Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 08:59

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 listopada 2012, o 18:16 
pierwszy pomiar dał dokladnie 264,5KM i 355NM ze strojeniem bylo troche problemow dlatego jeszcze nie podam efektow koncowych i wykresu poniewaz nie zdazylismy wszystkiego zrobic bo niestety co pare minut jacys ludzie przychodzili i meczyli tunera i nie zdazylismy :( ale umowilismy sie na jeszcze jedna wizyte w pozniejszym terminie.


Góra
  
 
PostNapisane: 11 listopada 2012, o 18:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
daj znac kiedy bedziesz :) to podjade

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 listopada 2012, o 19:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
hojdysqs napisał(a):
pierwszy pomiar dał dokladnie 264,5KM i 355NM ze strojeniem bylo troche problemow dlatego jeszcze nie podam efektow koncowych i wykresu poniewaz nie zdazylismy wszystkiego zrobic bo niestety co pare minut jacys ludzie przychodzili i meczyli tunera i nie zdazylismy :( ale umowilismy sie na jeszcze jedna wizyte w pozniejszym terminie.

To jak z tym programem? Seryjnie powinno być około 240km i 320NM... może tylko ma delikatnie muśnięte kilka map jak dobija do 1Bara... w końcu to Motronic Me7.6.2 ... trochę nowszy i bardziej skomplikowany niż Me1.5.5

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 listopada 2012, o 20:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
jakis program tam jest albo taki wynik jest dzieki przelotowi

ale niech kolega powie prawie 400 niuta ma do samej odcinki prawie wiec turbo zdrowe ze trzyma

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 listopada 2012, o 20:52 
nie ma problemu dam znac. Tuner jak zgral mapy i je przejrzal to powiedzial ze raczej oryginal tam siedzial ale nie byl pewien na 100%. A turbo zdrowe bo nie katowane i zaledwie 42tysie przejechalo


Góra
  
 
PostNapisane: 12 listopada 2012, o 21:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
kondzio napisał(a):
jakis program tam jest albo taki wynik jest dzieki przelotowi
ale niech kolega powie prawie 400 niuta ma do samej odcinki prawie wiec turbo zdrowe ze trzyma


Jak by miał 400NM przy 7tys to by musiał uzyskać jakieś 400KM mocy ... przy 5300 by dało 300KM ... ale na seryjnym intercoolerze ... obstawiam jakieś 350NM przy 5600 czyli 280KM ;-)

hojdysqs napisał(a):
nie ma problemu dam znac. Tuner jak zgral mapy i je przejrzal to powiedzial ze raczej oryginal tam siedzial ale nie byl pewien na 100%. A turbo zdrowe bo nie katowane i zaledwie 42tysie przejechalo

Masz może tą oryginalną mapę? Z chęcią bym porównał z moimi...

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 listopada 2012, o 23:11 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
! Nie róbcie offtopa. Czekamy na wykres w odpowiednim dziale.
DAN

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 listopada 2012, o 20:28 
z tego co pamietam z wykresu z pierwszego hamowania jaki widzialem na monitorze to okolo 350NM trzyma tak do ok. 53000 obrotow a pozniej powoli spadalo

23.08

przepraszam ale nie moge juz edytowac posta. Dlatego pisze drugi. Juz jakis czas temu zakupilem banke 25l metanolu i rozrobilem go pol na pol z woda destylowana (uzyłem jej zamiast zwyklej zeby kamien sie nie osadzal w wezykach itp.) Po wlaniu go do zbiorniczka i uruchomieniu w aucie przy zmianie biegow zaczal pojawiac sie pssst z zamontowanego bova (przy wylaczonym wtrysku metanolu nie slychac bova) a od 3 tys. obrotow otwiera sie ten dodatkowy westgate i auto chodzi jak rajdowka dodatkowo fajnie strzelajac na wyzszych obrotach przy zmianie biegu . Mam pytania:

1. Czy skoro bov nie robi psst jak jezdze bez metanolu to mozna wywnioskowac ze oryginalny zawor dv jest nie zablokowany?? W sumie musze to sam sprawdzic jutro ale przyznam szczerze ze niby troche o tym poczytalem ale nie wiem czy bede potrafil to sam sprawdzic.

2. Jak to sie dzieje ze rowniez i ten westgate otwiera sie tylko przy wlaczonym metanolu??

3. Czy aby napewno ten wtrysk metanolu nie szkodzi silnikowi??


Ostatnio edytowano 14 listopada 2012, o 06:30 przez ryba1, łącznie edytowano 1 raz
edytowałem do jednego posta


Góra
  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 17:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Skoro BOV się nie otwierał, a teraz się otwiera to podniosło się ciśnienie w dolocie. Pytanie dlaczego?
Zobacz jakie masz doładowanie.

W którym miejscu masz ten wtrysk metanolu?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 18:46 
wtrysk metanolu jest wkrecony doslownie nad przepustnica w ten czarny metalowy element nad przepustnica pomalowany na czarno jak nalesnik. Mi sie wydaje ze metanol znacznie szybciej sie pali i idac tym tokiem myslenia przez to powietrze jest jakby dodatkowo zasysane do przepustnicy, przez to w dolocie robi sie wieksze cisnienie, czy dobrze mysle ze skoro bez wlaczania metanolu bov nie robi psst to zawor dv nie jest zablokowany?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL