Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 20:32

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 listopada 2004, o 13:55 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Witam
Mam takie pytanie - czy opłaca się kupić turbinę po regeneracji za przystępną cenę( w granicach 800 zł, może się uda wimienić na większą za niewielką dopłatą), tylko nie wiem jaka tam będzie pasować bez większych przeróbek :mrgreen: .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2004, o 16:17 
po regeneracji napewno nieopłaca się zakładać turbiny
lepiej założyc używkę w dobrym stanie...

z tego co wiem to za takie pieniądze "regenerują" wymieniając tylko uszczelniacze nic więcej i dosyć szybko turbinę szlag trafia...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2004, o 18:58 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
bzdura Marek...nie moge sie zgodzic
sa serwisy ktore przygotowywuja bardzo pozadnie turbosprezarki
ja swoja robilem kiedys, polegalo to na wymianie WSZYSTKIEGO z wyjatkiem walka, kolka i obudowy. nie kosztowalo malo, ale mniej niz nowe...:)

co do wsadzania innej turbiny Warik tak jak to sobie wyobrazasz, to radze odpuscic temat...jak bedziesz chcial "inna jakas" to bez nowego kolektora sie nie obejdzie, zalozenie innej na seryjny kolektor wymaga wprawy, doswiadczenia i know-how'u..pasuje bardzo niewiele i troche trzeba "porzezbic".

jakby co, to moge zastanowic sie nad oddaniem swojej "wiekszej" razem z kolektorem w charakterze "bolt-on"...

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2004, o 11:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
W takim razie czy coś można podziałać z seryjną turbinką :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2004, o 12:42 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
można jak najbardziej, w PromotoRze zrobią Ci "hybrydę" z Twojej k04 która będzie mogła dmuchnąć do jakichś 40KM więcej, oczywiscie od razu musisz wsadzic wydajniejszy IC, ale z tym tez nie bedzie problemu na miejscu. Bez modyfikacji wydechu (sam downpipe), bez wymiany pompy paliwa powinieneś osiągnąć jakieś 250KM

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2004, o 13:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Jle miało by to kosztować (modyfikacja turbiny) :?:

[ Dodano: 2004-12-02, 13:30 ]
Chyba źle zrobiłem najpierw program, a teraz modyfikacje :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2004, o 14:44 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
no najszczesliwsza kolejnosc to nie jest :)
po co dwa razy wykladac cash...
najpierw myslec..potem robic ;)

Titleis slusznie mowi, zrobia Ci hybryde w Promo....albo...moge Ci sprzedac swoja zrobiona w Promo 8) , bolt-on...z kolektorem itd. wymaga modyfikacji ukl. dolotowe i bardzo wskazane jest zrobienie IC.
Po takim zabiegu zmienia sie charakterystyka auta...zaczyna wreszcie jezdzic troche "gora"
w sumie IC tez moge sprzedac
jak jestes zainteresowany..to kontakt na prv.

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2004, o 15:25 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
a gdzie robiłeś program?

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2004, o 18:50 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
z tego co pamietam byl to V-tech, wykres w dziale wykresy :)
a moze sie z nimi jakos dogadasz...

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2004, o 19:38 
Coube napisał(a):
bzdura Marek...nie moge sie zgodzic
sa serwisy ktore przygotowywuja bardzo pozadnie turbosprezarki
ja swoja robilem kiedys, polegalo to na wymianie WSZYSTKIEGO z wyjatkiem walka, kolka i obudowy. nie kosztowalo malo, ale mniej niz nowe...:)

co do wsadzania innej turbiny Warik tak jak to sobie wyobrazasz, to radze odpuscic temat...jak bedziesz chcial "inna jakas" to bez nowego kolektora sie nie obejdzie, zalozenie innej na seryjny kolektor wymaga wprawy, doswiadczenia i know-how'u..pasuje bardzo niewiele i troche trzeba "porzezbic".

jakby co, to moge zastanowic sie nad oddaniem swojej "wiekszej" razem z kolektorem w charakterze "bolt-on"...


ile dałes za regenerację turbiny???

wpełni zregenerowana turbina to baaaardzo duży koszt 2,5 - 3 tyś zł lub drożej czasami nawet jest to prawie cena nowej turbiny [ostatnio nawet na tvn turbo yły 2 odcinki programu chyba o nazwie "garaż" gdzie była relacja z firmy gdzie regenerują i naprawiają turbiny]

ostatnio mój kumpel regenerował turbinę do calibry w specjalistycznej firmie która to trobi w mielcu właśnie za 800zł o efekcie lepiej niegadać...
to samo znajmy mechanik założył regenerowane turbiny do swojego nissana 300 zx i po 15000 powiedziały dowidzenia, pojechał do hoilandii na szrot bo miał namiary od znajomego że jest tam rozbitek 300zx założył z niego turbiny przejechał 50000km sprzedał go następny właściciel nim jeździ i nic się z nimi nie dzieje


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2004, o 02:19 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
placilem ~1800, widzialem na oczy pakiet naprawczy, ktorym ja obsluzono...prawie wszystko nowe. Nie bylo lipy..a to ze za 800 kupuje sie gowno, to oczywiscie sama prawda :!:

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2004, o 11:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
turbiny po regeneracji fabrycznej znalazłem na Allegro:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=36105202

Najlepiej może to sprawdzić Titleist, ponieważ on jest z Wrocławia.

aha jeszcze znalazłem coś takiego:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=36357788
proszę o skomentowanie.

Dalej nie wiem ile kosztuje modyfikacja turbiny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2004, o 12:35 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
pierwsze sprawdzę (to trzy ulice ode mnie ;) )

a APEXI nikt jeszcze chyba nie testowal w coupecie, ladnie wyglada, jest drogi... zaloz lepiej SMT6 + zwykły wskażnik ciśnienia ;)

koszt modyfikacji turbo? Chodzi Ci o koszt "hybrydy" - pisz do Coube - najszybciej, najtaniej i najrozsadniej bedzie jak kupisz całosc od niego

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2004, o 21:08 
Dobra regeneracja nie musi wcale kosztować majątku wszystko zależy od kompletu naprawczego do danego modelu turbiny, weźmy taką K04 K25 bo są tu użytkownicy tej turbiny i jej mniejszej siostry, ta turbinka w ASO audi kosztuje ok 6tys zł wszystko zależy od układów, teraz można w owym ASO oddać swoją starą turbine i otrzymać turbinę po regeneracji z roczną gwarancją za 2200zł !!, teraz tą samą turbine fabrycznie nową można kupić poza ASO za 2900-3500zł a po regeneracji za 1500zł w przypadku kiedy oddamy swoją i nadaje się ona do naprawy ceny będą odpowiednio niższe i nie ma co biadolić dostajemy na nią normalną gwarancję, fakt że można trafić na naciągaczy i ludzi którzy wyważają wirniki na imadle, ale akurat KKK ma jedne z najtańszych zestawów naprawczych i ta turbina nie ma prawa kosztować dużych pieniędzy, po co płacić kilka tysięcy za nową K04 skoro można kupic coś na BB np RS za 4tys kompletnie nowego który da nam niecałe 400hp, jestem jak najbardziej za regeneracją oczywiście pod warunkiem, że zostanie odpowiednio przeprowadzona, dla ciekawostki podam, że fabrycznie nowe turbiny z EVOsów są wysyłane do regeneracji do Holandii dzięki czemu taka turbina przejeźdza cały n-kowy sezon, a fabrycznie nowa przeważnie trzy rajdy, a przecież mówimy tu o Mitsu TD04 która uchodzi za dość wytrzymałą.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL