Witam, jako że moja turbina już oddaje ostatnie tchnienia postanowiłem ją wymienić na turbo od LEHa, łatwiejszy dostęp i możliwość dalszych modów, myślę, że docelowo jakieś 260-270KM nie więcej. Moje pytania:
1. Czy warto wierzyć w regenerowaną turbinę z roczną gwarancją, czy lepiej dołożyć i kupić nową za ponad 2x więcej?
2. Wiem, że kolektor od LEHa podejdzie bez problemu, ale jakie są inne przeróbki oprócz wyjazdu wody i dłuższych szpilek (I tutaj również pytanie jaka jest ich cena)? Bo spotkałem się z informacją, że należy wymienić "oil restrictor bolt", nie wiem jak to przetłumaczyć, niżej zdjęcie.
3. Czy jest ktoś ze Śląska, najlepiej z okolic Sosnowca lub Cieszyna, kto ma za sobą taką przekładkę i podjął by się takiej wymiany?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc, Mexx.