Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 20 kwietnia 2024, o 04:52

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 kwietnia 2013, o 19:49 
Offline

Dołączył(a): 4 czerwca 2012, o 21:06
Imię: Radek
Silnik: Z20LET
Witam. Mam coupe z unikalnym:) silnikiem 1.6:) chciałbym włożyć 1.8.
Autko mam komletnie odrestaurowane. Mechanika, wnętrze, lakier - wszystko zrobione na nowo. Poza tym linea blue która bardzo mi się podoba. Stąd ten pomysł.
Wystarczy silnik, wylogowany sterownik, wiązka. Wiadomo rozrząd, ew sprzęgło, olej

Koszty, z tego co liczyłem to ok 3500zł.
Co o tym myślicie?
Sugestie?
Podpowiedzi?
Pozdrawiam:)

_________________
X18XE1 automat HB
Z22SE automat Cabrio
Z20LET Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2013, o 19:57 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
ja bym sie nie pakował w 1.8...
jak zmieniac to na V'ke
koszt wyjdzie troche wyzszy a mocy o wiele wiecej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2013, o 19:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
z 1.6 na 1.8 ? bez sensu... SJR dobrze mowi wkladaj V-ke

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2013, o 19:59 
Offline

Dołączył(a): 4 czerwca 2012, o 21:06
Imię: Radek
Silnik: Z20LET
A na jaką Vkę?

_________________
X18XE1 automat HB
Z22SE automat Cabrio
Z20LET Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2013, o 20:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
2.5 i600 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2013, o 20:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
2.5 albo 3.0 albo 3.2 mozliwosci masz wiele

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2013, o 20:07 
Offline

Dołączył(a): 4 czerwca 2012, o 21:06
Imię: Radek
Silnik: Z20LET
No tak. Tyle tylko, że przy 1.8 zostaje zawieszenie, skrzynia, hamulce...

2.5 z Omegi/Vectry B?

Od 2ch miesięcy mam saaba 9-3 aero więc drugiego turbo nie chcę... Przy moich przebiegach paliwo kosztuje majątek...

_________________
X18XE1 automat HB
Z22SE automat Cabrio
Z20LET Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2013, o 20:27 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
2.5 + LPG i masz oszczędność, osiągi i konkretny dźwięk z wydechu :D

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 19:35 
Offline

Dołączył(a): 4 czerwca 2012, o 21:06
Imię: Radek
Silnik: Z20LET
Koledzy pomóżcie! Ewentualnie z tym 2.5 to ile roboty? To jest motor X25XE? A jak to jest z tymi różnicami w symbolach silników- chodzi mi o pierwszą literkę- ja mam Z16XE a jak jest pierwsza litera X to poza różnicą w sterowaniu przepustnicą jest coś jeszcze? Czy przy tym 2.5 może zostać oryginalny zawias, hamulce i skrzynia? Co ze sprzęgłem? Wiadomo, wiązka silnika, wylogowany sterownik...
Generalnie jestem w stanie sfinansować taką operację jeżeli ma auto zostać u nas kilka lat...
Ktoś już wstawiał V'ke do Astry? Jak to będzi z wyważeniem auta? W oryginale autko jest leciutko podsterowne a jak będzie z cięższym silnikiem?
Proszę o pomoc:)

_________________
X18XE1 automat HB
Z22SE automat Cabrio
Z20LET Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 19:58 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Radzio napisał(a):
Ktoś już wstawiał V'ke do Astry?


jarq ma u siebie ale w zwykłej astrze.tyle że On moim zdaniem zrobił dobry ruch i włożył I500.nie wiem z 5 tyś musisz liczyć.zmiana motoru z 1.6 na 1.8 jest daremna.jak juz to 2.5 lub 3.0 + gazior

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 20:10 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
jak pakowac to tylko 3.0 x30xe...!!
wychodzi najkorzystniej stosunek moc/cena
2.5 znudzi ci sie po tygodniu... 170KM szalu nie robi... a 3.0 ze swoimi 210 KM juz zdrowo jedzie w astrze

potrzebujesz slupek z glowicami, kolektory wydechowe z vectry B v6, miske olejową ze smokiem z vectry b v6,
twoja skrzynia biegow nie podola zadnaiu... nie wiem jakie byly montowane w astrze G... wiec sie nie wypowiem co wsadzic
oczywiscie sprzeglo pod nowa skrzynie i pewnie polosie
wiazka i komputer z 3.0 omegi,
krotki kolektor dolotowy (byly tez dlugie)
lapy silnika i poduszki tez do wymiany
nie wiem czy sie zmiesci chlodnica... czy nie trzeba rzezbic i wstawiac pod pas przedni
hamulce od 1.6 tez nie podolaja zadaniu... silnik duzo ciezszy a i auto latalo by duzo szybciej.. warto wstawic wieksze
i najwazniejsze ktos ogarniety kto ci podlaczy kabelki :P
zawias tez by sie przydalo zmienic
wydech tez bys musial zmienic na jakis o wiekszej srednicy... bo ten z 1.6 zdlawi mocno auto :P
ja mysle ze bez 10 Tys nie podchodz jesli to ma byc dobrze i bezpiecznie...

sa projekty 3.0 do astry G na forum astry g :P
ktos wstawial 3.0 do zafiry A... bodajrze kolega ZERO.. szukaj na forum astry g :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 20:12 
zero włożył 3.2, a jarqa po sprzedaniu części z silnika 2.2 swap wyniósł chyba sporo mniej niż ryba pisał, ale w sumie on już sporo pozmieniał przy okazji pierwszego swapa na 2.2 ;).

Swap na 1.8 to bez sens, nie odczujesz tych kilku koni więcej, minimum 150 szukaj.


Góra
  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 20:16 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
nie ma znaczenia ze 3,2.. to ten sam blok i taka sama robota co kazde v6... 3.0 wychodzi najkorzystniej cena/moc i tanszy duzo w pozniejszej eksploatacji
i u ZERA odpadl problem sprzegla. skrzyni i polosi bo mial wczesniej pod maska LETa... wieci i koszt swapu duzo duzo nizszy
ja bym tu widzial skrzynie f23 z leta.. bo przy tym silniku byla by nie do zajechania.. ale koszt skrzyni + polosie + sprzeglo +cale kopyta = majatek
samo sprzeglo 1700... skrzynia kolejne tyle.. a wy mowicie tu o 5 tys :P
10 minimum panowie... tam siedzi 1.6 z ktorego nie pasuje nic :P

kolega sie szarpie na grubszą akcje:P

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 21:06 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Doktor29 napisał(a):
2.5 znudzi ci sie po tygodniu... 170KM szalu nie robi


ja miałem na myśli i500 który ma 195KM

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2013, o 21:11 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ale i500 tez kosztuje.. i tak naprawde mega szalu nie robi... moja seria V6 170KM na 1/4 mili dostala od i500 o pol dlugosci ....

ja polecam 3.0 :) duzo wiecej niuta i KM... a robota taka sama

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL