Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 14:58

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 marca 2007, o 11:46 
Witam, w qp turbo z programem v-tech i zmienionym IC (236KM, 384 Nm) przymierzam się do zmiany wydechu bo w środkowym już śmieci latały (wysypywali w warsztacie) przy czym końcowy mam Irmschera i chciałbym go zachować - czy jest sens dawać sportowy środkowy + grubsze rury (kolektora nie chcę wymieniać), zachować katalizator i końcowy Irmscher?

Do tego myślę o daniu większej listwy wlotu powietrza (szerszy wlot) i ewentualnie wkładu sportowego. Czy to ma sens?

Poza tym pytanko - czy jeśli turbina trochę gwiżdże to już regeneracja?

Czy robiąc hybrydę trzeba dawać smt czy da radę na programie v-techowskim?

Kto w Wawie i okolicach dobrze regeneruje turbiny robiąc z nic hybrydy?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, o 11:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
viewtopic.php?t=1253 :???:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, o 13:51 
tak, wiem że te tematy po części były poruszane, ale mi chodzi o ocenę tego konkretnego całościowego rozwiązania


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, o 14:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
kkkmmm napisał(a):
przymierzam się do zmiany wydechu bo w środkowym już śmieci latały (wysypywali w warsztacie) przy czym końcowy mam Irmschera i chciałbym go zachować - czy jest sens dawać sportowy środkowy + grubsze rury (kolektora nie chcę wymieniać), zachować katalizator i końcowy Irmscher?

Jeżeli chcesz zostawic końcowy tłumik(który ma seryjną średnicę) to nie ma sensu dawać w środku rury o większej średnicy, na razie wywal śridkowy tłumik i wspawaj rurkę o tej samej średnicy , jak będzie za głośno(chociaż Irmscher to Remus, a remus jest b.cichutki) to wtedy włożyć sportowy przelotowy np. http://moto.allegro.pl/item173577680_tl ... chael.html
kkkmmm napisał(a):
Do tego myślę o daniu większej listwy wlotu powietrza (szerszy wlot) i ewentualnie wkładu sportowego. Czy to ma sens?

"wkład sportowy" - nie ma sensu :!: "szersza listwa wlotu" napewno nie zaszkodzi :wink:
kkkmmm napisał(a):
Czy robiąc hybrydę trzeba dawać smt czy da radę na programie v-techowskim?

Zadne smt, nowy program :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, o 22:57 
kkkmmm napisał(a):
Kto w Wawie i okolicach dobrze regeneruje turbiny robiąc z nic hybrydy


pytanie brzmi kto w Polsce dobrze regeneruje.. odpowiedz: NIKT

regeneracja trubiny jest loteria- moze sie uda moze nie...


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL