Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:48

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 listopada 2012, o 18:28 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
Ktoś się wypowiadał że 1.8 w mieście pali 11-13 l wiec ja też bym się tu nie martwił aczkolwiek turbo żyje turbo pije :D

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 listopada 2012, o 19:41 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Michalek1708 napisał(a):
1.8 w mieście pali 11-13 l


bo tyle pali

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 listopada 2012, o 19:52 
Dlaczego tak duzo??? Mojej 2.2 tyle nie pali!!


Góra
  
 
PostNapisane: 7 listopada 2012, o 20:02 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 listopada 2011, o 13:19
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
damiank12333 napisał(a):
Dlaczego tak duzo??? Mojej 2.2 tyle nie pali!!

Myślę że kwestia stylu jazdy :D Klima + sprzęt grający i druga kwestia silnik silnikowi nie równy jeden więcej spali drugi mniej .
Ryba mi tam w 9 się zawsze mieści :P i to LPG

_________________
sejo sport to jest to ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 listopada 2012, o 20:06 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
! Dobra, koniec offtopa. Temat jest o turbo i Stage 3.
DAN

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 listopada 2012, o 14:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
kkkmmm napisał(a):
440 tki w zupełności starczają, i tak zmniejszaliśmy w vtg moment obrotowy bo nadmiar powodował utratę przyczepności. Pompa jest walbro wydajniejsza od seryjnej

Pali z 14-15 w mieście, średnio w mieszanym 12-13, w trasie 7

Hej. To kto tam w VTG robi Motronica? Bartek - operator hamowni czy szef, czy mają kogoś dodatkowego? Modyfikowali Klasenowy soft czy od nowa robili?

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL