzytkowników z v6 pod maska. Jarq, Łukasz, Zero, Nutella. Ich popytaj co i jak bo wg. mnie bedzie to najlepsza opinia.
pzr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2013, o 07:46 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Radzio napisał(a):
To i500 ma 195KM czy to jeździ porównywalnie do Turbo?


można tak powiedzieć ale ma nieco mniej KM i NM

sjR napisał(a):
Zaloguj sie na forum astra-g.pl, masz tam kilku uzytkowników z v6 pod maska. Jarq, Łukasz, Zero, Nutella.


zrób jak radzi sjR

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2013, o 12:17 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
a najprościej będzie kupić anglika z LETem pod maską i zrobić 1:1 swap :) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2013, o 12:19 
Tyle, że taki LET to najpewniej od razu do kompletnego remontu bedzie się nadawał ;).


Góra
  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2013, o 12:39 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
zależy co kupi :) możliwości wiele, reszta zależy od Radzia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2013, o 15:46 
No tak, ale w zasadzie można zakładać, że każdy LET z przebiegiem 150-200k km i wyższym kwalifikuje się do remontu. Lepiej już według mnie B204 z Saabów brać, wytrzymalsze i o większym potencjale. Na forum astra-g Łukasz wkłada/będzie wkładać do astry właśnie B204 także możesz się z nim skontaktować w razie czego.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL