kkkmmm napisał(a):
przymierzam się do zmiany wydechu bo w środkowym już śmieci latały (wysypywali w warsztacie) przy czym końcowy mam Irmschera i chciałbym go zachować - czy jest sens dawać sportowy środkowy + grubsze rury (kolektora nie chcę wymieniać), zachować katalizator i końcowy Irmscher?
Jeżeli chcesz zostawic końcowy tłumik(który ma seryjną średnicę) to nie ma sensu dawać w środku rury o większej średnicy, na razie wywal śridkowy tłumik i wspawaj rurkę o tej samej średnicy , jak będzie za głośno(chociaż Irmscher to Remus, a remus jest b.cichutki) to wtedy włożyć sportowy przelotowy np.
http://moto.allegro.pl/item173577680_tl ... chael.htmlkkkmmm napisał(a):
Do tego myślę o daniu większej listwy wlotu powietrza (szerszy wlot) i ewentualnie wkładu sportowego. Czy to ma sens?
"wkład sportowy" - nie ma sensu :!: "szersza listwa wlotu" napewno nie zaszkodzi :wink:
kkkmmm napisał(a):
Czy robiąc hybrydę trzeba dawać smt czy da radę na programie v-techowskim?
Zadne smt, nowy program :!: