Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:50

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 lutego 2007, o 08:19 
Witam,

Mam kilka pytań odnośnie astry qp turbo (robiłem w promotorze u Kuby – program vtech + IC po titleist – 236KM, 384Nm):

- jaki jest koszt modyfikacji turbiny na hybrydę z regeneracją?

- czy po takiej modyfikacji trzeba modyfikować jeszcze jakieś elementy? Stroić program?

- jakiego przyrostu mocy/momentu można się spodziewać?

- czy powoduje to większy turbo-lag?


- czy polecacie karbonowe filtry powietrza?

- spotkałem się z opinią że warto wymieniać rurki ciśnienia powietrza oraz jakieś elementy dopływu paliwa ?


- czy zna ktoś warsztat Moto Jama na Polczynskiej w wawie? - dobrzy są?


Ostatnio edytowano 9 lutego 2007, o 08:27 przez kkkmmm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, o 10:57 
kkkmmm napisał(a):
- czy po takiej modyfikacji trzeba modyfikować jeszcze jakieś elementy? Stroić program?


na 95%, przydaloby sie

kkkmmm napisał(a):
- czy polecacie karbonowe filtry powietrza?


ja mam CDA BMC ogolnie jestem z niego zadowolony ale ni ejedzilem na nim dlugo bo czekam na lato... Jest to napewno filtr olejowy a ten temat rozwijal juz sir specjalnie dla mnie ...

kkkmmm napisał(a):
- spotkałem się z opinią że warto wymieniać rurki ciśnienia powietrza oraz jakieś elementy dopływu paliwa ?


na metalowe jesli mowisz dolot z IC do przepustnicy

ale tak na prawde niech sie wypowiedza starzy wyjadacze ... titleist, coube, warik ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, o 12:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
kkkmmm napisał(a):
- jaki jest koszt modyfikacji turbiny na hybrydę z regeneracją?

zagadaj z Titleist'em - chyba nie długo będzie się pozbywał swojej hybrydy.
kkkmmm napisał(a):
- czy po takiej modyfikacji trzeba modyfikować jeszcze jakieś elementy? Stroić program?

pasowało by cały wydech zrobić 2.5";dolot; bez strojenia się nie obędzie.
kkkmmm napisał(a):
- jakiego przyrostu mocy/momentu można się spodziewać?

wszystko zależy od wystrojenia(którym powinien się zająć nasz guru Coube), tak bezpiecznie to pod 260km i ok 400Nm ale autko zacznie dużo lepiej jeździć na wyższych obrotach.
kkkmmm napisał(a):
- czy powoduje to większy turbo-lag?

praktycznie nie.
kkkmmm napisał(a):
- czy polecacie karbonowe filtry powietrza?

chodzi ci o osłonę termiczną z carbonu - ok, ale filtr stożkowy powinien być suchy, czyli nie bawełniany nasączony olejkiem.
kkkmmm napisał(a):
- spotkałem się z opinią że warto wymieniać rurki ciśnienia powietrza oraz jakieś elementy dopływu paliwa ?

najlepiej zrobic całe orurowanie w dolocie z nierdzewki - przed turbiną, od turbiny do IC, i do kolektora sącego.

@NasH - troszeczke przesadziłeś z tym starym wyjadaczem :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, o 17:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
kkkmmm napisał(a):
robiłem w promotorze u Kuby – program vtech + IC po titleist – 236KM, 384Nm


powiem tylko ze cienko :???:
Ja mam tylko program bez IC reszta seria, i mam 235KM i 400 Nm
Program jest praktycznie ten sam jaki Coube moze zalatwic.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2007, o 19:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
Ja mam tylko program bez IC reszta seria

kłamczuszek :mrgreen: a wydech od kata się nie liczy :razz:

Ja myśle że wynik kkkmmm jest ok biorąc pod uwagę kiedy był robiony(najlepszy wynik w PL) :wink:
http://img314.imageshack.us/my.php?imag ... kmm0pp.png

[ Dodano: 2007-02-09, 19:11 ]
SirAdam pochwal się swoim wykresem :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, o 01:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Nie mam wykresu, to sa dane od tunera i "sprawdzone" na oplowskim programie diagnostycznym (czyli moc i moment jest czysto matematycznie obliczony)
A wydech ?
A co on tam daje ?
2-3 KM, wiecej nie, bo najwieksza bariera sa katalizatory.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, o 09:50 
a co brzydalu zrobiles z katami? wywaliles? czy wstawiles puste puchy?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, o 11:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
NasH napisał(a):
czy wstawiles puste puchy?


zgadza sie.
Wiem ze to nie jest najlepsze rozwiazanie, ze wzgledu na przeplyw spalin, ale ja potrzebuje ta "atrape" bo jak mnie zlapia ze nie mam prekata, to mam sprawe sadowa na karku za okradanie kasy panstwowej.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL