Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Z20LET - SWAP
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=139
Strona 1 z 1

Autor:  ryan [ 9 lutego 2005, o 00:14 ]
Tytuł:  Z20LET - SWAP

Posiadam Astre G (szkoda że nie QP :() z silnikiem TDi, chciałbym włożyć do niej silnik Z20LET i wszystko co niezbędne żeby przprowadzić taki swap. Na innych forach pieprzą jakieś bzdury, żadnych sensownych info, a tutaj sama elita :D

Jeśli możecie mi pomóc to za każde info bede bardzo wdzięczny
najbardziej interesuje mnie skąd taki silnik i skrzynie ściągnąć, kto to może sprowadzić i za ile, oraz inne podzespoły, które będą mi potrzebne.

Z góry wielkie dzięki :)

Autor:  mammoth [ 9 lutego 2005, o 00:22 ]
Tytuł: 

bedzie potrzebe duzo rzeczy
silnik
skrzynia biegow
komputer
wiazka
bak
przewody paliwowe
intercooler
przewody do IC
kompletny wydech
i tak dalej
i tak dalej
i tak dalej...

mysle ze za dobry taki zestaw to nawet i 15tys zl trzeba bedzie dac (jak nie wiecej)

napisz do bcs@silniki.com.pl moze ci pomoga! (jest duzo firm ktore handluja silnikami nawet na allegro znajdziesz kilka ktore sie oglaszaja!)

powodzenia

Autor:  SirAdam [ 9 lutego 2005, o 00:26 ]
Tytuł: 

Hamulce zdaje sie ze tez bedziesz musial zmienic,
oj to sobie robote robisz.
Moje zdanie jest takie ze sie taka przerobka nie oplaca, lepiej swoje sprzedac i kupic "gotowe" turbo.
Ale to tylko moje zdanie :P



SirAdam

Autor:  Titleist [ 9 lutego 2005, o 12:15 ]
Tytuł: 

Jedyne sensowne info to to co już usłyszałeś, czyli:

1. Jeżeli już się uparłeś na tego swapa to nie szukaj Z20LET'a (i tak pewno nie znajdziesz za rozsądne pieniądze). Lepsze będzie uturbienie C20XE na przykład. Wyjdzie Ci prawie to samo, pewno ciut taniej.

2. Czeka Cię wymiana wszystkich elementów o których pisze Mammoth, wydasz na to kupę siana, będzie się krzaczyć często. Prościej (może nawet taniej) wyjdzie sprzedać to auto i kupić seryjnego LET'a tak jak pisze SirAdam...

Pewno chciałeś usłyszeć coś innego - ale takie są niestety fakty...

Autor:  ryan [ 9 lutego 2005, o 20:40 ]
Tytuł: 

Cytuj:
1. Jeżeli już się uparłeś na tego swapa to nie szukaj Z20LET'a (i tak pewno nie znajdziesz za rozsądne pieniądze). Lepsze będzie uturbienie C20XE na przykład. Wyjdzie Ci prawie to samo, pewno ciut taniej.

2. Czeka Cię wymiana wszystkich elementów o których pisze Mammoth, wydasz na to kupę siana, będzie się krzaczyć często. Prościej (może nawet taniej) wyjdzie sprzedać to auto i kupić seryjnego LET'a tak jak pisze SirAdam...


Uturbienie Z20XE kosztowało by mnie ok 24000zł+ ileś tam za sam silnik (ale moc by wyniosła powyżej 350KM), a koszt silnika Z20LET +F23 kosztuje ok 6000-8000zł (w zależności od źródeł, ale jedno jest sprawdzone 8000zł). Poza tym, wszystkie pozostałe przeróbki były by takie same jak w przypadku LETa, czyli to co wypisał Mammoth + kilka pierdół

P.S.
Im bardziej się zagłębiam w SWAP tym bardziech chce QP Turbo :mrgreen:
kto wie, może już w krótce dołącze do Was z moją QP :D
Jak narazie zbieram tylko informacje, a jak przyjdzie co do czego to może posłycham rady SirAdama

P.P.S.
Czy silnik Z20LET ma kute tłoki tak jak C20LET?

Autor:  Titleist [ 9 lutego 2005, o 23:44 ]
Tytuł: 

ryan napisał(a):
Uturbienie C20XE kosztowało by mnie ok 24000zł+ ileś tam za sam silnik (ale moc by wyniosła powyżej 350KM)


samo uturbienie? no co Ty? :D ;) Dużo mniej kosztuje (z mocą około 280KM)

ryan napisał(a):
Czy silnik Z20LET ma kute tłoki tak jak C20LET?


Z20LET ma trochę słabsze

Autor:  Marek - MvX [ 11 lutego 2005, o 18:29 ]
Tytuł: 

pierwsze pytanie skąd wziąłeś taki silnik Z20XE???

jeśli chodzi co c20let a z20let to wolę ten drugi ma kilka fajnych rozwiązań i usunięte blędy c20let i niema problemu z głowicami 8)

Autor:  ryan [ 11 lutego 2005, o 19:20 ]
Tytuł: 

Cytuj:
samo uturbienie? no co Ty? Dużo mniej kosztuje (z mocą około 280KM)


fragment maila z motoexpress:"Koszt takiej modyfikacji razem z zakuciem silnika to ok 20.000zł . Koszt robocizny ok 4000zł
Zestaw do 250KM około 16.000zł z robocizną . Tutaj zakucie też jest konieczne "
Niestety do Promotora nie pisałem, bo maila nie mają na swojej stronie podanego :(

[ Dodano: 2005-02-11, 19:21 ]
Cytuj:
pierwsze pytanie skąd wziąłeś taki silnik Z20XE???

Jeszcze nie wziołem, ale myślałem o jego zakupie. Jednak szybko doszedłem do wniosku, że taniej jest kupić LETa

Autor:  Titleist [ 11 lutego 2005, o 22:25 ]
Tytuł: 

Marek - MvX napisał(a):
pierwsze pytanie skąd wziąłeś taki silnik Z20XE???


myslalem o z20let, chcialem napisac c20xe ;) za szybko pisałem :oops:

Autor:  Titleist [ 11 lutego 2005, o 22:29 ]
Tytuł: 

ryan napisał(a):
fragment maila z motoexpress:"Koszt takiej modyfikacji razem z zakuciem silnika to ok 20.000zł . Koszt robocizny ok 4000zł
Zestaw do 250KM około 16.000zł z robocizną . Tutaj zakucie też jest konieczne "
Niestety do Promotora nie pisałem, bo maila nie mają na swojej stronie podanego :(


mają podanego ;)
kontakt@promotormocy.pl

popytaj innych osob ktore robily takiego swapa, jest ich tochę, jest tu gdzies nawet watek o tym na forum

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/