Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 11:19

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 października 2012, o 21:03 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 grudnia 2011, o 19:34
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Patryk
Silnik: Z22SE
Witajcie, mam tylko takie jak narazie teoretyczne pytanie co do podnoszenia mocy tego silnika. Jak wiadomo w Cobaltach występowały one z fabrycznym kompresorem, ale niestety dostęp do tego jest utrudniony. Pomyślałem aby kompresor zamontować od mercedesa W203 2.0 tylko dorobic mocowania pomijając elektronikę i teoretycznie powinno to działać.

Czytałem również artykuł o z22se ze podobno został zrobiony modułowo i został w nim obniżony stopień sprężania czyli ta kwestia już jest rozwiązana.

I teraz pytanie do tych bardziej w temacie u kogo i w jaki sposób ogarnąc elektronikę?
Na razie ma to być na małym doładowaniu tak aby było ok 170KM oczywiście na seryjnych gratach, bo mam taki kaprys i chęć na testy tej jednostki jeśli pomysł okaże się trafiony zmiana poszczególnych elementów i dalsze podnoszenie mocy.

_________________
Obrazek Obrazek

https://www.facebook.com/BertoneByPatryk1992


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 października 2012, o 21:29 
Już było o tym ... Jeżeli nie masz co robić z pieniędzmi to spoko, przecież są takie projekty ... Ale ...
Eaton w dobrym stanie lub do regeneracji + regeneracja kosztuje najbidniej 5k
Na seryjnym kompie nic nie zrobisz, do tego program, hyy 5k za mało
Trzeba przerobić układ dolotowy, dorobić mocowanie kompresora, dorobić koło do jego napędu, z tego co pamiętam przenieść akumulator i pewnie jeszcze wiele pierdół które swoje kosztują
Dla 20 KM nie warto nawet rozważać tematu, a przygotowanie silnika pod większą moc to kolejne bardzo duże koszty


Góra
  
 
PostNapisane: 2 października 2012, o 21:35 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Jak masz sporo czasu wolnego i trochę kasy na inwestycje to sprzedaj swój silnik i wstaw LETa taniej wyjdzie niż ta Twoja wydumka a i moc będzie znacznie większa i "bezpieczniejsza"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 października 2012, o 22:03 
A jeszcze taniej i pewnie wyjdzie sprzedać 2.2 i kupić turbo, choćby od verona po remoncie.


Góra
  
 
PostNapisane: 3 października 2012, o 05:19 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Zamkne temat by nie kusilo do dalszych dyskusji skoro i tak juz nie raz pisalismy o uturbianiu i to 2.2 i 1.8. Szkoda strzępić jezyka.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL