Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 20:45

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 listopada 2011, o 20:53 
Czesc chlopaki pare dni temu kupilem ASTRE H OPC dzisiaj wjechalem na kanal chcac zobaczyc przerobiony wydech od dolu i tuz przy silniku zobaczylem to co na zdjeciu. Niestety jestem zielony w tych sprawach i nie wiem co to jest i czy powinno byc tam cos zamontowane bo widze ze otwory z gwintem sa. Prosze o wyrozumialosc starych wyjadaczy forum ale niestety w mechanice jestem strasznym laikiem. Bardzo prosze o informacje.

Obrazek


Góra
  
 
PostNapisane: 14 listopada 2011, o 22:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
To idzie od wydechu czy od turbo?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2011, o 04:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
heh to chyba westgate w innym rozwiazaniu, w ogole widac ze jakies inne turbo i kolektor, ile to ma koni ta astra? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2011, o 07:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
jak rozumiem turbo jest tam glebiej na tej fotce( nie widac go ale tam gdzies musi byc) fotka jest od dolu auta zrobiona tal??
Wydaje mi sie ze to chyba od EGR jest czy cos w tym stylu bo to chyba juz na ukladzie wydechowym jest.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP