Cytuj:
1. Jeżeli już się uparłeś na tego swapa to nie szukaj Z20LET'a (i tak pewno nie znajdziesz za rozsądne pieniądze). Lepsze będzie uturbienie C20XE na przykład. Wyjdzie Ci prawie to samo, pewno ciut taniej.
2. Czeka Cię wymiana wszystkich elementów o których pisze Mammoth, wydasz na to kupę siana, będzie się krzaczyć często. Prościej (może nawet taniej) wyjdzie sprzedać to auto i kupić seryjnego LET'a tak jak pisze SirAdam...
Uturbienie Z20XE kosztowało by mnie ok 24000zł+ ileś tam za sam silnik (ale moc by wyniosła powyżej 350KM), a koszt silnika Z20LET +F23 kosztuje ok 6000-8000zł (w zależności od źródeł, ale jedno jest sprawdzone 8000zł). Poza tym, wszystkie pozostałe przeróbki były by takie same jak w przypadku LETa, czyli to co wypisał Mammoth + kilka pierdół
P.S.
Im bardziej się zagłębiam w SWAP tym bardziech chce QP Turbo :mrgreen:
kto wie, może już w krótce dołącze do Was z moją QP
Jak narazie zbieram tylko informacje, a jak przyjdzie co do czego to może posłycham rady SirAdama
P.P.S.
Czy silnik Z20LET ma kute tłoki tak jak C20LET?